Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: MyVegas deel IV

Bericht door Anton007 »

Hoi luitjes.

Stel ik wil in mei een hotelovernachting boeken via MyVegas.
Dat kan dus nog niet, Mei is nog niet toegevoegd. Ik kan de reward wel nemen, en 90 dagen wachten totdat eindelijk de data van Mei vrijgegeven worden, maar schiet je niks mee op.

Wie weet hoe ze nieuwe data toevoegen qua maanden??
Is dat maand voor maand? Of nu de bovenste 4 maanden zijn afgelopen, binnenkort dan ineens feb tm mei toegevoegd zien worden??

Mvg,
Anton

Afbeelding
CrosstownWoman
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door CrosstownWoman »

Figment schreef:
CrosstownWoman schreef: Iemand dus ervaring met Nederlandse prepaid cc van GWK?
Ja, daar heb ik ervaring mee. Ik heb zelf een zo'n pre paid card van GWK (cash passport), en heb deze zonder problemen gebruikt bij mijn MyVegas rewards.
Bij het reserveren van een reward wordt er naar de gegevens van je cc gevraagd, maar er wordt geen geld afgeschreven. Dus ook als je er niks op hebt staan kan je er gewoon je rewards mee reserveren. Alleen als je een gratis nacht boekt, dan moet je bij het inchecken er wel voor zorgen dat er genoeg geld op de kaart staat. Let op, als je de borg betaald, dan wordt dat door het hotel meteen weer terug gestort, maar het duurt wel 30 dagen voor je het weer terug hebt op je kaart. Je kan evt ook borg betalen met cash geld, dit krijg je bij het uitchecken meteen weer terug in je portemonnee.
Held!! :thumbup:

Het gaat om kaarten reserveren voor een Cirque show. Ik zet er voor de zekerheid dan wel geld op.
Dan ga ik nu heel snel zo'n kaart regelen en tickets reserveren.

Thanks!
tokkie99
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door tokkie99 »

hallo allemaal,

ik ben sinds kort ook begonnen met het sparen van punten.
nu heb ik een heleboel pagina's gelezen maar heb toch een paar kleine vraagjes. ik lees een heleboel over gratis overnachtingen maar ik wil eigenlijk weten hoe het precies gaat met dinerbonnen of lunchbonnen.

1. Stel je koopt zo'n gratis dinerbuffet bon. je krijgt dan een code. met deze code ga je dan naar de mlife balie? ( heb online een account aangevraag). Daar krijg je dan ook een pasje van jouw account? deze wbuffetbon wordt dan op jouw pasje gezet?
heb je voor dit allemaal ook nog een creditkaart nodig.
ik zag bij sommige mensen dat er dan alsnog iets is afgeschreven?
wel dat ze het later weer terugkrijgen.

en hoe werkt het als je bijvoorbeeld een gratis drankje hebt gekocht? of 2 bier voor de prijs van 1?

alvast bedankkt
lyan
Amerikakenner
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door lyan »

Hotelovernachtingen en shows moet je van te voren reserveren, je hoeft dan niet naar de spelersclub (als je al een pasje hebt, anders moet je er wel eerst heen).
Voor de andere rewards ga je naar de spelersclub met je code, ze worden dan op je pasje gezet, je hebt dan geen credit card nodig.
lyan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door lyan »

Anton007 schreef:Hoi luitjes.

Stel ik wil in mei een hotelovernachting boeken via MyVegas.
Dat kan dus nog niet, Mei is nog niet toegevoegd. Ik kan de reward wel nemen, en 90 dagen wachten totdat eindelijk de data van Mei vrijgegeven worden, maar schiet je niks mee op.

Wie weet hoe ze nieuwe data toevoegen qua maanden??
Is dat maand voor maand? Of nu de bovenste 4 maanden zijn afgelopen, binnenkort dan ineens feb tm mei toegevoegd zien worden??

Mvg,
Anton

Ik zou niet nu al een reward aanschaffen om hem dan over 90 dagen hopen te verzilveren. Het kan maar zo zijn dat de reward die je hebt dan helemaal niet meer bestaat. In het begin kon je suites boeken in alle hotels, nu zijn het kamers. Ook Bellagio biedt geen kamers meer aan en het is maar de vraag of de Aria kamers blijven. Gewoon nog even wachten dus....
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

@Lyan
Was ik ook niet van plan. Thx voor je antwoord iig.

Maar is er niemand van ons hier die weet of ze de beschikbare hoteldata nu per maand toevoegen of ineens per 4 maanden??

Mvg,
Anton
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Tot nu toe altijd per periode van een aantal maanden.
kurt1981
Amerikafan

Bericht door kurt1981 »

Ik heb daarnet Level 60 bereikt. Ik kreeg buiten chips & loyalty points ook een reward cadeau. Deze kwam plots tevoorschijn en ik kon enkel view rewards bekijken. Verder waren er geen mogelijkheden. Nadien kan ik bij my purchases niets zien. Enig idee waar ik deze kan terugvinden?

Het was een ticket voor de show van Criss Angel "Believe"
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Je hebt hem niet gekregen, maar unlocked/vrijgespeeld. Je kunt dit reward pas vanaf level 60 redeemen.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik ben totaal geen Cirque kenner, maar ik weet wel dat Believe de slechtste Cirque show in Vegas is. Weet je zeker dat het geen straf is geweest? Omdat je te veel hebt gewonnen of zo? :lol:
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

:shock: :lol: :lol:
kurt1981
Amerikafan

Bericht door kurt1981 »

Oefff dan .... :P
Enige tips qua overnachtingen? Hoe fermer hoe beter...

Welke zijn echt de moeite om voor te sparen? Zit momenteeel aan 60000 loyalty points en vertrek pas in mei volgend jaar
lyan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door lyan »

Als de Aria kamers er dan nog zijn, dan zou ik daar zeker voor gaan.
Ook een show is leuk, tot nu deden we "gratis" O en KA.
Buffeten: Aria en Bellagio, waarbij onze voorkeur Aria is.
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Aria is met dit spel met alles de beste reward die je kunt claimen, behalve de show Zarkana die in Aria plaatsvindt, ik zou dan eerder voor KA gaan. "O" wil ik nog naartoe, en kan er nu geen oordeel over vellen.
moflaa
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door moflaa »

Wij zijn in maart naar Vegas geweest en ook een aantal rewards gebruikt;

- Premium kaarten voor KA ; Echt een aanrader super plaatsen je zit bijna op het podium.
-Buffet aria; Goed en veel keus helaas staat er de airco zo hard aan dat je bijna in een winterjas moet zitten
- Buffet Mirage wat kleiner dan aria maar ook goed en daarbij zat ook nog eens de drank erbij in (bier,wijn, fris)

Ben een volgende trip aan het boeken mensen andere tips voor rewards?
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Beste Myvegas kenners, even een vraag (heb getracht alle voorgaande topics door te ploegen, maar niet gevonden).
Ik heb een kamer geboekt bij Mirage via Myvegas. Nu heb ik alleen een Myvegas Redemption Code ontvangen (via het scherm My purchases), maar geen reserveringsnummer of -mail van het hotel zelf. Is die MyVegas Redemption code genoeg om mee in te checken (naast de gebruikelijke ID en CC natuurlijk)?

Excuus als de vraag al eerder gesteld is. Bedankt!
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

@martijn76
Ik had ook geen extra bevestigingsnummer/-mail
Ik had de redemption code en mijn Mlifenummer op een papiertje getypt en dat was voldoende.

Els
SarahB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door SarahB »

Je moet ook nog naar MyVegas bellen om je verblijf vast te leggen.

Daarna is de redemption code voldoende voor het inchecken. Je dient ook wel een Mlife-pasje te bezitten, als je dit nog niet hebt, moet je dit eerst even laten maken bij de M-life balie van het hotel (is meteen gedaan hoor).
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Super! Bedankt voor de snelle antwoorden. Was vergeten te melden dat ik inderdaad de kamer al vastgelegd had via Myvegas. All set to go dan!
Sassya
Amerikakenner

Bericht door Sassya »

Wij kregen wel reserveringsnummers, per reward 1 (hebben 3 verschillende rewards voor 3 nachten). De vorige keer kregen we bevestigingsemails. Het is elke keer weer een verrassing :D . Handig om te weten dat je redemtioncode ook volstaat.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer