Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp gevraagd voor route West Canada
Re: Hulp gevraagd voor route West Canada
Hallo Linda,
Wij hebben rechtstreeks met BC ferry geboekt en afgelopen week ca. 190 euro retour gekregen van BC ferry's.
Zie onderstaande mail van 29 maart 2014.
Wij reizen met drie volwassenen en een camper van 25 voet.
we vertrekken op 29 mei naar Calgary.
Groet Jaap en Annneke
COMMENTS:
1.Please note 297.25 has been refunded to reflect the lower
overheight tariff effective April 1 2014. If any questions
please call 1-888-223-3779 /Sincerely Jen.
Wij hebben rechtstreeks met BC ferry geboekt en afgelopen week ca. 190 euro retour gekregen van BC ferry's.
Zie onderstaande mail van 29 maart 2014.
Wij reizen met drie volwassenen en een camper van 25 voet.
we vertrekken op 29 mei naar Calgary.
Groet Jaap en Annneke
COMMENTS:
1.Please note 297.25 has been refunded to reflect the lower
overheight tariff effective April 1 2014. If any questions
please call 1-888-223-3779 /Sincerely Jen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wij (mijn vriendin en ik) vertrekken nu zaterdag naar Canada. We landen in Vancouver en gaan 2 dagen erna met de RV op de ferry naar Vancouver Island.
We willen sowieso naar het noorden omdat het landschap daar ruiger en eenzamer is. Verder willen we Telegraph Cove doen en boottoch voor walvissen etc. Met een zeilboot via seasmokewhalewatching.com, ik las een tip hierover op dit forum.
Hierna hebben we nog een kleine 2 weken om tot Jasper en Banff te gaan en dan terug naar Vancouver voor onze vlucht terug naar huis.
Mijn vraag/bedenking:
Vanuit Vancouver zouden we volgende ferry nemen: Horseshoe Bay - Nanaimo
Dan rijden we naar boven voor Telegraph Cove etc. Maar daarna? Nemen we dan dezelfde weg en ferry terug naar het vasteland?
Wat zijn jullie suggesties?
We willen sowieso naar het noorden omdat het landschap daar ruiger en eenzamer is. Verder willen we Telegraph Cove doen en boottoch voor walvissen etc. Met een zeilboot via seasmokewhalewatching.com, ik las een tip hierover op dit forum.
Hierna hebben we nog een kleine 2 weken om tot Jasper en Banff te gaan en dan terug naar Vancouver voor onze vlucht terug naar huis.
Mijn vraag/bedenking:
Vanuit Vancouver zouden we volgende ferry nemen: Horseshoe Bay - Nanaimo
Dan rijden we naar boven voor Telegraph Cove etc. Maar daarna? Nemen we dan dezelfde weg en ferry terug naar het vasteland?
Wat zijn jullie suggesties?
Het noorden van Vancouver island is zeker de moeite waard, maar om er alleen naar toe te rijden voor een orca-tour kost natuurlijk wel veel tijd in jullie al strakke schema en echt tijd om het noorden wat verder te ontdekken ontbreekt.
Vanuit Campbell River zijn ook heel mooie whale watch tours te boeken en dat is maar een korte rit vanaf de veerboot in Nanaimo.
De periode dat jullie er zijn valt wel samen met de tijd dat de orca's deze wateren weer gaan verlaten, dus ik zou zeker vooraf even informeren hoe het er voor staat.
Aboriginal Journeys opereert vanuit Campbell River en er zijn maar weinig mensen met meer kennis van de orca's en de lokale omgeving. We hebben al meerdere tochten met
hen mogen maken.
http://www.aboriginaljourneys.com
Vanuit Campbell River zijn ook heel mooie whale watch tours te boeken en dat is maar een korte rit vanaf de veerboot in Nanaimo.
De periode dat jullie er zijn valt wel samen met de tijd dat de orca's deze wateren weer gaan verlaten, dus ik zou zeker vooraf even informeren hoe het er voor staat.
Aboriginal Journeys opereert vanuit Campbell River en er zijn maar weinig mensen met meer kennis van de orca's en de lokale omgeving. We hebben al meerdere tochten met
hen mogen maken.
http://www.aboriginaljourneys.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 8498 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC