Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Help! Wie gaat er binnenkort shoppen in New York?!
Help! Wie gaat er binnenkort shoppen in New York?!
Hoi,
ik ben al enige tijd op zoek naar een speciaal parfum, helaas alleen te verkrijgen in New York.
(niet online te bestellen...)
Vandaar dat ik iemand zoek die zo attent zou willen zijn om dit tijdens een NY trip voor me mee te nemen en eenmaal terug in NL zou willen opsturen. Natuurlijk vergoed ik alle kosten.
De winkel zit vlakbij Broadway.
Wie o wie maakt me gelukkig(er)?!
groet van Jessica
ik ben al enige tijd op zoek naar een speciaal parfum, helaas alleen te verkrijgen in New York.
(niet online te bestellen...)
Vandaar dat ik iemand zoek die zo attent zou willen zijn om dit tijdens een NY trip voor me mee te nemen en eenmaal terug in NL zou willen opsturen. Natuurlijk vergoed ik alle kosten.
De winkel zit vlakbij Broadway.
Wie o wie maakt me gelukkig(er)?!
groet van Jessica
Ben wel benieuwd naar welk parfum je bedoelt. Toevallig Bond nr. 9??? If not, zo lekkerrrrr. Ondermeer te koop bij Saks Fifth Avenue en alle geuren dragen de namen van straten/wijken in NYC. Heb zelf West Broadway and Chinatown. Ik denk dat ik ergens in januari ga. Alks niemand me voor is, dan wil ik jouw geurtje wel voor je meenemen, ook als het geen Bond nr. 9 is 

-
- Amerika-ontdekker
Hoi Jaydee,
nee, het is geen Bond nr 9 (maar die ga ik natuurlijk nu wel ff googlen!). Waar ik naar op zoek ben is Barbara Bui parfum. Een modeontwerpster met een zaak in de Wooster St. Alleen daar verkopen ze het.
Verder heb ik nog geen reacties gehad dus ik ben allang blij met jouw antwoord!
THX alvast, groet Jessica
nee, het is geen Bond nr 9 (maar die ga ik natuurlijk nu wel ff googlen!). Waar ik naar op zoek ben is Barbara Bui parfum. Een modeontwerpster met een zaak in de Wooster St. Alleen daar verkopen ze het.
Verder heb ik nog geen reacties gehad dus ik ben allang blij met jouw antwoord!
THX alvast, groet Jessica
Hoeveel kost de parfum die je zoekt Jessica ?
Hier is trouwens een link naar haar website, en ze heeft ook een contact e-mail adres voor haar parfum. Misschien kun je het direct bij haar bestellen. http://www.barbarabui.fr/
/PeeJay
Hier is trouwens een link naar haar website, en ze heeft ook een contact e-mail adres voor haar parfum. Misschien kun je het direct bij haar bestellen. http://www.barbarabui.fr/
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Ik heb het kleine flesje Chinatown voor $ 180,= en ben vergeten hoe duur de West Broadway was. Niet goedkoop, maar helaas heb ik een beetje een dure smaak...marieke1985 schreef:ehh... nu zit ik net eens te kijken op de website van Saks.. maar betaal je daar echt zo'n 400$ voor???
Jessica, keep me posted. Indien er niemand anders is die voor mij gaat, dan ga ik voor je kijken naar dat geurtje. Ben benieuwd ook.
Ik wil het best gaan halen, ben in de week tussen Kerst en Nieuw Jaar in NYC, en in Januari komen 2 NLse moderators bij me op bezoek die het dan mee naar NL kunnen nemen. Maar als het inderdaad zo duur is $400 bijvoorbeeld, ga ik dat niet voor schieten.JayDee schreef:Jessica, keep me posted. Indien er niemand anders is die voor mij gaat, dan ga ik voor je kijken naar dat geurtje. Ben benieuwd ook.
Laat maar weten wat je wil Jessica.
/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Ha Peejay,
dat hoge bedrag komt van die Bond nr 9, parfum waar Deejay het over had.
Barbara Bui is dus idd niet via Saks te koop.
Had idd al gemaild naar de BB site in la douce France maar ook hier nul op het rekest: ze verzenden niks.
Dus ben ik heel blij met je aanbod en maak er graag gebruik van. Ik zal komende week even mailen/bellen naar die zaak in New York want ik kan nergens een prijs vinden. Ze hebben (als ik t goed zie op de plaatjes) een 30, 50 en 90 ml.
I'll let you know PJ,
groetjes Jessica
dat hoge bedrag komt van die Bond nr 9, parfum waar Deejay het over had.
Barbara Bui is dus idd niet via Saks te koop.
Had idd al gemaild naar de BB site in la douce France maar ook hier nul op het rekest: ze verzenden niks.
Dus ben ik heel blij met je aanbod en maak er graag gebruik van. Ik zal komende week even mailen/bellen naar die zaak in New York want ik kan nergens een prijs vinden. Ze hebben (als ik t goed zie op de plaatjes) een 30, 50 en 90 ml.
I'll let you know PJ,
groetjes Jessica
-
- Amerika-ontdekker
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht