Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik ben Miriam80 en stel mij voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Miriam80
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 7

Ik ben Miriam80 en stel mij voor!

Bericht door Miriam80 »

Beste AA-ers,

Na vele uren op dit forum en op de site te hebben rond 'gewandeld' vond ik het tijd worden om lid te worden.
Ik ben Miriam, 34 jaar en woon en werk in de Randstad. Voor mijn werk kom ik meerdere malen per jaar in de VS en ik mag/kan daar vaak een vakantie of tripje aan vastplakken.
Los Angeles, San Francisco, Washington, Chicago en New York heb ik onder meer bezocht (waarbij de laatste 2 toch wel errug grote favorieten zijn geworden).
Af en toe heb ik een haat-liefde verhouding met het land, maar ach, dat heb ik ook af en toe met Nederland dus dat zal er wel bij horen.
Ik hoop dat ik nog veel leuke tips kan krijgen van iedereen (ga zo een draadje open met een dilemma waar ik niet echt goed uitkom).

Groet,
Miriam
Aricon
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: Ik ben Miriam80 en stel mij voor!

Bericht door Aricon »

Hoi Miriam, welkom op het forum! :wave:

Leuke trips heb je al gemaakt. New York en Chicago ga ik ook graag naar toe. Heerlijke steden zijn het!

Veel plezier gewenst met de voorbereidingen van je volgende reis.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer