Sinds enkele dagen ook ingeschreven op het Amerika forum. Lijkt me wel wat. Hier vind je een schat aan bijkomende info voor de USA reiziger. Zelf ben ik al eens naar Miami gevlogen voor de start van een cruise in de Caraiben en vorig jaar was ik met kerst in New York. In juni 2007 plannen we een rondreis in het zuidwesten. Vertrekkende vanuit LA langs de nationale parken over Vegas en Yosemite om nog enkele dagen te vertoeven in San Francisco. Iedereen met ideetjes of tips is altijd welkom
:welcome: op het forum.
Je kunt hier vast een hoop tips vinden voor je reis, er zijn veel mensen op het forum die deze route hebben gereden.
Ons reisverslag kun je vinden op http://wunnik.web-log.nl/
Specifieke vragen over je route kun je stellen bij het zuidwesten forum.
Via de homepage van de website, die bij dit forum hoort kan je informatie over reizen naar Amerika vinden en op die pagina kan je doorklikken naar een pagina met reisverslagen van forumleden. Ook zie je in diverse onderschriften op het forum bij geplaatste berichten links naar reisverslagen van forumleden staan.
Uit die reisverslagen zijn al veel info en tips te verkrijgen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.