Lol Rivercola, waarom zou een weekendje Dordrecht vreemd zijn? 't Is niet dat we daar een gans weekend zitten. Ons plan is meestal om op zaterdag, als de winkels nog open zijn, het stadje te bezoeken, wat caches te zoeken, en dan op zondag de natuur in te trekken. Zo zijn we al een aantal keer naar Apeldoorn geweest (zaterdag stadje in en zondag richting de Veluwe) en dat is nu ook niet een stad om "Waaaauw" tegen te zeggen.

En deze keer dus Dordrecht. Verrassing van mijn ventje trouwens.

Dichtbij Antwerpen en mooie natuur in de buurt. Meer hoeft dat niet te zijn voor ons.
Beaver, we logeren in een hotel op het Groothoofd. Jammer dat we nu pas weten dat je daar een B&B hebt, had ook leuk geweest!

Onthouden we dan maar weer voor een volgende keer. Want ik heb het idee dat we met een weekend niet toekomen.
De Snertvaart tocht hadden we inderdaad al gezien. Is dat de moeite? Ik ben niet zo'n vogel-fan.

Ik heb liever landschappen en bomen.
Leuk dat er op zaterdag markt is. Dat doe ik thuis zelden, maar ik vind dat eigenlijk wel heel leuk.
Ik had ook deze cache als in gedachten:
http://www.geocaching.com/geocache/GC4C ... a34f628e91 Altijd een leuke manier om een plaats te ontdekken.