Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Visum Voorbereiding
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Visum Voorbereiding
Hallo,
Hoe kan ik mij het beste op een visum gesprek voorbereiden met de Amerikaanse Ambassade ?
Welke formulieren moet ik meenemen ?
En moet ik bijvoorbeeld een geboorte akte o.i.d. meenemen?
Mvg,
Tabitha Jacobi
Hoe kan ik mij het beste op een visum gesprek voorbereiden met de Amerikaanse Ambassade ?
Welke formulieren moet ik meenemen ?
En moet ik bijvoorbeeld een geboorte akte o.i.d. meenemen?
Mvg,
Tabitha Jacobi
-
- Amerika-expert
Re: Visum Voorbereiding
Voor "een" visum kunnen we moeilijk raad geven. Wat voor visum ga je aanvragen? Waarvoor? Trouwen? Studeren? Lang rondreizen? Kort rondreizen? In een film gaan spelen? Met je gitaar concerten geven? Deelnemen aan een pokertoernooi in Las Vegas? Oefenen met het uitvoeren van harttransplantaties?
Bovendien moet je voor "een" visum alleen in Belgie naar de Amerikaanse ambassade, in Nederland wordt dat allemaal gedaan bij het consulaat in Amsterdam.
Zoveel keuzes, ieder met zijn (haar?) eigen voorwaarden, formulieren en officiele papierwinkel.
Bovendien moet je voor "een" visum alleen in Belgie naar de Amerikaanse ambassade, in Nederland wordt dat allemaal gedaan bij het consulaat in Amsterdam.
Zoveel keuzes, ieder met zijn (haar?) eigen voorwaarden, formulieren en officiele papierwinkel.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Pardon, er had moeten staan : Studenten M-visum.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
M-Visum geen ideetabithajacobi schreef:Pardon, er had moeten staan : Studenten M-visum.
Moest het nu een E-2 zijn . . .
Succes alvast !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht