Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Huwelijksreis

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Precarious
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Huwelijksreis

Bericht door Precarious »

Wij hebben een road trip van de westkust, Las Vegas en de Grand Canyon gedaan. Dit is ons zo bevallen dat we wel opnieuw naar Amerika zouden willen gaan. Wij trouwen in mei en zouden graag in juli/augustus op huwelijksreis gaan. Misschien de uitgelezen kans op nog is naar Amerika op vakantie te gaan? Welke plaatsen zouden jullie bezoeken op een huwelijksreis?
renaatenmaus
Amerika-newbie

Re: Huwelijksreis

Bericht door renaatenmaus »

Allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk....

Als ik op huwelijksreis zou gaan, zou de voorkeur toch naar Florida gaan en dan met name Key West :thumbup:
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Hoe is een huwelijksreis anders dan een normale reis?
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

LittlePhoenix schreef:Hoe is een huwelijksreis anders dan een normale reis?

De naam, ;)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Er zijn ook mensen die met hun huwelijksreis toch iets anders willen dan op een 'gewone' vakantie/reis. Ik ken mensen die naar de Malediven en Seychellen zijn geweest,bruidsjurk en pak mee het vliegtuig in om daar nog wat speciale foto's te maken.

Een aantal dagen NY of misschien nog een keer trouwens in las Vegas :wink:
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

ik ben er zelf niet geweest, maar als ik iets speciaals wilde in de VS zou ik voor Hawai gaan. Of Alaska. Maar voor mij kan een huwelijksreis ook een "normale", mooie vakantiereis zijn.
Terug in Texas!
newbie82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door newbie82 »

denk dat je gewoon moet gaan naar wat jou leuk lijkt, is een beetje moeilijk om aan te geven wat nou echt een must is, voor de 1 is het wel geweldig terwijl de ander denkt...tja...zal wel.

ga zelf op huwelijksreis binnenkort en wij doen het rondje roadtrip wat jij al hebt gedaan, het is wel een huwelijksreis, dus wat 'specialer' duurdere auto die misschien niet eens praktisch is, een paar bezichtigingen hier en daar en een overnachting in the view in MV...(niet echt het goedkoopste hotel,maar voor deze ene keer :mrgreen: ) en bij het boeken van alles er toch even bij vermelden dat het je huwelijksreis is, wie weet krijg je af en toe nog wat leuks in je schoot geworpen ;)

succes met uitzoeken waar je heen gaat :thumbup:
2013 = LV @ NV - 2014 = Rondje zuidwesten - 2015 = LA naar SFO via HW1
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Wij zijn als huwelijksreis een week naar Las Vegas gegaan. Toen hebben we voor luxere kamers gekozen, juist omdat het onze huwelijksreis was. Een vriendin van heeft toen voor de combi Las Vegas-Hawaï gekozen. Combi lekker gek en mooie stranden.

Ik denk dat je je eerst moet afvragen of je wilt relaxen of actief wilt zijn. Wij wilden bijvoorbeeld niet rondtrekken om diverse redenen, maar zijn ook geen echte strandliggers. Hoeveel geld kun je nog besteden naast de kosten voor je huwelijk, hoe is het weer in de periodes dat je gaat. De periode die wij gingen sloot qua echt lekker weer bepaalde bestemmingen al uit.

In ieder geval veel plezier met alle voorpret!!!
MiaDee
Amerika-ontdekker

Bericht door MiaDee »

Hoi hoi

Wij zijn in Januari getrouwd in Miami met mijn kids erbij.
Nu lekker met z'n tweeën aan onze huwelijksreis bezig.
Jullie huwelijksreis misschien een leuke suggestie;
New York in combi met een stop in IJsland tijdens de heen reis en een uit stapje maken naar Washington.

Groet Maicol. (We lezen nog wel wat het geworden is)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer