Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets en nu? HELP....

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Monique2012
Amerika-ontdekker

Tickets en nu? HELP....

Bericht door Monique2012 »

Hoi allemaal,

Ook wij zijn naar aanleiding van de tip op dit geweldige forum de trotse bezitters van vier super voordelige tickets Brussel- New York voor aankomende zomer.
We vertrekken op zaterdag 18 juli 2015 en vliegen op vrijdag 7 augustus (aankomst Brussel zaterdag 8 augustus) weer terug

En nu??? Ik weet nauwelijks iets van deze regio en heb de laatste dagen elk vrij moment heel veel informatie en reisverslagen gelezen maar ik raak er een beetje van in paniek :-)
Wat is er ontzettend veel moois te zien en te doen en wat zijn drie weken dan weer kort... Voor onze vorige reis in het Zuidwesten was ik al helemaal ingelezen en stond de route al vast toen de eerste tickets beschikbaar kwamen en nu heb ik het gevoel achter de feiten aan te lopen.

Ik heb een voorlopige route opgesteld en hoop dat de ervaringsdeskundige hier er hun mening over willen geven.
We hebben dit jaar voor het eerst een rondreis gedaan, in het Zuidwesten en dat is ons prima bevallen en ik hoop deze reis opnieuw een mooie balans te vinden tussen steden en natuur, reistijden en rustmomenten en inspanning en ontspanning.
We zijn verder ook al een aantal keer in Florida geweest en ondanks dat een combi met Florida ook leuk is, denk ik dat er in het Noordoosten ook heel veel nieuws te ontdekken is.
O ja, we gaan met onze twee zonen van dan 17 en 12 jaar die afgelopen zomer vooral de avontuurlijke dingen, zoals de Panorama trail in Yosemite en bv the Narrows in Zion ontzettend leuk vonden maar ook hun ogen uitkeken in Las Vegas en genoten hebben van alles wat bv San Francisco te bieden heeft

dag 1 Brussel -New York - auto ophalen, overnachting in de buurt van JFK
dag 2 New York - Atlantic City, - we zijn waarschijnlijk vroeg op en willen deze dag gebruiken om de high lights van Philadelphia te zien en in de namiddag richting de kust te rijden
dag 3 Atlantic City - deze dag hopen we op mooi weer en kunnen we eventueel de plaatsjes zuidelijker van Antlantic city bekijken en/of een paar uurtjes naar het strand
dag 4 Atlantic City - Washington- ik lees overal dat dit een prachtige stad is maar we weten nog niet genoeg van wat ons aanspreekt om er er meerdere dagen te vullen
dag 5 Washington - op deze dag of de dag hierna willen we in ieder geval naar Great Falls
dag 6 Washington - Hersey - ergens in de omgeving van de Hersey fabriek overnachten en de fabriek en/of het pretpark bezoeken. Misschien met een kleine omweg wat lukraak door het Amish gebied rijden
dag 7 Hersey - Niagara Falls - dit is een langere reisdag en we zullen de Niagara Falls 'waarschijnlijk 's middag en s avonds bezoeken. Ik weet niet of er ook voldoende tijd is voor het Canadese deel
dag 8 Niagara Falls - Ithaca - we willen zeker Watkins Glen bezoeken
dag 9 Ithaca - Lake Placid of een ander plaatsje in de Adirondacks, waar vast genoeg te zien en te doen is
dag 10 Adirondacks
dag 11 Adirondacks
dag 12 Adirondacks - White Mountains
dag 13 White Mountains
dag 14 White Mountains
dag 15 White Mountains - Boston
dag 16 Boston - Cape Cod
dag 17 Cape Cod - New York
dag 18 New York
dag 19 New York
dag 20 New York
dag 21 New York - Brussel, we vliegen pas om 22.30 terug dus we kunnen deze dag nog het een en ander in NY doen
dag 22 Aankomst Brussel

Zouden jullie de dagen anders verdelen, waar hebben we te veel? Volgens mij is het overal te weinig :-)
Is er iets wat we hebben gemist en wat echt de moeite waard is?

Dank jullie wel vast!

Groetjes
Monique
2015: Noordoost https://noordoostusa2015.wordpress.com/
2014: Zuidwest https://westusa2014.wordpress.com/
2012 / 2010 / 2007 / 2005/ 2003 /2000/ 1995: Florida
2007 : Las Vegas
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Tickets en nu? HELP....

Bericht door analogkid »

Er is zeker genoeg te zien in het Noordoosten! En volgens mij hen je al een prima concept route. Ik zou een dagje Atlantic City er af halen en een dagje Washington er gij doen, zeker als je ook nog naar Great Falls wilt. Ook zou ik aanraden om NYC aan het begin te doen. Reken er op dat het flink warm is en dan vind ik het het fijnst om een stad als NYC te doen als je nog fris bent. Verder is Boston ook echt een leuke stad en 'verdient' wat meer tijd. Ik heb sowieso de indruk dat je het einde een beetje 'afraffelt'. Wellicht een keuze maken tussen Boston en Cape Cod? Ook leuk om te doen is een whale watch vanuit Boston of omgeving.
Misschien heb je wat aan ons verslag van 2010, waar we ongeveer hetzelfde rondje gereden hebben, maar dan omgekeerd.'
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

Je hebt al een leuke route. Na het lezen van wat verslagen hier komen dezelfde plaatsen wel terug. Wij hebben die tickets ook gekocht alleen gaan we deze keer maar 16 dagen. Misschien leuk om een kayak tocht te doen en een whale watch tour bij Boston? Wij bezoeken watkins glenn tussen Lancaster en Niagara Falls in, zodat we van Niagara meteen doorgaan richting Albany. NY doen wij ook meteen in het begin en gaan dan ook naar Atlantic City.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Mooi gedeelte van Amerika. Veel te zien, maar ook veel te doen. De White Mountains zijn inderdaad prachtig met allerlei spectaculaire hikes, ziplines en andere activiteiten. Wij hebben in 2013 een grootgedeelte van jullie route (ook wij omgekeerd) gereden en ons daar prima vermaakt! (zie reisverslag)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Monique2012
Amerika-ontdekker

Super bedankt voor jullie reacties!! Ik beantwoord ze even per stuk hier onder
@Analogkid
Uiteraard hebben we jullie reisverslag al helemaal uitgepluisd en er heel veel tip uitgehaald. Super leuk verslag, dank je wel!
Verder hebben we afgelopen jaar een rondje Zuidwesten gedaan en daarbij gestart in San Francisco. We hadden echter best heel veel last van het tijdsverschil en hebben mede daardoor eigenlijk niet alles kunnen doen en zien. Vooral 's avonds ging het licht vaak vroeg uit en waren we echt bekaf. Daarom dachten we er goed aan te doen NY aan het eind van de vakantie te doen en aan het begin dus even wat minder spannende dingen om een beetje in het ritme te komen. Bovendien leek ons het leuk om NY als laatste doen zodat we nog iets hadden om naar uit te kijken op het eind. Nu is het tijdsverschil met NY minder dan met het westen dus misschien is dit een verkeerde redenatie van ons?
Verder hebben we 2 nachten Atlantic City gedaan omdat we de 1e dag vermoedelijk vroeg op zijn. We willen die dag in Philadelhia gaan doorbrengen en dus pas aan het eind van de dag richting AC gaan. De volgende dag is het dan de bedoeling dat we wat gaan rondkijken langs de kust richting Cape May en eventueel een paar uurtjes op het strand zijn. Van AC hebben we niet al te hoge verwachtingen, absoluut niet te vergelijken met Las Vegas en voor zover ik lees ook een beetje vergane glorie. Maar het is erg lastig om een fatsoenlijke en betaalbare accommodatie te vinden aan het strand voor vier personen en vandaar dus de keus voor 2 nachten AC.
Washington is nog een beetje twijfelgeval. We hadden er allemaal niet direct iets mee maar na veel lezen blijkt het door iedereen een mooie stad gevonden te worden. We hebben geen plannen voor een toer door het Witte Huis of uitgebreide museumbezoeken maar willen wel wat high lights doen en gewoon ook wat rondlopen. De bedoeling is om vroeg te vertrekken vanuit AC en de middag en avond in Washington door te brengen. Dan hebben we nog een volle dag daarna waarbij we waarschijnlijk 's morgens naar Great Falls gaan en eventueel nog een middag en avond in Washington kunnen doorbrengen. Zou dat echt te kort zijn?
Over Boston hebben we ook erg getwijfeld. De rit vanuit de White Mountains is niet zo heel lang en we hebben dus een groot deel van de dag en avond in Boston. De rit de dag erna naar Cape Cod is ook heel kort maar misschien is het wel een goed idee om de overnachtingen samen te voegen en of in Boston of in Cape Cod te blijven. Dat zal denk ik afhangen van wat er beschikbaar is aan accommodaties.
Misschien kunnen we een dag minder in de Adirondacks of White Mountains doorbrengen en een dag toevoegen aan Boston/Cape Cod of gebruiken voor een extra overnachting tussen Cape Cod en NY. Heb je daar nog suggesties voor een leuk plaatsje of is het genoeg om een aantal van deze plaatsjes aan te doen op weg naar NY? Een Whale watch tour is inderdaad wel heel erg leuk misschien dus we hebben in Boston/Cape Cod of omgeving echt wel een dag extra dag nodig. Dank je wel voor het meedenken!

@pumi1000 Leuk dat jullie ook gaan komend jaar! Die whale watch tour is inderdaad erg leuk en gaan we invoegen. Ik ga ook even kijken wat het omgooien van de route door Watkins Glen te bezoeken voor de Niagara Falls voor voordelen en tijdsbesparing oplevert. Dank je wel!

@Ruud2004 Ook jullie reisverslag is helemaal gelezen en ook mede daardoor is onze route geworden wat het nu is. Super leuk verslag ook en dank voor het mogen meelezen.
Het doen van spectaculaire hikes is favoriet bij onze kids en een zipline hadden we afgelopen reis in het westen ook al op ons verlanglijstje staan maar is er helaas niet van gekomen. Dus heel erg leuk dat dat in deze regio ook mogelijk is.

Allemaal super bedankt!!!
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Ik zou NYC ook voor het einde houden. Zoals aangegeven je zal vroeg op zijn en kan dan ook vroeg vertrekken richting Philadelphia. Als je daar niet te laat bent kan je ngo gratis tickets bemachtigen voor de Independence Hall in het visitor center. Die zijn immers beperkt in aantal.

Ik heb ook mijn twijfels over AC voor twee nachten. Je geeft aan naar Cape May te willen gaan (zou ik zeker doen). Je kan van daaruit als je wil ook de ferry nemen richting Lewes, Delaware en zo richting Washington rijden. Bespaart je wat kilometers en is ook eens leuk.

Washington onderschatten jullie denk ik. Alleen al de monumenten op de Mall bekijken, het Capitool en het Witte Huis vult bijna een dag.

Niagara Falls bezoek je best langs de Canadese kant, van daaruit heb je zicht op de watervallen, langs de US kant is dit veel minder.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

als je met kinderen gaat, dan zou ik naar Ocean City in MD gaan, inplaats van atlantic city...er is daar zo veel meer te zien en te beleven voor kinderen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Monique2012 schreef:De bedoeling is om vroeg te vertrekken vanuit AC en de middag en avond in Washington door te brengen. Dan hebben we nog een volle dag daarna waarbij we waarschijnlijk 's morgens naar Great Falls gaan en eventueel nog een middag en avond in Washington kunnen doorbrengen. Zou dat echt te kort zijn?
Ja dat is wel echt te kort ben ik bang. Zeker als je nog nooit in de stad bent geweest. Buiten de musea is er nog zoveel te doen! Je hebt de mall met alle monumenten, het Washington Monument op, het Witte Huis, het Capitool, Georgetown, eventueel bezoeken van een baseballwedstrijd, Arlington begraafplaats, de Zoo (echt wel de moeite waar). En dan heb je nog alles vlak buiten de stad zoals je zelf al noemt Great Falls, maar ook Alexandria is het bezoeken waard.

Zoals Marcopstal al zegt, voor alleen de mall en capitool en witte huis (beiden zonder tours!) ben je al een dag kwijt.
Lampie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lampie »

Wellicht is het een optie om met de bus naar Philadelphia te gaan en daar de auto op te halen.
Kan je echt een hoop euro's mee besparen omdat de autohuur daar veel goedkoper is.
Dropoff kosten naar NY zijn USD100 en de busreis met 4 personen lukt ook wel voor USD50.
De trein wordt al snel USD 160 met z'n 4-en en is slechts 20 minuten sneller tov de bus.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Wij zijn dit jaar met onze 16 jarige zoon naar het Noordoosten geweest. Besef dat je minder goed weer kunt hebben. Klimaat is anders dat Zuidwesten. White mountains hadden we minder weer, wij zijn daar een dag eerder weg gegaan. Cape Cod hadden wij wel langer willen blijven. Nu beperkte dat zich tot een dag naar Provincetown voor een walvistocht en een dag fietsen op Martha's Vineyard. Honkbalwedstrijd Red Sox in Boston was een geweldige beleving.
Monique2012
Amerika-ontdekker

Wederom heel hartelijk bedankt voor al jullie reacties
@Marcopstal Het is inderdaad de bedoeling al ergens rond 9.00 vin Philadelphia te zijn. Zou dat nog op tijd zijn voor de tickets voor de Independence Hall of moeten we vroeger vertrekken?
En wat een leuke tip om met de ferry te gaan! Ga ik zeker naar kijken.

Verder wordt er door jullie allemaal aangegeven dat we echt meer tijd nodig hebben in Washington dus we volgen dat advies op en hebben daar nu een extra dag ingepland.
Hebben jullie nog tips waar te overnachten? Ik neig nu namelijk heel erg naar een hotel in Arlington/Alexandria of een andere buitenwijk. Of vinden jullie het beter om toch een duurder hotel in Washington zelf te zoeken?
Het dagje extra in Washington kwam ook goed uit want daardoor schoof alles wat op.
In Lake Placid in de Adirondacks is een groot evenement op onze oorspronkelijke data waardoor er nauwelijks meer iets beschikbaar was maar nu hebben we een leuk hotel kunnen boeken.

Ook hebben we de tip van Color01 ook ter harte genomen en hebben nu een super leuke B&B kunnen boeken in Ocean City. We gaan waarschijnlijk wel even langs Atlantic City maar blijven er dan niet overnachten.
Het was wel heel erg lastig om aan de kust iets leuks te kunnen vinden voor een schappelijke prijs dus ik ben blij dat dit ook gelukt is. We hebben we twee dagen aangehouden, ten eerste omdat we er anders alleen maar overnachten omdat we overdag in Philadelphia zijn en de volgende dag dan weer op tijd naar Washington zouden moeten en ten tweede omdat voor bijna alle leuke accommodaties twee nachten het minimum verblijf was.

@Lampie Ik had al wel naar de trein gekeken maar toen geconcludeerd dat het met de kids en alle bagage niet opwoog om in Philadelpia de auto te huren. Ik ga nog even kijken naar de bus, dank je wel voor de tip.

@ Ludwig Ja, helaas is het jammer genoeg zo dat als er heel veel groen is er ook vast veel regen zal vallen :-(
De temperaturen zijn denk ik in juli en augustus overal wel prima alleen kan het voor zover ik begrepen heb wel veel vaker regenen dan in het Zuidwesten. Leuke tip ook voor de honkbalwedstrijd, thanks.

De route is nu als volgt
dag 1 Brussel -New York - auto ophalen, overnachting in de buurt van JFK
dag 2 New York - Ocean City, - we vertrekken vroeg maar Philadelphia en willen deze dag gebruiken om de high lights daar te zien en rijden in de namiddag richting de kust
dag 3 Ocean City - deze dag hopen we op mooi weer en kunnen we wat kustplaatsen bekijken en/of een paar uurtjes naar het strand
dag 4 Ocean City - Washington- indeling moeten we nog maken
dag 5 Washington - Indeling moeten we nog maken
dag 6 Washington - indeling moeten we nog maken
dag 7 Washington - Hersey - ergens in de omgeving van de Hersey fabriek overnachten en de fabriek en/of het pretpark bezoeken. Misschien met een kleine omweg wat lukraak door het Amish gebied rijden
dag 8 Hersey - Niagara Falls - dit is een langere reisdag en we zullen de Niagara Falls 'waarschijnlijk 's middag en s avonds bezoeken. Ik weet niet of er ook voldoende tijd is voor het Canadese deel
dag 9 Niagara Falls - Ithaca - we willen zeker Watkins Glen bezoeken. Mogelijk kunnen we Watkins Glen op de weg naar Niagara falls doen en overnachten we niet in Ithaca maar in een andere plaats richting de Adirondacks
dag 10 Ithaca - Lake Placid - indeling moeten we nog maken
dag 11 Adirondacks - indeling moeten we nog maken
dag 12 Adirondacks - White Mountains
dag 13 White Mountains - indeling moeten we nog maken
dag 14 White Mountains - indeling moeten we nog maken
dag 15 White Mountains - Boston / Cape Cod - In de dagen in deze omgeving willen we de high lights van Boston bekijken, iets van Cape Cod zien (op de fiets?) en een whale watch tour doen
dag 16 Boston of Cape Cod
dag 17 Boston / Cape Cod - New York
dag 18 New York - indeling moeten we nog maken
dag 19 New York - indeling moeten we nog maken
dag 20 New York - indeling moeten we nog maken
dag 21 New York - Brussel, we vliegen pas om 22.30 terug dus we kunnen deze dag nog het een en ander in NY doen
dag 22 Aankomst Brussel

Over dag 17 twijfel ik nog een beetje. Ik weet niet of we die dag beter in Boston en omgeving kunnen doorbrengen (of ergens anders? ) of een dag langer in New York, zoals nu ingepland.
Zoals ik in het begin al aangaf, kom ik overal dagen te kort :-(

Groetjes!
Monique
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Haha, dagen tekort. Hoe herkenbaar! Leuke reactie op ons reisverslag trouwens, bedankt. Zo hebben wij toen informatie gehaald van andere forumleden die al in dat gebied waren geweest. Route zit er goed uit trouwens. V.w.b. die dag Boston, wel super gezellig daar hoor. Heel anders dan NYC.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Marcopstal
Amerika-expert

9 uur lijkt me geen probleem voor tickets voor de Independence Hall. Het idee om dezelfde dag nog naar Ocean City te rijden is misschien wat teveel van het goede, hangt er vanaf wat je in Philadelphia juist wil doen. Cape May zou ik zeker aandoen, vanuit Philly kom je dan zowiezo langs AC. Reken met de overzet bij dat je toch een 4,5 uur rijdt van Philly naar Ocean City. Je zou ook 1 dag AC en 1 dag OC kunnen doen.

Arlington en Alexandria zijn goed voor hotels, zorg ervoor dat je in de buurt van ene metrostation zit !!!
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

Boston is zeker leuk! Ben er net drie dagen geweest. Museum of Science is ook erg leuk met kids te doen.
Cape Cod zal druk zijn in de zomer. Je kunt als alternatief nog naar Cape Ann. Erg leuk en niet zo druk.

Zie ons 2014 verslag maar, die is nu helemaal klaar. Altijd leuk alternatieven alleen wordt het kiezen weer wat lastiger :wink:
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Marcopstal schreef:vanuit Philly kom je dan zowiezo langs AC. Reken met de overzet bij dat je toch een 4,5 uur rijdt van Philly naar Ocean City. Je zou ook 1 dag AC en 1 dag OC kunnen doen.
ik zou Atlantic city links laten liggen...Kinderen en Casino's gaan niet samen......Van Philly naar Ocean City is ongeveer 2.5 uur rijden.
Marcopstal
Amerika-expert

AC is meer dan alleen casinos. Als je rechtstreeks naar OC rijdt dan passeer je niet langs Cape May.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Marcopstal schreef:AC is meer dan alleen casinos. Als je rechtstreeks naar OC rijdt dan passeer je niet langs Cape May.
maar je bespaart wel heel wat geld van de Ferry.
Monique2012
Amerika-ontdekker

Allemaal weer super bedankt voor de reacties.

Ik schrok een beetje van de afstand tussen Philadelphia en Ocean City, die jullie noemden maar zie nu dat er ook een Ocean City in Maryland ligt :) .
Maar de Ocean City die we geboekt hebben ligt gelukkig in New Jersey, net onder Atlantic City en volgens google maps zou de rijtijd vanuit Philadelphia net iets meer dan een uur zijn.
Ik denk dat we 's morgens vroeg in Philadelphia zijn, het moeten doen met de beperkte tijd die we daar hebben en aan het einde van de middag naar Ocean City gaan rijden. Inchecken en de avond even kijken bij de boardwalk daar.
De volgende dag hebben we nog een volle dag om Cape May te zien (of dit doen we de dag erna als we ervoor kiezen om met de veerboot vanuit Cape May naar Washington gaan) en in de avond gaan we denk ik toch nog wel even in AC kijken.

Hinko, ik heb uiteraard ook jullie prachtige reisverslag gelezen en hoewel ik helemaal niet van de herfst houd, vond ik jullie foto's soms betoverend mooi.
Ik twijfel nog steeds over een dag extra Boston en omgeving of toevoegen aan New York maar ik moet mij in beiden nog gaan verdiepen dus dan heb je waarschijnlijk een beter idee van hoeveel tijd je waar nodig hebt.
En heel waarschijnlijk is dat altijd meer tijd dan we hebben :cry:

Nog een vraagje over Washington. Ik lees in bijna ieder verslag dat gebruik wordt gemaakt van het OV.
Is het zo lastig om met je auto Washington in te gaan qua files en verkeer? Of zijn de parkeergelegenheden schaars/duur/ niet handig gelegen?

Groetjes weer!
Monique
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Monique2012 schreef:

Nog een vraagje over Washington. Ik lees in bijna ieder verslag dat gebruik wordt gemaakt van het OV.
Is het zo lastig om met je auto Washington in te gaan qua files en verkeer? Of zijn de parkeergelegenheden schaars/duur/ niet handig gelegen?

Groetjes weer!
Monique

geloof me: Rijden in Washington is een Ramp.
Monique2012
Amerika-ontdekker

HAHAHA... duidelijk. Een hotel in de buurt van de metro dus :-)
Dank je wel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer