Dat moet je nog maar afwachten of je een Escalade Mee krijgt.BaconPopper schreef:
Als ik dan bijvoorbeeld de Escalade uitreken bij Hertz voor onze periode, dan zou ik meer dan 2x zoveel moeten betalen dan via usareisen.de.![]()
En dan is daar nog geen extra chauffeur en volle tank e.d. bij denk ik.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooie autohuurtarieven!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Jawel hoor. Ik ben toevallig wel lid van de ANWB, maar ik heb nergens het lidmaatschapnummer hoeven invullen bij de boeking op internet. Het ANWB-kortingsnummer was vanzelf al standaard ingevuld.BaconPopper schreef:Niet iedereen heeft ANWB korting natuurlijk.hekkie schreef:Van de week heb ik een auto gehuurd bij Hertz met ANWB korting voor 10 dagen in januari. Ik heb voor de gein eens dezelfde auto in dezelfde (tarief)klasse en in dezelfde periode ingevoerd op de site van USAreisen.de.
Ik schrok me een rotje hoeveel duurder dat was. Om precies te zijn scheelde dat maar liefst € 144,- in mijn nadeel. Dat vind ik nogal wat voor tien dagen!
De uitspraak dat een auto huren via http://www.usareisen.de ERG goedkoop is, moet ik dan ook tegenspreken. :sorry:
Gr. Marjan![]()
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat klopt, maar tijdens het reserveren heb ik ergens voorbij zien komen dat je je lidmaatschapsnummer (pasje) moet tonen aan de balie bij Hertz. Is ook geen probleem, ben lid van de ANWB.hekkie schreef:Jawel hoor. Ik ben toevallig wel lid van de ANWB, maar ik heb nergens het lidmaatschapnummer hoeven invullen bij de boeking op internet. Het ANWB-kortingsnummer was vanzelf al standaard ingevuld.
We zien het straks in januari wel.
Roland
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik ben toevallig vorige week lid geworden van de ANWB. Een gewoon lidmaatschap (dus zonder wegenwacht) kost maar 15 euro per jaar.BaconPopper schreef:
Niet iedereen heeft ANWB korting natuurlijk.![]()
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik heb daarnet prijzen zitten te vergelijken.
Daarvoor ben ik op de site van USAreisen geweest en op de sites van de maatschappijen zelf.
Het gaat om een midsize - 4 deurs in juni/juli - 20 dagen. Dus ik heb steeds een vergelijkbare auto en verzekering gekozen. De droppoff kosten zijn overal $300
Nu kreeg ik er dit uit (prijzen in Euro's)
usareizen met Alamo
799,20 (auto en drop off kosten)
Alamo zelf
813,59 (auto en drop off kosten)
usareizen met Hertz
704 ((auto met drop off kosten)
Hertz zelf
862,70 (auto met drop off kosten)
usareisen Avis
630 (het is ons niet duidelijk of daar de drop off kosten ook bij zaten)
Avis zelf
1582,45 (auto, dropp off en verzekeringen
We hebben overal de gewenste verzekering aangeklikt, maar de laatste van Avis is STUKKEN duurder. Alleen de verzekering daar was al 600 Euro.
Nu twijfel ik dus. Zou er bij die andere maatschappijen dan toch geen verzekekering zijn meegeteld? Wat is het meest waarschijnlijke bedrag voor all in: rond de 750 euro of rond de 1500 euro?
En mijn tweede vraag. Op de site van Alamo kregen we de melding dat er geen auto's in die categorie beschikbaar waren als we Nederland woonden
Heb toen eerst ingevuld dat we in de VS wonen, en daarna dat we in Duitsland wonen. Mensen die in Duitsland wonen kunnen de auto's goedkoper huren dan mensen die in de VS wonen
Nu weet ik dus nog niet wat het kost als je in Nederland woont.
Daarvoor ben ik op de site van USAreisen geweest en op de sites van de maatschappijen zelf.
Het gaat om een midsize - 4 deurs in juni/juli - 20 dagen. Dus ik heb steeds een vergelijkbare auto en verzekering gekozen. De droppoff kosten zijn overal $300
Nu kreeg ik er dit uit (prijzen in Euro's)
usareizen met Alamo
799,20 (auto en drop off kosten)
Alamo zelf
813,59 (auto en drop off kosten)
usareizen met Hertz
704 ((auto met drop off kosten)
Hertz zelf
862,70 (auto met drop off kosten)
usareisen Avis
630 (het is ons niet duidelijk of daar de drop off kosten ook bij zaten)
Avis zelf
1582,45 (auto, dropp off en verzekeringen
We hebben overal de gewenste verzekering aangeklikt, maar de laatste van Avis is STUKKEN duurder. Alleen de verzekering daar was al 600 Euro.
Nu twijfel ik dus. Zou er bij die andere maatschappijen dan toch geen verzekekering zijn meegeteld? Wat is het meest waarschijnlijke bedrag voor all in: rond de 750 euro of rond de 1500 euro?
En mijn tweede vraag. Op de site van Alamo kregen we de melding dat er geen auto's in die categorie beschikbaar waren als we Nederland woonden

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou wel Alamo.nl pakken en niet Alamo.com. Anders kun je het niet echt vergelijken.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Tja, ik vind hem ERG goedkoop, maar ik had hier natuurlijk wel even kunnen opmerken dat je ALTIJD moet vergelijken. De discussie over usareisen.de is al op meerdere forums gevoerd, en ook daar heb ik steeds aangegeven dat je wel steeds moet vergelijken en niet zomaar met usareisen.de in zee moet natuurlijk. Ik vergelijk ook ALTIJD, ik wil altijd het beste voor het goedkoopste.hekkie schreef: Van de week heb ik een auto gehuurd bij Hertz met ANWB korting voor 10 dagen in januari. Ik heb voor de gein eens dezelfde auto in dezelfde (tarief)klasse en in dezelfde periode ingevoerd op de site van USAreisen.de.
Ik schrok me een rotje hoeveel duurder dat was. Om precies te zijn scheelde dat maar liefst € 144,- in mijn nadeel. Dat vind ik nogal wat voor tien dagen!
De uitspraak dat een auto huren via http://www.usareisen.de ERG goedkoop is, moet ik dan ook tegenspreken. :sorry:
Gr. Marjan
Maar ik heb tot op heden nog nooit bij een ander goedkoper gehad, ook niet direct (ik ben Hertz Gold, zakelijk, dus zou liefst prive ook Hertz nemen, maar is echt altijd duurder bij de keuzes die ik maak).
Ik ga in Februari 8 dagen skieën in Colorado, en ik heb de Equinox bij usareisen.de alles inclusief voor 285 euro. Bij Hertz ben ik rond de 500 euro kwijt voor een dergelijk model (al is vergelijken ook weer moeilijk in dit geval). Dus ik kijk zeker wel altijd rond, en dat raad ik ook iedereen aan om te doen natuurlijk

Heb je nog antwoord gehad op dat e-mailtje m.b.t. de modellen die je eventueel kan mee krijgen?MattRob schreef: Ik heb ook nog niet geboekt, maar ik ga zeker boeken voor het eind van dit jaar. Ik twijfel nog tussen de Escalade en de Equinox. Equinox huren is dus alle keren goed bevallen (omdat ik upgrade kreeg), maar een Escalade vind ik toch ook wel geweldig. Alleen vraag ik me af hoe zeker het is dat ik de Escalade krijg. Er staat namelijk ALTIJD dat je ook een gelijkwaardig model zou kunnen krijgen. Dus daar heb ik even emailtje over gestuurd! Maar ik bestel nog voor eind dit jaar voor de 10% korting.
Theo
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kregen gisteren onze bevestiging binnen. We hebben dus ook een Equinox geboekt.
Prima prijs en ter plekke zien we wel wat me meekrijgen...
Prima prijs en ter plekke zien we wel wat me meekrijgen...
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat staat ook in het mailtje (maar ik kan me voorstellen dat je niet zo goed in duits bent).Souraia schreef:Njit kan ik met de bevestigingsmail de auto ophalen?
weet jij hoe dat gaat?
Wat er staat:Sehr geehrter Herr xxxxx,
vielen Dank, dass Sie uns mit der Vermittlung von Mietwagenleistungen
beauftragt haben.
Im Anhang** dieser Email erhalten Sie heute die Buchungs-Bestätigung und den Leistungsgutschein (Voucher) des Reiseveranstalters Frosch Touristik GmbH für Ihren gebuchten Mietwagen.
Das Kürzel - USA95 - entspricht dem Tarif Super-Inklusiv-Plus/
Mietwagenkategorie EQ - Equinox.
Die Kosten für die gebuchten Leistungen werden vereinbarungsgemäß – direkt vom Veranstalter – von Ihrem Kreditkartenkonto abgebucht.
Bitte überprüfen Sie die verbindlichen Buchungsdaten.
Die Bestätigung müssen Sie nicht unterschreiben und auch nicht an uns
zurücksenden, diese dient nur als Kontrolle Für Ihre Buchung.
Bitte drucken Sie den Leistungsgutschein (Voucher) aus, lesen aufmerksam die darin enthaltenen Informationen und legen diesen zur Fahrzeugübernahme bei der Vermietstation des jeweiligen Autovermieters als Buchungs-/Bezahlungsnachweis vor.
Es gelten die Leistungsbeschreibungen / Reisebedingungen des jeweiligen
Reiseveranstalters.
Wichtig: Bitte bestätigen Sie uns umgehend den Erhalt dieser Email !!!
allereerst een dankjewel voor het boeken. Daarna vertellen ze dat je een boekingsbevestiging en een Voucher ontvangen hebt.
- De boekingsbevestiging hoef je verder niks mee te doen en deze hoef je dus niet te ondertekenen.
- Met het Voucher kun je de auto ophalen. Deze moet je dus uitprinten en meenemen.
De kosten worden direct op je credit-card geboekt.
Ze vragen ook of je goed wilt nakijken of alles klopt en of je daarna de mail wilt bevestigen op juistheid (kan gewoon in het engels, dat snappen ze daar ook wel).
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ehm, ja.. Zou anders helemaal goedkoop zijnColor01 schreef:Njit schreef:
De kosten worden direct op je credit-card geboekt.
Je bedoeld af geboekt..

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij gaan denk ik ook voor de Equinox van Usareisen, scheelt enorm veel vergeleken met de andere aanbieders. Met de compact en intermediate was het verschil niet zo groot, vooral niet via de anwb/hertz maar voor een suv was een behoorlijk verschil.
Raden jullie aan om de auto ook nu al te bespreken, net als het ticket? Of kan dat nog wel even wachten?
Raden jullie aan om de auto ook nu al te bespreken, net als het ticket? Of kan dat nog wel even wachten?
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tot 29-12 heb je 10% vroegboekkorting. Daar komt nog 3% online korting bovenop. ? Scheelde bij ons meer dan 70 euro.Ilsepils schreef:Raden jullie aan om de auto ook nu al te bespreken, net als het ticket? Of kan dat nog wel even wachten?
Dus ja, ik zou de auto nu al bespreken. Tenzij je meer wilt betalen

- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik heb net voor 1 december ook nog de Equinox gehuurd bij usareisen voor een weekje in December (skieën in Breckenridge). Nog net voor 1 december waardoor ik ook nog 10% vroegboekkorting kreeg voor het winterseizoen. Scheelde toch weer even 30 euro.
En voor de zomer ga ik ook zeker boeken bij usareisen, ik twijfel nog tussen Equinox en Escalade .... Lastig. En nee Theo, helaas nog geen reactie. Ik zal er eens achteraan gaan, maar ben bang dat ik niet een heel uitgebreid antwoord ga krijgen .... Maar ik boek in ieder geval voor 31 december, die 10% vroegboekkorting scheelt me dan al snel rond de 100 euro.
En voor de zomer ga ik ook zeker boeken bij usareisen, ik twijfel nog tussen Equinox en Escalade .... Lastig. En nee Theo, helaas nog geen reactie. Ik zal er eens achteraan gaan, maar ben bang dat ik niet een heel uitgebreid antwoord ga krijgen .... Maar ik boek in ieder geval voor 31 december, die 10% vroegboekkorting scheelt me dan al snel rond de 100 euro.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1363 Weergaves
-
Laatste bericht door Estragon112
-
- 30 Reacties