Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door ina »

:thumbup: :thumbup: Mooie prijs voor het hoogseizoen!
MrMarcus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door MrMarcus »

ina schreef:Via skyscanner bij Supersaver Amsterdam LAX 15 juli-12 augustus voor 695 euro met BA overstap in Londen Heathrow respectievelijk 1.55 u en 2.35 u op de terugweg, hele mooie vliegtijden!
Net even snel geregistreerd. Wilde je toch even bedanken Ina. Heb gisteravond 4 tickets naar LAX geboekt nav je tip. Van woensdag 22 juli - vrijdag 14 augustus via Supersaver voor 675 euro p/stuk.
22-7 10:20 AMS - 10:40 LHR > 12:35 LHR - 16:05 LAX
14-8 LAX 20:35 - 15:25 LHR (15-8) > 18:00 LHR - 20:10 AMS
Na al even dit forum gevolgd te hebben, lijkt mij dit een nette prijs voor het hoogseizoen. We kunnen nu onze allereerste rondreis door Amerika gaan plannen. Gaat vast lukken met alle tips in dit forum :thumbup:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

:thumbup: heel veel plezier met het plannen en voorwerk, misschien heb je nog wat aan onze reisverslagen.
Cindysimone
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Cindysimone »

Hulp nodig
Ik ben bezig tickets te boeken via travel2 be naar los angeles. Nu lukt het me niet om 1 naam in te voeren Robertus Maria is te lang hij pakt de a niet. Ik vind het heel raar en wil het nu zo doen RobertusMaria. Dus aan elkaar. Denken jullie dat dit kan?
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door AstridenRaoul »

Jerre schreef:Wat kost een taxi van heathrow naar gatwick eigenlijk?
Wij hebben dit jaar via http://www.heathrow-gatwick-transfers.com 166 euro betaald. Deze prijs is retour en voor 5 personen. (dus een grotere taxi)
Aarjan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Aarjan »

MrMarcus schreef:
ina schreef:Via skyscanner bij Supersaver Amsterdam LAX 15 juli-12 augustus voor 695 euro met BA overstap in Londen Heathrow respectievelijk 1.55 u en 2.35 u op de terugweg, hele mooie vliegtijden!
Net even snel geregistreerd. Wilde je toch even bedanken Ina. Heb gisteravond 4 tickets naar LAX geboekt nav je tip. Van woensdag 22 juli - vrijdag 14 augustus via Supersaver voor 675 euro p/stuk.
22-7 10:20 AMS - 10:40 LHR > 12:35 LHR - 16:05 LAX
14-8 LAX 20:35 - 15:25 LHR (15-8) > 18:00 LHR - 20:10 AMS
Na al even dit forum gevolgd te hebben, lijkt mij dit een nette prijs voor het hoogseizoen. We kunnen nu onze allereerste rondreis door Amerika gaan plannen. Gaat vast lukken met alle tips in dit forum :thumbup:

Inderdaad een mooi tarief!
Helaas zijn ze nu iets duurder, maar 706 is nog steeds niet gek voor die periode.

Nou heb ik nog wel en vraagje...
Krijg je e-tickets en een boekingsreferentie van BA of Virgin?
Omdat wij altijd een extra tas met campinguitrusting bij ons hebben wil ik even uitzoeken wat de extra kosten hiervan zijn.
MrMarcus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door MrMarcus »

Het enige wat ik ontvangen heb is een bevestigingsmail met een boekingsreferentie. In de mail staan de tijden en maatschappijen. BA naar Londen en Virgin Atlantic naar Los Angeles. Over de bagage staat er " Max. 23 kg bagage toegestaan". Verder staat er in de mail oa.:

"U reist met een e-ticket en ontvangt daarom geen andere documenten of bevestiging meer. Wij adviseren deze bevestiging te printen en mee te nemen, maar verplicht is dat niet. Tenzij u een hotel heeft geboekt, dan dient deze bevestiging als uw voucher die u dient te tonen bij de check-in in het hotel. Alle vluchtinformatie en meer informatie over o.a. bagage kunt u (ook) vinden op http://www.checkmytrip.com.

Dus het blijft een beetje vaag vwb je extra bagage vraag, maar meer info heb ik niet. Weet ook niet precies hoe het zit met zo'n e-ticket. Zoals gezegd is het mijn eerste keer :wink:
Aarjan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Aarjan »

MrMarcus schreef: Dus het blijft een beetje vaag vwb je extra bagage vraag, maar meer info heb ik niet. Weet ook niet precies hoe het zit met zo'n e-ticket. Zoals gezegd is het mijn eerste keer :wink:

OK, thx!

Ik denk dat je dan met die boekingsreferentie ook bij Virgin kunt inloggen bij "Manage your booking"
Misschien kun zelf je stoelen kiezen voor de twee Virgin vluchten.
randje35
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door randje35 »

Hier ook geboekt via supersaver van Ams naar lax.
Van 10 t/m 29 Juli overstap op Heathrow.
Amsterdam - Heathrow vertrek 10:20 met British Airways daarna verder met Virgin om 12:35
aankomt La 16:05
Terugweg met Delta om 20:35 daarna weer richting Amsterdam met British Airways
Dat kostte ons 706,40 per ticket.
Kunnen we eindelijk verder met plannen en voorbereiden.

Gr Miran
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Goedkoop (EUR 470) in juli en augustus naar New York.

Vliegen vanaf Brussel met British Airways of American Airlines. Te boeken via broker of op site van BA (kun je makkelijk kiezen voor de laagste prijzen in een week) zelf of AA zelf. Bij die laatste wel de .nl of .be versie kiezen. Aanbod van vluchten met prijzen varieert. Wij hebben in 2013 gevlogen met BA-AA waarbij we vanaf London Heathrow met AA vlogen met de nieuwe 777-300ER. Prima vliegen met mooi entertainmentsysteem.
Afbeelding
girliecathy
Amerikakenner

Bericht door girliecathy »

Bedankt Ruud,
Ik heb net geboekt 08-08 vanaf Brussel naar New York en retour 28-08 naar Brussel via Madrid voor 938 euro. :thumbup:
pacific
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door pacific »

Voor juli 2015 zijn we op zoek naar betaalbare tickets van Brussel naar Las Vegas/Los Angeles/Phoenix.

Via Skyscanner hebben we nu tickets naar Phoenix gevonden voor 680 euro /persoon, via Tripair.
Zeer mooie prijs, wel met 2 overstappen, in Londen (Heathrow) en New York.

Wat denken jullie? Mogen we ons dit riskeren of zit er een addertje onder het gras?
Als ik bij British Airways zelf ga kijken, zijn de tickts vééél duurder.

Vertrek > dinsdag 14/07/2015, Van Brussels
Vertrek Aankomst
BA 0389 thesi:S BRU, Brussels National Arpt Brussels 06:45 LHR, Heathrow
Terminal: 5 London 06:55 BA 0389
319
tariefvoorwaarden
Tarief: Rules (S)
Wachttijd tot volgende vlucht: 03:40
BA 0185 thesi:O LHR, Heathrow
Terminal: 5 London 10:35 EWR, Newark Liberty Intl Arpt
Terminal: B New York 13:15 BA 0185
777
tariefvoorwaarden
Tarief: Rules (O)
Wachttijd tot volgende vlucht: 03:15
US 0681 thesi:N EWR, Newark Liberty Intl Arpt
Terminal: A New York 16:30 PHX, Sky Harbor Intl Arpt
Terminal: 4 Phoenix 19:01 US 0681
320
tariefvoorwaarden
Tarief: N

Terugkeer > vrijdag 31/07/2015, Van Phoenix
Vertrek Aankomst
US 0632 thesi:Q PHX, Sky Harbor Intl Arpt
Terminal: 4 Phoenix 21:35 JFK, John F Kennedy Intl
Terminal: 8 New York 05:04 US 0632
321
tariefvoorwaarden
Tarief: Q
Wachttijd tot volgende vlucht: 02:11
BA 0180 thesi:O JFK, John F Kennedy Intl
Terminal: 7 New York 07:15 LHR, Heathrow
Terminal: 5 London 18:55 BA 0180
777
tariefvoorwaarden
Tarief: Rules (O)
Wachttijd tot volgende vlucht: 01:05
BA 0404 thesi:S LHR, Heathrow
Terminal: 5 London 20:00 BRU, Brussels National Arpt Brussels 22:05 BA 0404
319
tariefvoorwaarden
Tarief: Rules (S)
€ 679,88
eekje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door eekje »

Het is een hele mooie prijs, wij betalen een stuk meer.
Ik had eerder ook een soortgelijke aanbieding bij tripair.be gezien, maar de recensies zijn niet echt lovend en het eigenlijke bedrijf is in Griekenland gevestigd.
Ik las bvb dat ze moeilijk bereikbaar zijn en dat de telefoonkosten (indien je hen nodig hebt) hoog oplopen. Ik heb ook even getwijfeld om via hen te boeken, maar dan toch niet gedurfd. :roll:
Succes met je zoektocht én beslissing :thumbup:
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Geboekt rechtstreeks bij BA met mooie vluchturen :

07/07/2015 : Brussel - Heathrow - JFK
08/08/2015 : JFK - Heathrow - Brussel

1885 euro voor 4 personen : 471 euro/persoon!

Volgens mij een koopje in het hoogseizoen! Prijzen waren ook beschikbaar via Expedia/Ebookers.
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

MR.B: Ik zit ook te kijken naar dezelfde tickets via British Airways.
Als je rechtstreeks bij hun boek, kun je dan ook meteen een vliegticketverzekering afsluiten? Als je via derden boekt, kan dit meestal wel. Ben niet graag mijn geld kwijt bij evt. faillissement.
En levert het nog voordelen op als je je aanmeldt als member/frequent flyer bij British Airways?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Neen geen vliegticketverzekering of annulatie beschikbaar.
Voordeel is dat alle airmiles proper geregeld worden en dat je via BA een household account kan activeren.
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
JorisK
Amerika-newbie

Bericht door JorisK »

Hallo,

Ik weet niet helemaal zeker of dit het goede topiq is maar volgens mij wel aangezien ik graag hulp wil hebben met mijn vliegticket.

Ik ben opzoek naar een vliegticket naar Columbus, Ohio. Op de datum 6 of 7 oktober. Dit mag ook een week later of zelfs 2 weken later zijn maar ik moet daar op een maandag of dinsdag aankomen, daar heb ik dan namelijk een orientatiedag waarna ik met het vliegtuig of de greyhound bus door moet reizen naar detroit. Nu komt het probleem. Ik ga voor een jaar naar Amerika toe en mag met mijn visum daarna nog 1 maand vakantie houden als ik wil. Ik kan dus maximaal 13 maanden blijven. De vertrekdatum en is dus bekend. De terugreisdatum alleen nog bij lange na niet en misschien zelfs de plaats van het terugvliegen ook niet. Wat kan ik dus nu het beste doen. Ik was eerst voor een enkeltje aan het kijken, maar dit is net zo duur als bijvoorbeeld een retourticket als je een maand gaat. Kan ik dus het beste een retourticket boeken die minimaal een jaar geldig is en waarvan de terugreisdatum nog wijzigbaar is? Op internet is zo ver als ik overal heb gezocht dit niet mogelijk. Kun je hiervoor het beste naar een reisbureau gaan? Of raden jullie iets anders aan?

Ik hoor het graag.

Groeten, Joris
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Inderdaad een vliegticket boeken zonder terugreisdatum. Kost wel aanzienlijk meer. Misshien inderdaad even bij een reisburo binnen stappen of een mail sturen aan de online vliegticketaanbieders. Wel moet de vertrekluchthaven van de terugreis ook bekend zijn.
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Voor de Canada en noordoost USA liefhebbers: Air Canada keert terug op Schiphol!! http://t.co/muYQZ39Z3S

Year-round Air Canada service between Toronto-Pearson and Amsterdam operated with a 211-seat, Boeing 767-300ER aircraft with 24 International Business Class pods, featuring fully lie-flat seats. Flights begin June 4, 2015 and will be operated up to six times weekly.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Lajfrijns
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Lajfrijns »

Hallo,

ik heb tickets gevonden voor mijn reis naar San Fransico. Nu is de heenweg en de terugweg met 1 overstap. Bij de heenweg heb ik 01.10 uur en de terugweg heb ik 01.45 de tijd om over te stappen.Nu is mijn vraag wat gebeurt er nu als ik de volgende vlucht door omstandigheden niet haal(bv vertragen van de eerste vlucht)?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer