Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dv-2016
-
- Amerika-ontdekker
Dv-2016
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op de site en heb al naar mijn vragen gezocht. Maar heb niet alles kunnen vinden. Dus ik dacht laat ik het even vragen.
Vraag 1: stel dat er een dv2016 komt ( wat niemand zeker weet ) dan moet je je gegevens invullen maar mijn vraag is nou of je bij woonplaats ' Den Haag ' of ' The Hague ' moet invullen? En ' the Netherlands' of Nederland??
Vraag 2: opleidingseisen? Ik heb basisschool en havo afgerond wat dus 11 jaar zou maken. Maar ik zit nu in mijn eerste jaar van het hbo.. Telt dat dan als 12 jaar? Of moet ik daadwerkelijk een diploma hebben?
Want stel dat er een dv2016 is en stel dat ik win dan wil ik met mijn studie stoppen.
Alvast heeeel erg bedankt
Groetjes
Ik ben nieuw op de site en heb al naar mijn vragen gezocht. Maar heb niet alles kunnen vinden. Dus ik dacht laat ik het even vragen.
Vraag 1: stel dat er een dv2016 komt ( wat niemand zeker weet ) dan moet je je gegevens invullen maar mijn vraag is nou of je bij woonplaats ' Den Haag ' of ' The Hague ' moet invullen? En ' the Netherlands' of Nederland??
Vraag 2: opleidingseisen? Ik heb basisschool en havo afgerond wat dus 11 jaar zou maken. Maar ik zit nu in mijn eerste jaar van het hbo.. Telt dat dan als 12 jaar? Of moet ik daadwerkelijk een diploma hebben?
Want stel dat er een dv2016 is en stel dat ik win dan wil ik met mijn studie stoppen.
Alvast heeeel erg bedankt
Groetjes
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Dv-2016
Volgens mij moet je 12 jaar op school hebben gezeten!
Ik hoop maar dat de lottery doorgaat
!!!
Ik hoop maar dat de lottery doorgaat

I want to live in America
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Dv-2016
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=52971
hier nog een link! Hopelijk heb je er iets aan.
hier nog een link! Hopelijk heb je er iets aan.
I want to live in America
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3