Stel ik wil in mei een hotelovernachting boeken via MyVegas.
Dat kan dus nog niet, Mei is nog niet toegevoegd. Ik kan de reward wel nemen, en 90 dagen wachten totdat eindelijk de data van Mei vrijgegeven worden, maar schiet je niks mee op.
Wie weet hoe ze nieuwe data toevoegen qua maanden??
Is dat maand voor maand? Of nu de bovenste 4 maanden zijn afgelopen, binnenkort dan ineens feb tm mei toegevoegd zien worden??
CrosstownWoman schreef:
Iemand dus ervaring met Nederlandse prepaid cc van GWK?
Ja, daar heb ik ervaring mee. Ik heb zelf een zo'n pre paid card van GWK (cash passport), en heb deze zonder problemen gebruikt bij mijn MyVegas rewards.
Bij het reserveren van een reward wordt er naar de gegevens van je cc gevraagd, maar er wordt geen geld afgeschreven. Dus ook als je er niks op hebt staan kan je er gewoon je rewards mee reserveren. Alleen als je een gratis nacht boekt, dan moet je bij het inchecken er wel voor zorgen dat er genoeg geld op de kaart staat. Let op, als je de borg betaald, dan wordt dat door het hotel meteen weer terug gestort, maar het duurt wel 30 dagen voor je het weer terug hebt op je kaart. Je kan evt ook borg betalen met cash geld, dit krijg je bij het uitchecken meteen weer terug in je portemonnee.
Held!!
Het gaat om kaarten reserveren voor een Cirque show. Ik zet er voor de zekerheid dan wel geld op.
Dan ga ik nu heel snel zo'n kaart regelen en tickets reserveren.
ik ben sinds kort ook begonnen met het sparen van punten.
nu heb ik een heleboel pagina's gelezen maar heb toch een paar kleine vraagjes. ik lees een heleboel over gratis overnachtingen maar ik wil eigenlijk weten hoe het precies gaat met dinerbonnen of lunchbonnen.
1. Stel je koopt zo'n gratis dinerbuffet bon. je krijgt dan een code. met deze code ga je dan naar de mlife balie? ( heb online een account aangevraag). Daar krijg je dan ook een pasje van jouw account? deze wbuffetbon wordt dan op jouw pasje gezet?
heb je voor dit allemaal ook nog een creditkaart nodig.
ik zag bij sommige mensen dat er dan alsnog iets is afgeschreven?
wel dat ze het later weer terugkrijgen.
en hoe werkt het als je bijvoorbeeld een gratis drankje hebt gekocht? of 2 bier voor de prijs van 1?
Hotelovernachtingen en shows moet je van te voren reserveren, je hoeft dan niet naar de spelersclub (als je al een pasje hebt, anders moet je er wel eerst heen).
Voor de andere rewards ga je naar de spelersclub met je code, ze worden dan op je pasje gezet, je hebt dan geen credit card nodig.
Stel ik wil in mei een hotelovernachting boeken via MyVegas.
Dat kan dus nog niet, Mei is nog niet toegevoegd. Ik kan de reward wel nemen, en 90 dagen wachten totdat eindelijk de data van Mei vrijgegeven worden, maar schiet je niks mee op.
Wie weet hoe ze nieuwe data toevoegen qua maanden??
Is dat maand voor maand? Of nu de bovenste 4 maanden zijn afgelopen, binnenkort dan ineens feb tm mei toegevoegd zien worden??
Mvg,
Anton
Ik zou niet nu al een reward aanschaffen om hem dan over 90 dagen hopen te verzilveren. Het kan maar zo zijn dat de reward die je hebt dan helemaal niet meer bestaat. In het begin kon je suites boeken in alle hotels, nu zijn het kamers. Ook Bellagio biedt geen kamers meer aan en het is maar de vraag of de Aria kamers blijven. Gewoon nog even wachten dus....
Ik heb daarnet Level 60 bereikt. Ik kreeg buiten chips & loyalty points ook een reward cadeau. Deze kwam plots tevoorschijn en ik kon enkel view rewards bekijken. Verder waren er geen mogelijkheden. Nadien kan ik bij my purchases niets zien. Enig idee waar ik deze kan terugvinden?
Het was een ticket voor de show van Criss Angel "Believe"
Ik ben totaal geen Cirque kenner, maar ik weet wel dat Believe de slechtste Cirque show in Vegas is. Weet je zeker dat het geen straf is geweest? Omdat je te veel hebt gewonnen of zo?
Als de Aria kamers er dan nog zijn, dan zou ik daar zeker voor gaan.
Ook een show is leuk, tot nu deden we "gratis" O en KA.
Buffeten: Aria en Bellagio, waarbij onze voorkeur Aria is.
Aria is met dit spel met alles de beste reward die je kunt claimen, behalve de show Zarkana die in Aria plaatsvindt, ik zou dan eerder voor KA gaan. "O" wil ik nog naartoe, en kan er nu geen oordeel over vellen.
Wij zijn in maart naar Vegas geweest en ook een aantal rewards gebruikt;
- Premium kaarten voor KA ; Echt een aanrader super plaatsen je zit bijna op het podium.
-Buffet aria; Goed en veel keus helaas staat er de airco zo hard aan dat je bijna in een winterjas moet zitten
- Buffet Mirage wat kleiner dan aria maar ook goed en daarbij zat ook nog eens de drank erbij in (bier,wijn, fris)
Ben een volgende trip aan het boeken mensen andere tips voor rewards?
Beste Myvegas kenners, even een vraag (heb getracht alle voorgaande topics door te ploegen, maar niet gevonden).
Ik heb een kamer geboekt bij Mirage via Myvegas. Nu heb ik alleen een Myvegas Redemption Code ontvangen (via het scherm My purchases), maar geen reserveringsnummer of -mail van het hotel zelf. Is die MyVegas Redemption code genoeg om mee in te checken (naast de gebruikelijke ID en CC natuurlijk)?
Excuus als de vraag al eerder gesteld is. Bedankt!
Je moet ook nog naar MyVegas bellen om je verblijf vast te leggen.
Daarna is de redemption code voldoende voor het inchecken. Je dient ook wel een Mlife-pasje te bezitten, als je dit nog niet hebt, moet je dit eerst even laten maken bij de M-life balie van het hotel (is meteen gedaan hoor).
Wij kregen wel reserveringsnummers, per reward 1 (hebben 3 verschillende rewards voor 3 nachten). De vorige keer kregen we bevestigingsemails. Het is elke keer weer een verrassing . Handig om te weten dat je redemtioncode ook volstaat.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.