Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Re: MyVegas deel IV
Hebben jullie dit ook (gehad)?
Gisteren hadden wij op het ene account 1.500.000 rode chips en op het andere ongeveer 400.000.
Later op de dag logden we allebei weer in en mijn man had nog maar 900.000 ik dacht nog dat hij vast voor 60K gespeeld had zonder het te beseffen, totdat ik zelf facebook opende en zag dat ik nog maar 129.000 chips had (ipv 400 dzd). Gelukkig zijn de lp niet afgenomen.
Hoe kan dit nou?
Gisteren hadden wij op het ene account 1.500.000 rode chips en op het andere ongeveer 400.000.
Later op de dag logden we allebei weer in en mijn man had nog maar 900.000 ik dacht nog dat hij vast voor 60K gespeeld had zonder het te beseffen, totdat ik zelf facebook opende en zag dat ik nog maar 129.000 chips had (ipv 400 dzd). Gelukkig zijn de lp niet afgenomen.
Hoe kan dit nou?
Ben sinds kort weer met MyVegas bezig, maar wat is het spel minder geworden zeg.
Minder punten, minder (goede) rewards...
Maar geen klagen verder, want alles wat gratis mee te pakken is zal ik zeker niet laten
Minder punten, minder (goede) rewards...
Maar geen klagen verder, want alles wat gratis mee te pakken is zal ik zeker niet laten

• 2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
• 2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
• 2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
• 2015: New Yok • 2015: Las Vegas
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
vandaar ik vroeg me al af hoe iedereen hier allerlei hotelovernachtingen bij elkaar kon sparen terwijl mijn punten maar niet willen opschieten. Speel het ook niet elke dag.. Ik kan nu net met korting naar een voorstelling geloof ik.. (30lp's).
Dag allen,
Op zaterdag 11 oktober tot maandag 13 oktober zijn we in Las Vegas.
Ik heb genoeg punten om een complimentary room van NYNY te kopen. Maar hoe werkt dat?
Ik zie bij weekend namelijk FRI - SAT staan en bij week zie ik SUN - THU staan. Welke moeten we nu nemen? Of vallen we precies buiten de boot?
Bedankt!
Op zaterdag 11 oktober tot maandag 13 oktober zijn we in Las Vegas.
Ik heb genoeg punten om een complimentary room van NYNY te kopen. Maar hoe werkt dat?
Ik zie bij weekend namelijk FRI - SAT staan en bij week zie ik SUN - THU staan. Welke moeten we nu nemen? Of vallen we precies buiten de boot?
Bedankt!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
1 vrijdag/zaterdag en 1 zondag/donderdag dus. 
En als je niet genoeg punten hebt voor beide neem dan de duurste.

En als je niet genoeg punten hebt voor beide neem dan de duurste.
ok, thanks!
Ik heb niet genoeg punten voor de weekenddag
Is het mogelijk om dan het volgende te doen?
- 25% korting op kamer (voor zaterdag)
- complimentary room (voor zondag)
Moet ik die dagen dan apart boeken, of niet? En moet ik nog via een speciale site boeken?
Thanks!
Ik heb niet genoeg punten voor de weekenddag

Is het mogelijk om dan het volgende te doen?
- 25% korting op kamer (voor zaterdag)
- complimentary room (voor zondag)
Moet ik die dagen dan apart boeken, of niet? En moet ik nog via een speciale site boeken?
Thanks!
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Eerst verzilver je de punten voor de kamers die je wilt, dan krijg je per item een code. Vervolgens bel je naar het nummer die in de mail staat die je krijgt en reserveer je de kamers. Ze geven je ook een redemption code die je dan meeneemt en doorgeeft aan de balie.
Je kan met 1 belletje alle code's verzilveren.
Je kan met 1 belletje alle code's verzilveren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik ben deze maand begonnen met dit saaie spel.
De LP kunnen alleen nog gebruikt worden voor kamers t/m januari 2015.
Heeft iemand enig idee wanneer je de kamers voor juli 2015 kunt reserveren met LP's?
De LP kunnen alleen nog gebruikt worden voor kamers t/m januari 2015.
Heeft iemand enig idee wanneer je de kamers voor juli 2015 kunt reserveren met LP's?
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ingrid1958
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Hoi allemaal, net terug van een geweldige trip naar het ZuidWesten met oa bezoek aan Vegas, 2 nachten Aria (geredeemed) en 2 x buffetten (1 in MGM en 1 in Aria) voor ons 3tjes, dus eigenlijk helemaal top, zij het niet dat er toch 2x een bedrag is afgeschreven van resp. € 104,82 en € 127,40.
Bij het uitchecken nog speciaal gevraagd en verteld over de rewards via MyVegas en M-life , klopte allemaal zoals de baliemedewerkster vertelde en ook nog 2 rekeningen voor ieder $ 28 aan fee meegekregen, dus die zullen ook nog wel ge-ind worden. (dit wist ik natuurlijk vanuit het forum) Over de € 104,82 had ik het al met haar gehad maar bij thuiskomst dus ook nog eens het andere bedrag eraf.
Weet iemand nog die link om te reclameren, kan hem in de gauwigheid niet vinden en wil graag asap contact zoeken. Iemand ervaring of dit goed komt.
Hebben erg genoten van de 2 nachten Aria, wat een geweldig mooi hotel, maar dit vind ik wel een vervelende bijkomstigheid, tenslotte staat alles bij ze in het systeem en dan nog.....' (moet je erzelf achteraan)
Mssn roep ik voor mijn beurt en wordt het nog terug gestort, wat is wijsheid...?
Hoor graag vd Vegas gangers
En oja, omdat in eerste instantie mijn cc weigerde, een 2e cc aangeboden, nu is op de 1e ook nog een bedrag "gereserveerd" , beetje ingewikkeld allemaal.
Ook het feit dat je na de 1e nacht automatisch uitgescheckt wordt omdat het 2 verschillende boekingen betreft schepte wel wat verwarring.
Buiten dat Forumleden, hartstikke bedankt voor alle uitleg, tips, info en de mogelijkheid om (denk ik) toch voor gratis overnachtingen in Las Vegas te overnachten
Bij het uitchecken nog speciaal gevraagd en verteld over de rewards via MyVegas en M-life , klopte allemaal zoals de baliemedewerkster vertelde en ook nog 2 rekeningen voor ieder $ 28 aan fee meegekregen, dus die zullen ook nog wel ge-ind worden. (dit wist ik natuurlijk vanuit het forum) Over de € 104,82 had ik het al met haar gehad maar bij thuiskomst dus ook nog eens het andere bedrag eraf.
Weet iemand nog die link om te reclameren, kan hem in de gauwigheid niet vinden en wil graag asap contact zoeken. Iemand ervaring of dit goed komt.
Hebben erg genoten van de 2 nachten Aria, wat een geweldig mooi hotel, maar dit vind ik wel een vervelende bijkomstigheid, tenslotte staat alles bij ze in het systeem en dan nog.....' (moet je erzelf achteraan)
Mssn roep ik voor mijn beurt en wordt het nog terug gestort, wat is wijsheid...?
Hoor graag vd Vegas gangers
En oja, omdat in eerste instantie mijn cc weigerde, een 2e cc aangeboden, nu is op de 1e ook nog een bedrag "gereserveerd" , beetje ingewikkeld allemaal.
Ook het feit dat je na de 1e nacht automatisch uitgescheckt wordt omdat het 2 verschillende boekingen betreft schepte wel wat verwarring.
Buiten dat Forumleden, hartstikke bedankt voor alle uitleg, tips, info en de mogelijkheid om (denk ik) toch voor gratis overnachtingen in Las Vegas te overnachten
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik weet niet of het algemeen bekend is, maar ik zag net in de app store een nieuwe MyVegas Blackjack app! De loyalty points kan je synchroniseren met Facebook en ook in deze app krijg je weer andere chips zodat je deze los kunt uitgeven van de slots app, meer kans op meer loyalty points dus!!
2015: NYC-LV-GC-Zion-LV-DV-LA
2016: Miami-Key West-Orlando-LA-SF-Lake Tahoe-Yosemite-Bryce-Moab-Page-MV-GC-LV-SD-LA
2017: NYC-Toronto-Chicago
2016: Miami-Key West-Orlando-LA-SF-Lake Tahoe-Yosemite-Bryce-Moab-Page-MV-GC-LV-SD-LA
2017: NYC-Toronto-Chicago
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
@Ingrid1958.
Bij mij was ook de kamerprijs afgeschreven. Ik heb dat eerlijk gezegd pas gezien nadat we al weer paar dagen uit Las Vegas weg waren. Ik heb een mail gestuurd naar het hotel (reply op de e-mail met je folio, checkout@aria.com) en toen reageerden ze vrij snel door een nieuwe rekening te sturen en direct erna was de crdditcard voor dit bedrag gedebiteerd.
Dus wel van belang dat je nieuwe rekening krijgt!
Komt goed!
Bij mij was ook de kamerprijs afgeschreven. Ik heb dat eerlijk gezegd pas gezien nadat we al weer paar dagen uit Las Vegas weg waren. Ik heb een mail gestuurd naar het hotel (reply op de e-mail met je folio, checkout@aria.com) en toen reageerden ze vrij snel door een nieuwe rekening te sturen en direct erna was de crdditcard voor dit bedrag gedebiteerd.
Dus wel van belang dat je nieuwe rekening krijgt!
Komt goed!
Verslag rondreis 2013 en 2014 Zuidwesten USA http://ivosittard.wordpress.com
- Ingrid1958
- Amerikakenner
Hoi Ivo, dat klinkt als snel opgelost, ga ik ook doen, ik laat je nog wel weten wat bij mij de uitkomst was, hartelijk dank voor je snelle reactie

1982 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik kom net terug uit de VS en wat was dat super geregeld met de rewards van MyVegas
- Aria (2 nachten) was echt fantastisch! We kregen een upgrade naar een Executive room ter waarde van 2700 dollar per nacht
Een supergrote kamer van 100m2 die gewoon groter is dan ons huis
Het was superluxe, echt fantastisch! Ook een paar keer heerlijk gegeten in het hotel, vooral Julian Serrano (tapasrestaurant) is een aanrader.
- MGM Grand (1 nacht) viel daardoor een beetje in het niet maar was ook prima
- Het dinerbuffet bij Aria viel me wat tegen. De aardappelen waren niet goed gaar en ook de sperziebonen waren niet goed doorgekookt. Het stoofvlees en toetje waren weer heerlijk
- Het ontbijtbuffet in Bellagio was daarentegen erg goed. Met name de kleine toetjes, heb er wel 5 van op
- De plaatsen bij Ka waren erg goed, super goed uitzicht! De show zelf heb ik meer gemixte gevoelens over, aan de ene kant heel gaaf met die acrobatische capriolen maar sommige stukken waren ronduit saai
Al met al dus een supertijd in Vegas gehad vooral dankzij MyVegas!

- Aria (2 nachten) was echt fantastisch! We kregen een upgrade naar een Executive room ter waarde van 2700 dollar per nacht

- MGM Grand (1 nacht) viel daardoor een beetje in het niet maar was ook prima

- Het dinerbuffet bij Aria viel me wat tegen. De aardappelen waren niet goed gaar en ook de sperziebonen waren niet goed doorgekookt. Het stoofvlees en toetje waren weer heerlijk

- Het ontbijtbuffet in Bellagio was daarentegen erg goed. Met name de kleine toetjes, heb er wel 5 van op

- De plaatsen bij Ka waren erg goed, super goed uitzicht! De show zelf heb ik meer gemixte gevoelens over, aan de ene kant heel gaaf met die acrobatische capriolen maar sommige stukken waren ronduit saai

Al met al dus een supertijd in Vegas gehad vooral dankzij MyVegas!
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- Ingrid1958
- Amerikakenner
@MajtieWow, ik dus ook net terug uit Vegas en 2 nachten Aria, hoe heb je die upgrade voor elkaar gekregen? zie ook mijn iets eerder geplaatste bericht?
Gewoon nieuwsgierig en ook wel een beetje jaloers, wij hadden zeker een heel mooie kamer maar zeker niet zoals jij omschrijft. Hartstikke tof voor je! Buiten dat een super gelegenheid om in een hotel als het Aria te logeren.
Jammer dat we niet wisten van elkaar, anders hadden we mssn een keertje wat af kunnen spreken.
Gewoon nieuwsgierig en ook wel een beetje jaloers, wij hadden zeker een heel mooie kamer maar zeker niet zoals jij omschrijft. Hartstikke tof voor je! Buiten dat een super gelegenheid om in een hotel als het Aria te logeren.
Jammer dat we niet wisten van elkaar, anders hadden we mssn een keertje wat af kunnen spreken.
1982 Florida
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
@Ingrid ik denk een kwestie van een hele vriendelijke receptionist. Ik vroeg om een kamer met Strip View waarop hij zei "I do you one better" en toen kregen we dus dit. Misschien ook omdat het een maandag was, dan is het natuurlijk erg rustig. Hoe dan ook, het was echt een fantastische kamer en erg fijn na zo'n lange en uitputtende vlucht 

http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Wij hebben dat ook aan de hand gehad en ook gemaild, is nadien netjes in orde gebracht door Aria. Enkel de 28$/dag resort fee hebben wij betaald.Ingrid1958 schreef:Hoi Ivo, dat klinkt als snel opgelost, ga ik ook doen, ik laat je nog wel weten wat bij mij de uitkomst was, hartelijk dank voor je snelle reactie
Zie hier en hier
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Ingrid1958
- Amerikakenner
@Bart, bedankt voor je bericht, geeft al n geruster gevoel, ga morgen of straks n mailtje sturen, en
@ Majtie, super zeg, leuk van die receptionist, tip voor n volgende keer om ook naar n strip view kamer te vragen.
@ Majtie, super zeg, leuk van die receptionist, tip voor n volgende keer om ook naar n strip view kamer te vragen.
1982 Florida
Bedankt voor de tip!SteveMaxx schreef:Ik weet niet of het algemeen bekend is, maar ik zag net in de app store een nieuwe MyVegas Blackjack app! De loyalty points kan je synchroniseren met Facebook en ook in deze app krijg je weer andere chips zodat je deze los kunt uitgeven van de slots app, meer kans op meer loyalty points dus!!
Ook een hartstikke leuk spel. Aanrader!! Vooral in het begin vliegen de LP's je om de oren!
Even een vraagje aan iedereen;
Ervaren jullie ook dat het spel steeds slomer wordt. De verbinding bedoel ik dan. Langzaam laden, of helemaal niet zodat je moet refreshen (f5)
Iemand bekend hiermee?
Mvg,
Anton
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Geweldig zeg! Super! Fantastisch toch om mee te mogen maken!majtie schreef:- Aria (2 nachten) was echt fantastisch! We kregen een upgrade naar een Executive room ter waarde van 2700 dollar per nachtEen supergrote kamer van 100m2 die gewoon groter is dan ons huis
Het was superluxe, echt fantastisch! Ook een paar keer heerlijk gegeten in het hotel, vooral Julian Serrano (tapasrestaurant) is een aanrader.
Zelf hadden wij onze kamers van minder luxe naar meest luxe geboekt, van NYNY naar Aria, zodat het eigenlijk niet tegen kon vallen. MGM vonden wij ook wat minder.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Hi allemaal,
Ik heb even een vraag over het 'kopen' van tickets voor een show. Ik wil Zarkana tickets boeken, en nu staat er dus dit als je dit wilt kopen; 'you will receive a 2nd standard companion ticket to Zarkana when you purchase 1 for 79$'. Dus als ik het goed begrijp krijg ik dan het tweede kaartje gratis? Of zie ik dit verkeerd?
Ik heb even een vraag over het 'kopen' van tickets voor een show. Ik wil Zarkana tickets boeken, en nu staat er dus dit als je dit wilt kopen; 'you will receive a 2nd standard companion ticket to Zarkana when you purchase 1 for 79$'. Dus als ik het goed begrijp krijg ik dan het tweede kaartje gratis? Of zie ik dit verkeerd?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19780 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties