Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

New York Yankees + Andere sporten

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
tosca
Amerika-expert

Re: New York Yankees + Andere sporten

Bericht door tosca »

Thierry73 schreef:Alsje de kans hebt zou ik sowieso voor een andere sport dan baseball gaan
Maar de beleving in het stadion is fantastisch, ook al duurt het lang. Het is gewoon een middag of avond uit waar je heerlijk van kunt genieten. Als je de mogelijkheid hebt zou ik dus altijd een bezoekje hieraan brengen.

Neemt niet weg dat andere sporten sowieso de moeite waard zijn, maar baseball is de enige van de grote sporten die in de zomer wordt beoefend en waar velen dus de mogelijkheid hebben om naartoe te gaan.
babarage
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21

Bericht door babarage »

Afgelopen zomer zijn wij naar wedstrijden van de Syracuse Chiefs en New Britain Wild Cats (ofzo) geweest. Dat is minor (minor) leaugue. Das goed bevallen, kleine stadionnetjes met een buitengewoon relaxte sfeer. De dag zelf kochten we de kaartjes waarbij we voor 15 dollar eerste rang zaten (achter de home plate zowat). Bij de chiefs hadden we zelfs bediening op de plaats (die rende dan voor ons naar de eetstalletjes op de galerij :)). Heerlijk avondje wat hangen in een stoel in de avondzon, wedstrijd met een half oog volgen en lekker mensen kijken. Wat wil een mens nog meer :)). Stukken beter dan op de hotelkamer hangen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Gebruikersnaam111 schreef:
t-i-n-u-s schreef:Heb idd op Stubhub gekeken, maar zijn nogal dure kaarten daar (startend vanaf $170,-) Vergeleken met de prijzen op de officiële website vind ik dat erg gortig. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de reden dat de kaarten niet meer op de officiële website te krijgen zijn.
Gewoon wachten.
Als het kan zou ik gewoon proberen op de dag van de wedstrijd een kaartje proberen te kopen via stubhub dan zakken ze meestal flik met de prijs
Goedkoopste kaarten op stubhub zijn inmiddels $300 :shock:
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Iedereen komt afscheid nemen van de The Captain ;)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer