Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas deel IV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: MyVegas deel IV
Dat klopt inderdaad 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Yay! Snel tickets bestellen dus 

- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onze ervaring
Wij hadden geredemed 3 nachten in Mandalay Bay, 2 x ontbijt/lunch buffet en 1 x de cds show Ka.
Bij het inchecken, we waren nog niet bij de M-life desk geweest want dat was niet nodig volgens het meisje bij het inchecken, was er een probleem. Onze voornamen op ons M-life account (roepnamen) matchen niet met de namen op ons paspoort. Hierdoor kreeg ze het niet voor elkaar om de reservering aan onze M-life account te koppelen. Het heeft ongeveer een uur geduurd voordat alles was opgelost. Ter compensatie voor het lange wachten hoefde we toen geen resort fee te betalen. Ons verblijf van 3 nachten Mandalay Bay is dus helemaal gratis. Het innen van de ontbijt buffetten ging probleemloos nadat we bij de M-life desk onze voornamen gelijk hadden laten zetten met de namen op ons paspoort. Het buffet was in onze ogen prima, veel keus! Maar wij waren vroeg, het was nog stil en hebben geen andere ervaringen met buffetten. Gisterenavond zijn we naar Ka geweest. Hadden plaatsen op rij 4! Kaartjes kostte normaal 143 dollar. Wij hebben genoten, zaten midden in het spektakel. Ook hierbij geldt: Dit was onze eerste show in Las Vegas dus geen vergelijk met anderen. Een rekensommetje leert ons dat we ruim 800 euro hebben bespaard met het spelletje MyVegas! En zolang het duurt gaan we hier ook nog maar even mee door
Wij hadden geredemed 3 nachten in Mandalay Bay, 2 x ontbijt/lunch buffet en 1 x de cds show Ka.
Bij het inchecken, we waren nog niet bij de M-life desk geweest want dat was niet nodig volgens het meisje bij het inchecken, was er een probleem. Onze voornamen op ons M-life account (roepnamen) matchen niet met de namen op ons paspoort. Hierdoor kreeg ze het niet voor elkaar om de reservering aan onze M-life account te koppelen. Het heeft ongeveer een uur geduurd voordat alles was opgelost. Ter compensatie voor het lange wachten hoefde we toen geen resort fee te betalen. Ons verblijf van 3 nachten Mandalay Bay is dus helemaal gratis. Het innen van de ontbijt buffetten ging probleemloos nadat we bij de M-life desk onze voornamen gelijk hadden laten zetten met de namen op ons paspoort. Het buffet was in onze ogen prima, veel keus! Maar wij waren vroeg, het was nog stil en hebben geen andere ervaringen met buffetten. Gisterenavond zijn we naar Ka geweest. Hadden plaatsen op rij 4! Kaartjes kostte normaal 143 dollar. Wij hebben genoten, zaten midden in het spektakel. Ook hierbij geldt: Dit was onze eerste show in Las Vegas dus geen vergelijk met anderen. Een rekensommetje leert ons dat we ruim 800 euro hebben bespaard met het spelletje MyVegas! En zolang het duurt gaan we hier ook nog maar even mee door

Hoe heb je het voor elkaar gekregen dan, mbt tot de namen?
Want in mijn paspoort staat Antonius, en ik heb op Mlife Anton ingevuld. Bij mijn vriendin staat in dr paspoort Elizabeth, en ze heet Lizette.
Dus ben best wel benieuwd hoe je dat heb gefixed.
Mvg,
Anton
Want in mijn paspoort staat Antonius, en ik heb op Mlife Anton ingevuld. Bij mijn vriendin staat in dr paspoort Elizabeth, en ze heet Lizette.
Dus ben best wel benieuwd hoe je dat heb gefixed.
Mvg,
Anton
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze heeft veel moeten bellen met de M-life desk en MyVegas. En intern gevraagd, geen idee hoe ze het uiteindelijk voor elkaar gekregen heeft. Wij hebben later bij de M-life desk onze voornamen laten wijzigen om in de toekomst deze problemen niet meer te hebben.
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Gewoon naar de M-life desk gaan, daar helpen ze je heel vriendelijk.
Ik had vorig jaar een M-life account aangemaakt voor mij en mijn vriendin. toen we daar aankwamen om de pas op te halen bleek ik 6 accounts te hebben.
Ik had blijkbaar ooit al eens een players kaart gehaald toen Myvegas nog niet bestond en die stond nog in het systeem. En ik had een account aangemaakt op een verkeerde naam en had vervolgens een nieuwe aangemaakt met de juiste naam.
Waardoor ik dus 6 accounts had op mijn naam.
Bij de M-life balie heeft ze alle accounts bij elkaar gevoegd tot 1 zonder moeilijk te doen.
Ik had vorig jaar een M-life account aangemaakt voor mij en mijn vriendin. toen we daar aankwamen om de pas op te halen bleek ik 6 accounts te hebben.
Ik had blijkbaar ooit al eens een players kaart gehaald toen Myvegas nog niet bestond en die stond nog in het systeem. En ik had een account aangemaakt op een verkeerde naam en had vervolgens een nieuwe aangemaakt met de juiste naam.
Waardoor ik dus 6 accounts had op mijn naam.
Bij de M-life balie heeft ze alle accounts bij elkaar gevoegd tot 1 zonder moeilijk te doen.
Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik moet zeggen dat de service in Las Vegas en Amerika in het algemeen toch altijd heel erg goed is. Daar kunnen ze hier nog wat van leren 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Even een vraag over het betalen van showkaarten van Zarkania. Ik heb dus afgelopen woensdag gebeld naar Mlife om de kaarten te boeken, maar toen stuitte ik dus op het probleem dat ik dus niet kon betalen met de cc van mijn vriend, maar zelf met mijn eigen cc moest betalen. Alleen heb ik die niet
dame van Mlife was heel behulpzaam, maar kon mij dus niet verder helpen. Ze zei dat het misschien een optie was een prepaid cc aan te schaffen hier zodat ik daarmee kon betalen.
Alleen nu rest mij de vraag, heeft iemand daar eerder ervaring mee gehad? Ik heb gezien dat ik bij het Gwk kantoor een prepaid cc kan halen en daar dus geld op kan zetten. Nu had de Primera hier ook een CC maar de limiet van zo'n kaart is 150euro dus daar heb ik niet zoveel aan... Die van het GWK heeft een hoger limiet waarmee ik dus wel die kaarten kan bestellen. Iemand ervaring met dus een prepaid cc voor een situatie zoals deze?

Alleen nu rest mij de vraag, heeft iemand daar eerder ervaring mee gehad? Ik heb gezien dat ik bij het Gwk kantoor een prepaid cc kan halen en daar dus geld op kan zetten. Nu had de Primera hier ook een CC maar de limiet van zo'n kaart is 150euro dus daar heb ik niet zoveel aan... Die van het GWK heeft een hoger limiet waarmee ik dus wel die kaarten kan bestellen. Iemand ervaring met dus een prepaid cc voor een situatie zoals deze?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Gewoon nogmaals bellen en dan de naam van je vriend gebruiken.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Bij mij zit er ook een verschil tussen mijn roepnaam en eerste doopnaam volgens paspoort (ik ben m'n ouders daar nog regelmatig heel 'dankbaar' voor).
Onnadenkend dus ook andere namen op gegeven bij mijn M-life account en m'n MyVegas account.
Toch echter geen enkel probleem gehad: probleemloos m'n rewards aan het account gekoppeld.
Ka was inderdaad erg mooi. Helaas niet beschikbaar bij MyVegas maar "O" is nóg mooier....
Onnadenkend dus ook andere namen op gegeven bij mijn M-life account en m'n MyVegas account.
Toch echter geen enkel probleem gehad: probleemloos m'n rewards aan het account gekoppeld.
Ka was inderdaad erg mooi. Helaas niet beschikbaar bij MyVegas maar "O" is nóg mooier....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Ok, dat is dan 1 zorg minder. Thanx!
Hoopte eigenlijk dat rond het begin van oktober de datums bekend zouden worden van de te bestellen hotelnachten van Feb t/m Mei.
Weet iemand wanneer die online gezet worden?
Mvg,
Anton
Hoopte eigenlijk dat rond het begin van oktober de datums bekend zouden worden van de te bestellen hotelnachten van Feb t/m Mei.
Weet iemand wanneer die online gezet worden?
Mvg,
Anton
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ja maar het account van myvegas staat op mijn naam, dat gaat dan toch niet?dhg2000 schreef:Gewoon nogmaals bellen en dan de naam van je vriend gebruiken.
Edit:
Of moet ik als ik die LP inlever bij het invullen vd naam de naam van mijn vriend invullen? Want als dat dan kan, ondanks dat het myvegas account op mijn naam staat? Want dan maak ik een nieuw Mlife account aan met zijn gegevens...
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je eenmaal een email adres gebruikt hebt voor het inwisselen van punten kun je nooit meer een ander email adres gebruiken voor deze account.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Maar als ik dus mijn 2 codes zou teruggeven, en dan weer 2 nieuwe zou 'kopen' en die dan op de naam van mijn vriend zet, en dan wel met mijn email adres. En dan kijken of ik de naam op het Mlife account kan veranderen naar de naam van mijn vriend. Als ik het zo lees, is de naam veranderen niet zo lastig...Harry schreef:Als je eenmaal een email adres gebruikt hebt voor het inwisselen van punten kun je nooit meer een ander email adres gebruiken voor deze account.
Sorry voor al de vragen mensen

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Maar kan je wel op dat account een andere naam invullen en hetzelfde mailadres? Of moet dat beiden hetzelfde zijn als toen ik de eerste keer heb ingevuld?Harry schreef:Als je eenmaal een email adres gebruikt hebt voor het inwisselen van punten kun je nooit meer een ander email adres gebruiken voor deze account.
Ik heb namelijk op 1 account drie rewards gekocht en die op mijn moeders naam gezet, want wij gaan volgende week samen naar las vegas. Als ik nu op dat account doorspeel en daar nog een reward van wil kopen, kan ik dan de naam van mijn man en zijn mailadres invullen? Volgend jaar ga ik namelijk met hem naar las vegas en ik wil graag op dat account doorspelen.
Loves Vegas!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat kan niet, als je eenmaal een naam gekoppeld hebt aan account kun je nooit meer een andere naam gebruiken.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Aha, bedankt! Dan hoef ik met dat account dus niet meer verder te spelen haha.Harry schreef:Dat kan niet, als je eenmaal een naam gekoppeld hebt aan account kun je nooit meer een andere naam gebruiken.
Loves Vegas!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Heeft iemand al een cruise geboekt met LP's?
Ik ben wel benieuwd wat daar voor kosten bij komen.
Els
Ik ben wel benieuwd wat daar voor kosten bij komen.
Els
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Meh. Das balen dan...
Iemand dus ervaring met Nederlandse prepaid cc van GWK?
Iemand dus ervaring met Nederlandse prepaid cc van GWK?
- Figment
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 60
- Contacteer:
Ja, daar heb ik ervaring mee. Ik heb zelf een zo'n pre paid card van GWK (cash passport), en heb deze zonder problemen gebruikt bij mijn MyVegas rewards.CrosstownWoman schreef: Iemand dus ervaring met Nederlandse prepaid cc van GWK?
Bij het reserveren van een reward wordt er naar de gegevens van je cc gevraagd, maar er wordt geen geld afgeschreven. Dus ook als je er niks op hebt staan kan je er gewoon je rewards mee reserveren. Alleen als je een gratis nacht boekt, dan moet je bij het inchecken er wel voor zorgen dat er genoeg geld op de kaart staat. Let op, als je de borg betaald, dan wordt dat door het hotel meteen weer terug gestort, maar het duurt wel 30 dagen voor je het weer terug hebt op je kaart. Je kan evt ook borg betalen met cash geld, dit krijg je bij het uitchecken meteen weer terug in je portemonnee.
Traveling to the USA since 1981
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19780 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties