tosca schreef:Ook in NL? Dat zou ik wel erg leuk vinden namelijk!
Voor $5/maand (en je kan eerst een week gratis proberen): http://www.unblock-us.com/
Wij doen dit al een hele tijd, en vinden dat wel leuk. Je hebt toegang tot het aanbod van al de landen waar Netflix is! Je kan dus zelfs de Amerikaanse of Canadese Netflix kijken.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
BibiS schreef:Wauw thanks voor de info Gabbyxx, ik was even vergeten wanneer de nieuwe Blacklist zou beginnen. Zit met smacht op het nieuwe seizoen van Suits te wachten en moet Dexter ook nog altijd afronden. Aan House of Cards waren wij begonnen maar vond het eerlijk gezegd best ingewikkeld in de eerste 2 afleveringen, hebben meer mensen dat?
Graag gedaan! Ben blij dat het weer begonnen is. Gotham ziet er ook goed uit.
04-03-14 -> K1 visa goedgekeurd.
19-05-15 -> 2 jaar GC goedgekeurd.
20-03-17 -> Aanvraag I-751 gestart (ROC).
06-10-18 -> 10 jaar GC ontvangen.
31-12-19-> Officieel Amerikaan geworden
Ik dacht dat we op het forum geen illegale praktijken mochten promoten? Op Netflix site staat:
As a condition of the limited license for the Software granted to you in this License Agreement, except as and only to the extent expressly permitted in this License Agreement or by applicable law which cannot be waived by this License Agreement, you may NOT:
....
h.view any movies & TV shows provided by Netflix or its suppliers anywhere other than within the country or location authorized by Netflix ("Territory"); and
i.instantly watch movies & TV shows outside of the Territory, and Netflix may use technologies to verify your compliance.
...
Aan House of Cards waren wij begonnen maar vond het eerlijk gezegd best ingewikkeld in de eerste 2 afleveringen, hebben meer mensen dat?
Daar moet je even doorheen. Echt, ik vind het een hele bijzondere serie, die op een bepaalde manier heel spannend wordt. Ik geef toe dat het soms wat lastig is om te volgen maar de serie is het zeker waard.
Loek schreef:Ik dacht dat we op het forum geen illegale praktijken mochten promoten? Op Netflix site staat:
As a condition of the limited license for the Software granted to you in this License Agreement, except as and only to the extent expressly permitted in this License Agreement or by applicable law which cannot be waived by this License Agreement, you may NOT:
....
h.view any movies & TV shows provided by Netflix or its suppliers anywhere other than within the country or location authorized by Netflix ("Territory"); and
i.instantly watch movies & TV shows outside of the Territory, and Netflix may use technologies to verify your compliance.
...
Voor de fans van NCIS, er is een nog eentje bij, NCIS New Orleans.
Persoonlijk vond ik de aflevering(en) waarin iedereen een beetje werd voorgesteld met de orginele NCIS een beetje tegenvallen, maar wie weet. Nieuwe stad, dus weer nieuwe mogelijkheden zeg ik maar. NCIS heeft voor mij eerlijk gezegd nadat Ziva is vertrokken vorig seizoen ook niet het spannende gevoel gehad wat ik de jaren daarvoor wel had.
Afgelopen dinsdag is ook seizoen 12 van NCIS weer begonnen en volgende week begint, in Amerika, ook weer het nieuwe seizoen van NCIS LA. En die laatste vind ik eigenlijk de leukste om naar te kijken, actie en humor.
Nashville op Netflix is ook een aanrader! Erg Amerikaans, over een stel countrysterren met een hoop drama Er zijn twee seizoenen van uit, het derde start rond deze tijd op de Amerikaanse tv.
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco 2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW
Persoonlijk vond ik de aflevering(en) waarin iedereen een beetje werd voorgesteld met de orginele NCIS een beetje tegenvallen, maar wie weet. Nieuwe stad, dus weer nieuwe mogelijkheden zeg ik maar. NCIS heeft voor mij eerlijk gezegd nadat Ziva is vertrokken vorig seizoen ook niet het spannende gevoel gehad wat ik de jaren daarvoor wel had.
Wij vonden in eerste instantie NCIS LA ook niet leuk, maar zijn nu toch echt om. We zitten elke week paraat. Bij NCIS vinden we het inderdaad wel jammer dat Ziva vertrokken is. We blijven stiekem (waarschijnlijk tegen beter weten in) hopen dat ze toch nog terugkomt.
Aan de nieuwe NCIS New Orleans wagen we ons nog even niet. Maar wie weet komt dat ook nog.
Bloodline van Netflix is mijn nieuwe favoriete TV serie en beschikbaar sinds 20 Maart. Het speelt zich af in de Florida Keys en dus een mooie en interessante omgeving.
Ik ben helemaal bij met Revenge en Scandal,
daarna Suits gevolgd, welke ik ook erg leuk vond.
En nu bezig aan seizoen 2 van White Collar. Wat een charmante con artist. LOL En Peter Burke wordt ook goed gespeeld. Mozzie vind ik schattig.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
Suits komt hier op comedy central. Ik vind dat ook een leuke serie.
Ik baal er wel een beetje van dat iedereen zo ongeveer weggaat bij de daily show, het devalueert een beetje. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen als John Steward weg is. Hetzelfde met het Colbert report. Ik ben bang dat het allemaal hetzelfde gaat worden als al die andere talkshows. Ik vond Jimmy Fallon op youtube erg leuk, maar ik vind het meerendeel van al die afleveringen helaas geen drol meer aan met steeds dat neppe gelach en 'it's the funniest thing ever". Maar die liedjes op de kinderinstrumenten blijven geweldig.
Bloodline van Netflix is mijn nieuwe favoriete TV serie en beschikbaar sinds 20 Maart. Het speelt zich af in de Florida Keys en dus een mooie en interessante omgeving.
Trailer: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ziet er leuk uit, wij zijn altijd in voor nieuwe series en zeker met de Keys op de achtergrond
Hopelijk gaat Breaking Bad toch echt starten met een nieuw seizoen, dat heeft weer de sfeer van het Zuid Westen, wij vonden hem heel goed
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Wij hebben ondertussen het eerste seizoen gekeken van Better Call Saul. Erg goed, geweldige serie!
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
FrankW schreef:"Better call Saul" blijkt ook goed te zijn maar helaas nog niet beschikbaar op Netflix.
Wel hoor. Gister nog gekeken via Netflix.
Welke afleveringen zijn er nu op Netflix? Wij volgen deze serie ook maar volgens mij hebben ze nu ook een seizoensstop?
Wij gaan nu "Suits" kijken kunnen we nog even mee vooruit hopelijk.
Misschien ook House of Cards maar deze heeft inderdaad een moeilijk begin, terwijl het toch 1van de best bekeken series is, ook President Obama zou hem volgen???
Florida 2011, 2013, 2014,2016, 2018 en 2019 augustus , december bezoek onze Villa Maggiore Davenport, april 2020 Bezoek Villa Maggiore , augustus 2020 bezoek Villa Maggiore Davenport https://www.maggiorevilla.com/blog/
2015, 2017, 2020 Westkust USA,
Er is pas 1 seizoen gefilmd van Better Call Saul. 10 afleveringen meen ik. En dat seizoen is beschikbaar via Netflix. Leuke serie overigens, als je Breaking Bad leuk vind, dan dit ook.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.