Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Budding: Het westen in 2016
Reis Budding: Het westen in 2016
Hallo.
In mei 2016 willen we voor 5 weken weer naar het westen van Amerika. We hebben al eens een "rondje" Las Vegas gemaakt (LV-Zion-Bryce-Capitol Reef-Moab-Monument Valley-Page-Grand Canyon-Route 66-LV).
In 2016 willen we Los Angeles-Highway 1-San Fransisco-Yosemite-Yellowstone-Death Valley- Zion (nog een keer)-eventueel de GC north rim-Antilope Canyon (toen gemist)- Las Vegas (toch wel indrukwekkend) bezoeken. Uiteraard niet in die volgorde. Wij dubben er alleen over of we richting Denver zullen gaan of meer het zuiden van Arizona zullen aandoen. Dan bedoel ik; San Diego- Phoenix-Tucson-Tombstone-Bisbee en Sedona-Joshua Tree.
Wij zijn niet zo van de steden, maar meer voor de parken en de natuur en we gaan per camper.
Wat raden jullie ons aan, richting Denver of het zuidelijke deel van Arizona? Mijn voorkeur gaat uit naar Arizona.
Alvast bedankt.
Jan Budding
In mei 2016 willen we voor 5 weken weer naar het westen van Amerika. We hebben al eens een "rondje" Las Vegas gemaakt (LV-Zion-Bryce-Capitol Reef-Moab-Monument Valley-Page-Grand Canyon-Route 66-LV).
In 2016 willen we Los Angeles-Highway 1-San Fransisco-Yosemite-Yellowstone-Death Valley- Zion (nog een keer)-eventueel de GC north rim-Antilope Canyon (toen gemist)- Las Vegas (toch wel indrukwekkend) bezoeken. Uiteraard niet in die volgorde. Wij dubben er alleen over of we richting Denver zullen gaan of meer het zuiden van Arizona zullen aandoen. Dan bedoel ik; San Diego- Phoenix-Tucson-Tombstone-Bisbee en Sedona-Joshua Tree.
Wij zijn niet zo van de steden, maar meer voor de parken en de natuur en we gaan per camper.
Wat raden jullie ons aan, richting Denver of het zuidelijke deel van Arizona? Mijn voorkeur gaat uit naar Arizona.
Alvast bedankt.
Jan Budding
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis Budding: Het westen in 2016
Ik zou in Mei denk ik ook kiezen voor Arizona, omdat richting de Rocky Mountains gewoon nog een hoop gesloten is. Tussen Moab en Denver ligt overigens ook een hoop prachtige natuur hoor. Je zou ook een stuk New Mexico en Texas eventueel mee kunnen pakken? En dan Denver e.o. laten voor de reis van 2017 en dan ook Yellowstone en de Black Hills meepakken 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Willen jullie de hele maand mei gaan? Is zowel voor Yosemite als voor Yellowstone wat vroeg. Je zou in Las Vegas kunnen beginnen en dan eerst het zuidelijke del doen.
Schrijf eens wat routes uit, dan zie je ook sneller wat er mogelijk is qua tijd en inlever-/vluchtlocaties etc.
Marianne
Schrijf eens wat routes uit, dan zie je ook sneller wat er mogelijk is qua tijd en inlever-/vluchtlocaties etc.
Marianne
Wat Marianne zegt en de north rim lodge is tot half mei hesloten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 485 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties