Ik ben Sabine.Ik woon in Duffel.Ik werk als zorgkundige op een afdeling met zwaar-dementerende bewoners in het antwerpse.In februari word ik 40 en kwam ik tot het besef,ook door mijn werk,dat het leven kostbaar is.En dat ik misschien wel in de helft van mijn leven ben door 40 te worden.Daarom wil ik deze verjaardag speciaal maken en hebben we besloten om naar New-York te gaan.Wat ik eigenlijk al heel lang wilde doen.Geen tijd te verliezen dus.Ik hoop hier allerhande info te vinden want ik kijk er heel hard naar uit.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.