Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Paeperi
Amerika-ontdekker

Hotel Las Vegas

Bericht door Paeperi »

Ik weet dat er al veel over geschreven is maar we komen er gewoon echt niet uit dus hopelijk heeft iemand de TIP voor ons :D
Wij zijn een gezin met 2 volwassenen en 1 kind van 12 jaar en wordt onze eerste keer dat we naar Las Vegas gaan we blijven daar 2 nachten in juli 2015. Het liefst verblijven wij in een hotel aan de Strip nu heb ik gelezen dat MGM en Mandalay Bay mooie zwembaden hebben maar weer niet echt echt kindvriendelijk zijn. Aangezien we in juli in Vegas verblijven zullen we overdrag vooral bij het zwembad zitten ivm de hitte en om een beetje bij te komen van de rondreis en einde middag/avond willen we de verschillende shows van de hotels bekijken. We zijn dus op zoek naar hotel centraal aan de Strip, mooie zwembaden en kindvriendlijk wie o wie heeft de TIP voor ons?
Joke
Amerikakenner

Re: Hotel Las Vegas

Bericht door Joke »

Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Houd er rekening mee dat Juli en Augustus de aller- allerwarmste maanden van het jaar zijn in Las Vegas met torenhoge temperaturen. Lijkt mij niet ideaal om aan het zwembad te liggen. Waarom zouden de zwembaden van MGM Grand en Mandalay Bay niet kindvriendelijk zijn? En wat versta je daar onder? Jullie kind is twaalf lees ik dus het zal niet gaan om de vraag of er een poedelbadje is, toch?
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Wij hebben afgelopen zomer in Juli ook een dagje bij het zwembad doorgebracht met onze kinderen van 14 en 17. Wij zaten in the Mirage en wij vonden het zwembad mooi groot. Mirage heeft 1 groot zwembad en geen "adult-pool". Bij sommige hotels lees ik inderdaad dat het mooiste en grootste zwembad een adult-pool is, dit kun je op hun site wel nagaan. Mij lijkt het zwembad bij Mandelay Bay erg mooi. (alleen ligt Mandelay Bay minder centraal dacht ik)
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb het misschien niet goed geschreven maar het is niet de bedoeling om aan het zwembad te liggen, begrijp dat het dan veels te warm is, maar wel om in het zwembad te zwemmen voor een lekkere afkoeling en dan is iets met een lazy river wel leuk voor onze dochter. Qua vriendelijkheid bedoelde ik het het hotel zelf en niet de zwembaden.
Denk dat we toch maar gaan nadenken over Mandalay Bay of MGM :thumbup:
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Lazy river in MGM zat toen wij er waren vol met jongeren met drank in hun handen :wink: . Daarom zijn we toen maar in het grote bad gegaan dat grotendeels ondiep was. Zijn maar 1x in het zwembad geweest aan het eind van de middag, dus ik weet niet hoe het eerder op de dag is. Was wel erg lekker, je kon daar goed toeven. MGM is een stuk groter dan Mandalay qua hotel, maar ligt wel centraler. Heb nooit overnacht in Mandalay, dus dat kan ik verder niet vergelijken. Mandalay heeft trouwens een golfslagbad, kan ook erg leuk zijn voor je oudste.
frederick1984
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door frederick1984 »

Je hoeft idd niet heel de dag in de zon langs het zwembad te liggen. Lekker in het zwembad hangen met een drankje of onder een parasol of palmboom vertoeven is ook zalig 8)

Wat je ook in de namiddag kan doen als het veel te warm is is de hotels aan de strip langs de binnenkant bezoeken. Daar is het altijd lekker koel en ook vanalles te zien. Verschillende hotels kan je ook gewoon via het naastliggende hotel bereiken. vb van Mandalay Bay kan je verder naar Luxor en Excalibur en dan via een korte skybridge buiten alweer naar New York New York zonder oververhit te geraken :thumbup:
* 2013: CA, NV, UT, AZ, CA
* 2014: WA, MT, WY, UT, NV
Kath90
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Kath90 »

Wij waren vorig jaar in het Signature @ MGM.
Hier heb je kleine hele rustige zwembaden, maar aangezien je bij MGM hoort mag je ook het zwembad van MGM kosteloos gebruiken ( dit is te lopen via een loopbrug tussen het signature en het MGM). Zo kan je naar het zwembad van het MGM, en als je de drukte en chaos zat ben ( wat wij na 2 uurtjes hadden) lekker badderen in de kleine en stille baden bij het signature.
09: NYC
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
24: Boston
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenRegina
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Wij hadden deze zomer zowel 'the mirage' als 'excalibur' als overnachtingshotel. Hadden beiden prima zwembaden, Mirage meer op de strip, maar ik ben toch niet zo van de luxe en vond het zwembad bij Excalibur leuker, maar minder aangekleed.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

marry139
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door marry139 »

Wij vonden het zwembad van Trump heerlijk. We waren er begin augustus maar onder parasol en in het water prima te dien. Goede service en rustig zwembad. Het hotel ligt wel niet direct aan de strip maar via fashio show mall makkelijk te bereiken of met het gratis shuttelbusje.
traveller
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door traveller »

Wij zijn 2x in Vegas geweest en beide keren in The Flamingo gezeten.
Prijs is goed te doen en ligging is perfect.

MGM en Bellagio bijvoorbeeld zijn 2x zo duur.
(al gaan in het weekend de prijzen ook flink omhoog).

Door de week betaal je bijvoorbeeld 40$ voor een kamer en vrijdag tm zondag betaal je zo 150$ geloof ik.
Dus plan je verblijf door de week indien mogelijk :)

Zwembad in Flamingo was redelijk. Ligt snel in schadus omdat het hoge hotel ervoor ligt.
Maar dat kan ook weer lekker zijn..
Verder is het meer een disco zwembad en niet echt voor kinderen bedoelt.
Weet niet of er wel kind vriendelijke zwembaden zijn in Vegas..
Veel mensen staan met een glas bier in hun hand in het zwembad af te koelen
2009: Kerst:New York
2011: Las Vegas
2012: LA-JoshuaTree-Grand Canyon-MV-Bryce-Zion-LV-DV-Sequoia-Yosemite-SF-SD-LA
2015: LV-Zion-Bryce-NorthRim-MV-Arches-Canyonlands-CapitolReef-Grand Teton-Yellowstone-Glacier-Banff/Yoho/Japser NP- Seattle- Mount Rainier
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Iedereen bedankt voor de reacties we hebben uiteindelijk gekozen voor Mirage ook omdat dit centraal op de strip ligt en hebben een kamer met strip view genomen ben benieuwd :thumbup:
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Hele goede keus :thumbup: .
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer