Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reacties en foto's Meeting 2006

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

rene.jager schreef:
Albertje Kretiek Himself schreef:He jullie daar, :dunno:

Als je meer dan 75 bezoekers laat komen op een meeting wordt het te grootschalig. :idea:

Mijn bescheide advies is houd het klein. :doublethumb:

Groetjes
Opbouwbaas AA meeting 2006
Albertje Kretiek Himself
Vind ik een heel strak plan..... anders kunnen we weer uitkijken naar een nieuwe lokatie. :beerchug:
Dat vind ik ook, de groep is groot zat zo.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Sandy schreef:Marjon zijn jij en Ger nog lang gebleven, nadat wij vertrokken?
Nee hoor, we waren om ongeveer half één in ons hotel.

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Even :offtopic:

Hoe beviel 'De Neust' eigenlijk???
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Door drukte ben ik eigenlijk vergeten te reageren in dit topic :oops:

Ik vond het enorm gezellig. Meer gekletst met meer verschillende mensen als vorig jaar en het eten was super!

Twee kleine minpuntjes:
- Ik vond de ruimte voor alle fotoboeken etc een beetje klein. Zowel de ruimte om het neer te leggen, als de ruimte om te kunnen staan. Maar ik heb uiteindelijk wel even wat fotoboeken kunnen bekijken :)
- Ik vond dat er ook weinig zitplaatsen waren. Ik heb bijna de hele meeting gestaan. Uiteindelijk zijn we maar op de grond gaan zitten, aangezien m'n knieen en voeten het niet meer aankonden. Pas nadat er mensen weg waren, kon ik pas gaan zitten op een stoel.

Verder vond ik het - zoals ik al zei - enorm gezellig :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Ik heb ook zeker 6 a 7 uur aan één stuk gestaan.. Toen ik binnenkwam, heb ik even met Noa en Marjon achterin gezeten bij de trap .. Voor derest alleen maar gestaan bij een sta tafel ...
Sandy
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Twee kleine minpuntjes:
- Ik vond de ruimte voor alle fotoboeken etc een beetje klein. Zowel de ruimte om het neer te leggen, als de ruimte om te kunnen staan. Maar ik heb uiteindelijk wel even wat fotoboeken kunnen bekijken
- Ik vond dat er ook weinig zitplaatsen waren. Ik heb bijna de hele meeting gestaan. Uiteindelijk zijn we maar op de grond gaan zitten, aangezien m'n knieen en voeten het niet meer aankonden. Pas nadat er mensen weg waren, kon ik pas gaan zitten op een stoel

Helaas zijn er altijd minpuntjes, misschien zou het leuk zijn als jij de volgende meeting mee gaat organiseren. :D Want het organisatieteam heeft zijn uiterste best gedaan om zelfs minpuntjes te voorkomen om eerlijk te zijn ik heb zelde een groepje mensen zo gedreven gezien om voor hun cluppie een ontmoetingsdag te organiseren.
:beerchug:
O, ja wij (de bewoners van stal nieuwen oord) zaten in niet het organisatieteam hoor wij hebben alleen alles beschikbaar gesteld.

Albertje Kretiek Himself
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Albertje Kretiek Himself schreef:Helaas zijn er altijd minpuntjes,
En die zijn nu ook netjes kenbaar gemaakt.. Maar ik gok dat dit bij de naborrel/evaluatie van het Team ook al naar voren is gekomen :)
Albertje Kretiek Himself schreef:misschien zou het leuk zijn als jij de volgende meeting mee gaat organiseren. :D Want het organisatieteam heeft zijn uiterste best gedaan om zelfs minpuntjes te voorkomen om eerlijk te zijn ik heb zelde een groepje mensen zo gedreven gezien om voor hun cluppie een ontmoetingsdag te organiseren.
Volgens mij wordt hier ook niet aan getwijfeld. Volgende keer maar een massage-team regelen voor de vermoeide benen ? :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik denk dat je dat op elk feest wel hebt. Je kunt moeilijk voor 70 mensen zitplaatsen regelen in zo'n kleine ruimte.
Als je last van je benen hebt kun je natuurlijk je gewoon even aan iemand vragen of jij even mag zitten, op de bankjes kon meestal best even iets ingeschoven worden.
Ik heb ook diverse keren gezien dat er stoelen vrij waren, dus als je er geen probleem van maakt om af en toe even bij andere mensen te zitten was die mogelijkheid er best wel volgens mij.

Bovendien vind ik het zelf wel prettig als er niet alleen maar zitplaatsen zijn. Veel mensen zijn dan toch geneigd om de hele avond op dezelfde plek te blijven zitten en dan zie je de hele avond dezelfde gezichten.

marjon
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

nieuwenoord schreef:
Even :offtopic:

Hoe beviel 'De Neust' eigenlijk???
De Neust is ons heel goed bevallen. Het lag heel mooi, de kamers waren eenvoudig maar knus. Er was ook een hele grote woonkamer/keuken met een gezellige zithoek.
's Morgens kregen we een heerlijk ontbijt met warm zelfgemaakt bruin brood, ambachtelijke kaas, zelfgemaakte jam en een eitje.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar, ik denk dat het in het voorjaar en de zomer erg mooi is en je heerlijk kunt wandelen in de omgeving.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

vana schreef:Ik denk dat je dat op elk feest wel hebt. Je kunt moeilijk voor 70 mensen zitplaatsen regelen in zo'n kleine ruimte.
Als je last van je benen hebt kun je natuurlijk je gewoon even aan iemand vragen of jij even mag zitten, op de bankjes kon meestal best even iets ingeschoven worden.
Ik heb ook diverse keren gezien dat er stoelen vrij waren, dus als je er geen probleem van maakt om af en toe even bij andere mensen te zitten was die mogelijkheid er best wel volgens mij.

Bovendien vind ik het zelf wel prettig als er niet alleen maar zitplaatsen zijn. Veel mensen zijn dan toch geneigd om de hele avond op dezelfde plek te blijven zitten en dan zie je de hele avond dezelfde gezichten.

marjon
Nee, alleen zitplaatsen is niet handig, of je moet het zo organiseren dat je telkens de mensen van plaats laat veranderen maar dat heeft vaak ook weer iets gedwongens.
Ik heb zelf ook een groot deel van de middag/avond bij een tafeltje gestaan. Vind ik eigenlijk wel prettig, je ben wat mobieler op die manier. Op het laatst nog even aan de grote tafel gezeten, maar ik merkte toch wel bij mezelf dat ik op een gegeven moment wat schroom voelde om ergens anders aan te schuiven.
Jammer genoeg heb ik toch een flink aantal mensen niet gesproken, zoals Marjon en Hanny, die ik uit hun reisverslagen al aardig goed kende. Maar we hebben toch veel mensen gesproken en ervaringen uit kunnen wisselen. Zoals ik al eerder heb gezegd: het was een geweldige locatie en perfect georganiseerd.

Morgen naar het tuincentrum om onze cactus te verwennen met een mooie pot!

Marianne
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Ook wij waren heel tevreden over de Neust. Het kostte even moeite om het te vinden (ja Albert, ik weet dat we dat zelf schuld zijn) maar het lag erg mooi en heel rustig. Zoals Marjon al schreef: het was knus en gezellig. Iedere kamer heeft een eigen badkamer met wastafel, toilet en douche, en het was superschoon. De woonkamer en keuken waren gezellig en ook de ontbijttafel was leuk gedekt. Het zelfgebakken brood smaakte prima, daarbij kreeg je een gekookt ei, 2 soorten jam en 3 soorten kaas. Ik kreeg zelf zin om in Zuid Limburg zo'n B&B te beginnen.
Het ontbijt samen met Ger en Marjon was heek gezellig.
Carola
PS Ger wanneer kunnen we het brood van jou komen proeven?
EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

SpaceAce schreef:Door drukte ben ik eigenlijk vergeten te reageren in dit topic :oops:
doreennicole schreef:Ik ben superdruk met de familie dus dit is de eerste keer dat ik het op het forum ben.
Blij om nou eens te lezen dat een deel van "de harde kern" op het forum daar ook last van heeft. Zondagmiddag de pc uitgezet en daarna gewoon steeds zo laat of moe thuis van het werk dat ik de pc maar uit laat.
Gevolg is wel dat ik nou al een uur zit te lezen.

Ik moet vast wat actiever lezen/ zijn want als de aanmeldgrens vlg jaar bij 70 blijft liggen wordt ik met mijn 200 berichtjes in 1 jaar vast niet meer toegelaten :wink:

Tja de Aanhang,..
lelie schreef:
phillybilly schreef:Even nog over de "aanhang" die al dan niet verplicht mee gingen....
Maarten zei eerst met zijn grote mond dat hij van mij mee MOEST omdat ik niemand kende....later werd het al dat ik hem meegevraagd had voor de gezelligheid en in de auto zegt ie ineens:
"leuke vrienden heb jij" :D Jullie zijn dus goedgekeurd :wink: hahaha
Hij wil volgend jaar wle weer mee :)
Mijn vriend wil volgend jaar ook wel weer mee :lol:
nieuwenoord schreef:Ik vind het zo leuk om te lezen dat al die partners het pas leuk vonden toen ze er ook echt waren :lol:

Mijn eigen Albertje werd pas lid van dit forum toen we hadden voorgesteld de meeting hier te houden en ook hij ging vorig jaar mee om mij een plezier te doen :P :
Jos gaat wel mee, maar dan alleen omdat ik hem nadrukkelijk vraag. Uit eigen beweging zou hij zich nooit aanmelden. Hij vond het heel gezellig, maar was ook blij dat hij zich pas om 18 uur op de locatie hoefde te begeven. Voor hem heeft het er meer mee te maken dat met zijn drukke baan het weekend hem meer dan liefs is. Terwijl als hij er dan is vermaakt hij zich prima, Mack en Njit kende hij nog van vorig jaar en daar loopt hij dan wel ff naar toe. Maar ook met hele onbekenden ging hij wel aan de praat.
Maar zich aanmelden op het forum of meelezen? Hij zou het adres van deze website niet eens weten- :wink:
Edit: hij komt net binnenlopen en op mijn vraag naar het adres van de site antwoord hij in 1 x goed ! (zie je dat een sticker op de auto effect heeft) :lol: :lol: :lol:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik vond het ook heel leuk om Rebecca (Becs) en Danny te ontmoeten. Ik had ze wel zien zitten, maar herkende Becs helemaal niet van de foto :oops: :oops: .. Ik ben blij dat je zelf naar me toestapte en zei wie je was. We hebben nog een poos gezellig staan kletsen. Ik vind jullie een heel leuk stel samen. Ik vertelde Stefan later nog het verhaal over jullie ontmoeting. Jij als enige meisje in een American Football Team en hij die bij jullie eerste ontmoeting je vingers brak per ongeluk ;)

Je mag trots zijn op je Amerikaantje ... Ik heb het idee dat hij heel goed heeft kunnen aarden hier in Nederland. Ik hoop dat alle papierwerk snel rond is en je je snel bij hem kan voegen wanneer hij deze maand voorgoed naar Amerika vertrekt : ))
Sandy
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Thanks, wij vonden het zelf ook erg leuk om even met jullie te kletsen! We hebben niet met ontzettend veel mensen gekletst, maar met wie wij gekletst hebben, was absoluut wel gezellig :wink: Jammer dat wij zo vroeg al weg moesten.....

Ik ben ook heel erg trots op hem. Hij heeft absoluut zijn best gedaan om zich aan te passen hier in Nederland, maar diep in zijn hart heeft hij altijd die drang gehad om terug te gaan naar Amerika.

Donderdag zullen we dan ook eindelijk naar het consulaat gaan om de eerste aanvraag in te dienen. Dan maar hopen dat de verkoop van het huis inderdaad nog voor de feestdagen rond is en dan kan hij lekker weg :wink:
onze blog - Bouwmanfamily
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Vorige week zondag heb ik de dag na de meeting hier het onderstaande bericht geplaatst.

Aangezien nog niemand heeft gereageerd, doe ik hierbij nogmaals dezelfde oproep.

VERGETEN.....

In de "Lectuurhoek" van Stal Nieuwenoord zijn de volgende boeken (boekjes) blijven liggen c.q. vergeten:

- Kosmos reisgids: "Mississippi, Louisiana en Texas"
- Van Zuilen: "Gids voor de Züidwestelijke Staten van Amerika"
- Van Zuilen: "Gids voor Canada"
- Insight Guides: "Canada"
- Berlitz: "Montreal"
- Berlitz: "Greater Miami"

Wil een ieder van wie deze boeken zijn, mij een pbtje sturen met zijn of haar adres, zodat ik jullie deze boeken weer toe kan sturen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Becs08 schreef:Thanks, wij vonden het zelf ook erg leuk om even met jullie te kletsen! We hebben niet met ontzettend veel mensen gekletst, maar met wie wij gekletst hebben, was absoluut wel gezellig :wink: Jammer dat wij zo vroeg al weg moesten.....

Ik ben ook heel erg trots op hem. Hij heeft absoluut zijn best gedaan om zich aan te passen hier in Nederland, maar diep in zijn hart heeft hij altijd die drang gehad om terug te gaan naar Amerika.

Donderdag zullen we dan ook eindelijk naar het consulaat gaan om de eerste aanvraag in te dienen. Dan maar hopen dat de verkoop van het huis inderdaad nog voor de feestdagen rond is en dan kan hij lekker weg :wink:
Hi Rebecca,

Ik vond het ook heel leuk om met je te praten, zeker omdat ik een tig jaar geleden in jouw schoenen stond en een kortere poos geleden in Danny's (min of meer), dus ik begrijp jullie beider gevoel. Als je nog meer vragen hebt, I'm happy to answer wat ik kan.

Succes met de bureaucratische rompslomp en hou ons op de hoogte.
SEEING IS BELIEVING
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

EvdB schreef:
SpaceAce schreef:Door drukte ben ik eigenlijk vergeten te reageren in dit topic :oops:
doreennicole schreef:Ik ben superdruk met de familie dus dit is de eerste keer dat ik het op het forum ben.
Blij om nou eens te lezen dat een deel van "de harde kern" op het forum daar ook last van heeft. Zondagmiddag de pc uitgezet en daarna gewoon steeds zo laat of moe thuis van het werk dat ik de pc maar uit laat.
Gevolg is wel dat ik nou al een uur zit te lezen.
:
ik ben ook gigantisch achter en heb nog geeneens echt kunnen reageren. ik heb niet constant internet access en zit natuurlijk bij de familie dus ga ook niet achter de computer hangen. maar ze zijn nu aan het rijmen voor morgen en ik heb geen kadootjes gekocht omdat ik al zoveel had meegenomen, en nog afscheidskadootjes heb ook.

anyway, ik vind het echt super dat ik nu een face bij de name heb voor de meeste mensen waar ik druk mee klets hier, dat ik sommige mensen die ik zovaak spreek eindelijk echt heb kunnen ontmoeten (bijv Sandy) echt heel leuk. het eten was heerlijk, de film indrukwekkend (en herinnering aan vele plaatsen waar ik geweest ben en weer terug naar toe wil en nieuwe plaatsen om te ontdekken), nieuwe ideetjes (zoals het fotoboek), etc etc. nogmaals dank aan fred en carola en bjorn en elsie voor de lift. leuk om met jullie ook nog wat te kletsen verder.

hopelijk tot een volgende keer.
SEEING IS BELIEVING
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

Thanks Doreen, ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden als ik vragen heb! En uiteraard houd ik jullie op de hoogte :wink:
onze blog - Bouwmanfamily
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Insgelijks Doreen, ik vond het ook heel leuk jou te ontmoeten .. Ik wilde je eigenlijk direct een biggie brassa geven ;)
Wie weet ontmoeten we je een keer in Seattle .. : ))

-
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bedankt!!

Bericht door nieuwenoord »

Gisteren stond er ineens een bloemist voor de deur met een prachtig bloemstuk (echt een kunstwerkje!).

Wij waren blij verrast ermee en willen dan ook Rob, Esmée, Marjan en Roland bedanken voor dit mooie gebaar! We hebben met plezier onze 'stal' ter beschikking gesteld en er veel tijd en energie in gestoken en dan is het geweldig dat het achteraf zo gewaardeerd wordt!

Ook namens Peet, Jacqueline, Saskia en Esmee: hartelijk dank voor hun bedankje voor alles wat zij gedaan hebben!

Albert en Monique
Gesloten
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer