Ik heb de zoekbalk van het forum Miami en Hotel ingevoerd en toen kwam ik in dit topic ik uit. Het trok mijn interesse omdat ook het Ultra Music Festival wordt besproken. Ik ga daar in maart 2015 namelijk naartoe met een vriend van mij. Het wordt ons eerste bezoek aan Amerika. De kaarten zijn al binnen, maar we moeten nog wel een hotel regelen, hetgeen ik zeer moeilijk vind. We zullen die dagen natuurlijk veel buiten de deur zijn, dus het hoeft geen gigantische en luxe kamer te zijn. We willen echter niet in een stoffig motel terecht komen waar je de kamer ook voor een uurtje kunt boeken (als jullie begrijpen wat ik bedoel).
Prijs speelt natuurlijk een rol hierin. Eigenlijk willen we per nacht niet meer dan 100 euro uitgeven. Ook AirBNB is nog een optie, maar hier heb ik nog geen ervaringen mee. Ik zou het top vinden als jullie met mij mee willen denken en misschien adressen hebben waar jullie positieve ervaringen mee hebben.
Alvast bedankt!
ps. Als ik dit topic verstoor dan hoor ik graag in welk topic ik wel moet zijn. Mijn zoekopdracht leverde behoorlijk wat resultaten op, waardoor ik niet goed wist waar ik moest zijn

* Note mod: onderwerp eigen topic gegeven.