Beste leden van het Alles Amerika forum,
Aan al het moois komt een einde, zo ook aan de reis waar wij maanden naar uit hebben gekeken. We zijn vertrokken op 16 juli en teruggekeerd op 10 augustus. Nu dus alweer ruim gewend aan het Nederlandse leven.
Ik meen het als ik zeg; ik kan me heel goed voorstellen dat Nederlanders in Amerika willen gaan wonen! Ik heb altijd een zwak voor het land, de verschillende culturen, de mensen en de spullen gehad, maar was er nog nooit geweest.
Iedere dag en iedere minuut heb ik genoten en voor mijn beste vriend (mijn reisgenoot) gold hetzelfde.
Ik wil via deze weg iedereen bedanken die via dit forum heeft geholpen om onze reis vorm te geven. Je ziet als je daar bent pas echt dat sommige afstanden niet in een dag te rijden zijn.
Zonder jullie tips had de reis niet zo 'gelikt' verlopen. Tevens hebben we erg veel lol en voorpret gehad door hier rond te struinen.
Ik benijd de mensen die ieder jaar naar dit mooie land af kunnen reizen. Wij mogen daar nog even voor sparen. Maar; terug gaan we zeker!
Gedurende onze reis hebben we een weblog bijgehouden voor vrienden en familie. Bij lange na niet van het informatieve niveau zoals de verslagen van bijvoorbeeld forumlid Marianne.
Toch zijn jullie welkom om eens een kijkje te nemen, dan zie je wat we zoal hebben meegemaakt.
-----------------
De link naar ons weblog:
http://larsenivarzijnonderweg.blogspot.nl/
----------------
Voor ons is het in ieder geval een mooie, gedetailleerde herinnering aan de reis van ons leven.
Nogmaals dank en een ieder die binnenkort nog gaat; geniet ervan!!
Groeten,
Lars