Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
-
- Amerika-ontdekker
Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)
@Bianca89, wij hebben een offerte opgevraagd bij Tioga Tours.
Voorwaarde is wel dat je of de auto of minimaal 5 hotelovernachtingen bij ze boekt. Auto was voor ons niet gunstig qua prijs, maar hotels zeker wel (nog geen € 100 per nacht gemiddeld). We hebben nu de eerste twee overnachtingen (SF Airport en Monterey) en de laatste 3 in SF vast laten leggen, goedkoper dan bijv via Booking.com. Heb de hotels opgezocht via tripadvisor ed en goede beoordelingen.
Voorwaarde is wel dat je of de auto of minimaal 5 hotelovernachtingen bij ze boekt. Auto was voor ons niet gunstig qua prijs, maar hotels zeker wel (nog geen € 100 per nacht gemiddeld). We hebben nu de eerste twee overnachtingen (SF Airport en Monterey) en de laatste 3 in SF vast laten leggen, goedkoper dan bijv via Booking.com. Heb de hotels opgezocht via tripadvisor ed en goede beoordelingen.
Eerste keer Amerika in 2015 - Rondje Zuid Westen in 35 dagen - http://sannemarieke.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik heb het volgende vliegticket gevonden voor € 1561.26 voor twee personen (dus €780,- per persoon).
Vertrek 04/07/2015 09:45u Dusseldorf (DUS)
Aankomst 04/07/2015 12:10u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Overstaptijd 3u25m
Vertrek 04/07/2015 15:35u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Aankomst 04/07/2015 18:00u Los Angeles (LAX)
Vertrek 24/07/2015 06:00u Los Angeles (LAX)
Aankomst 24/07/2015 12:00u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Overstaptijd 3u40m
Vertrek 24/07/2015 15:40u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Aankomst 25/07/2015 07:00u Dusseldorf (DUS)
Reizen met British Airways en US Airways.
Een aantal vraagjes over deze ticket waarvan ik hoop dat jullie er antwoorden op hebben:
1. De prijs: Aangezien dit onze eerste reis naar Amerika is, weet ik niet of dit een goede prijs is. Het is de goedkoopste die ik met normale vluchttijden kan vinden, maar loont het om langer te wachten met het ticket, of kan het zijn dat het alleen maar duurder wordt?
2. Overstaptijd: De terugreis kunnen we nog twee uur korter over doen, maar dan is de overstaptijd maar 1 uur en drie kwartier. Wat zouden jullie doen? Iets meer ruimte voor de overstap, of moet dat eigenlijk zat lukken?
3. De maatschapijen: Iemand ervaringen hiermee? TV-schermpje, maaltijden etc.?
Vertrek 04/07/2015 09:45u Dusseldorf (DUS)
Aankomst 04/07/2015 12:10u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Overstaptijd 3u25m
Vertrek 04/07/2015 15:35u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Aankomst 04/07/2015 18:00u Los Angeles (LAX)
Vertrek 24/07/2015 06:00u Los Angeles (LAX)
Aankomst 24/07/2015 12:00u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Overstaptijd 3u40m
Vertrek 24/07/2015 15:40u Chicago (ORD) O'Hare Intl
Aankomst 25/07/2015 07:00u Dusseldorf (DUS)
Reizen met British Airways en US Airways.
Een aantal vraagjes over deze ticket waarvan ik hoop dat jullie er antwoorden op hebben:
1. De prijs: Aangezien dit onze eerste reis naar Amerika is, weet ik niet of dit een goede prijs is. Het is de goedkoopste die ik met normale vluchttijden kan vinden, maar loont het om langer te wachten met het ticket, of kan het zijn dat het alleen maar duurder wordt?
2. Overstaptijd: De terugreis kunnen we nog twee uur korter over doen, maar dan is de overstaptijd maar 1 uur en drie kwartier. Wat zouden jullie doen? Iets meer ruimte voor de overstap, of moet dat eigenlijk zat lukken?
3. De maatschapijen: Iemand ervaringen hiermee? TV-schermpje, maaltijden etc.?
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
De vlucht van Düsseldorf naar Chicago en terug zal dan met American Airlines zijn met een 767-300. Daar hebben wij ook een keer mee gevlogen. Het is niet een heel groot vliegtuig (2-3-2 opstelling), maar dat vond ik niet erg. Ik kon er goed in zitten door de verstelbare hoofdsteunen. Je hebt echter geen eigen scherm, alleen op schermen die aan het plafond hangen. Net als vroeger. Maaltijden zijn prima. Op de vlucht van en naar Chicago vlieg je binnenlands met een gewoon vliegtuig met 3+3 stoelen naast elkaar. Waarschijnlijk krijg je dan alleen een blikje drinken en een zakje nootjes.
Prijs is redelijk en terug kun je ook wel met anderhalf uur af.
Prijs is redelijk en terug kun je ook wel met anderhalf uur af.
-
- Amerikafan
Kun je op internet ook ergens vinden met wat voor een vliegtuig je vliegt?
Ik vind nu namelijk de volgende tekst bij de economy-class (heet bij british airlines de world traveller) het volgende: "Op lange vluchten kunt u genieten van een eigen videoscherm in de stoel voor u, waar u de laatste films, tv-series, spelletjes en nog veel meer op kunt zien."
Ik vind nu namelijk de volgende tekst bij de economy-class (heet bij british airlines de world traveller) het volgende: "Op lange vluchten kunt u genieten van een eigen videoscherm in de stoel voor u, waar u de laatste films, tv-series, spelletjes en nog veel meer op kunt zien."
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Als je het vluchtnummer op google intikt, kan je bij bvb seatguru het type bekijken.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Je hebt niet een vlucht mer Britisch airways, die vliegen niet vanaf Düsseldorf. Zoals gemeld wordt die vlucht uitgevoerd door American airlines.
-
- Amerikafan
@Eekje: Bedankt voor die site! Als ik via daar zoek, staat er dat het inderdaad een 2-3-2 vliegtuig is, maar ook: "Each seat features a personal TV with audio and video onDemand."
@Harry: Klopt inderdaad, had ik even niet gezien!
@Harry: Klopt inderdaad, had ik even niet gezien!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik weet niet hoe je hier bij komt, maar als je op seatguru ingeeft British Airways en vluchtnummer 1539 zie je dat er 2 versies zijn van de boeing 767-300 waarmee op deze route gevlogen wordt.@Eekje: Bedankt voor die site! Als ik via daar zoek, staat er dat het inderdaad een 2-3-2 vliegtuig is, maar ook: "Each seat features a personal TV with audio and video onDemand."
In beide gevallen kun je als je op een economy class stoeltje drukt..of zelfs je muis er maar boven houdt zien dat er dit staat:
Overhead tv dus...
Ik moet zeggen dat ik me de afgelopen terugreis uit Portugal voor het eerst vermaakt heb met een film van ongeveer 2.5u die op zo'n overhead werd gedraaid, maar op de heenweg was het echt een enorme saaie film. Ik hoop dat ze het vliegtuig misschien nog updaten voor volgend jaar juni maar anders kun je misschien beter een laptop of tablet volzetten met films. Al kun je deze dan onderweg in het vliegtuig niet opladen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kleine tip voor mensen die met deze winter nog naar USA willen: Zag gisteren tickets bij BA voor E570 retour, november tm maart. Geen geld 

Zijn vanaf tarieven in het laagseizoen.
- Mirav5410
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hallo iedereen,
Zijn er mensen die al tickets onder de 1000 euro hebben gevonden voor augustus 2015 richting het Westen van Amerika, lees
SF - LV- DV?
Wij zouden graag met 4 personen op 7 augustus 2015 vertrekken en op 29 augustus 2015 weer terug vliegen.
Ik ben rond aan het kijken op verschillende sites maar kan
niet echt iets vinden onder de 1000 euro. Of is dit gewoon een normale prijs in het hoogseizoen?
Succes met boeken iedereen!
Mira
Zijn er mensen die al tickets onder de 1000 euro hebben gevonden voor augustus 2015 richting het Westen van Amerika, lees
SF - LV- DV?
Wij zouden graag met 4 personen op 7 augustus 2015 vertrekken en op 29 augustus 2015 weer terug vliegen.
Ik ben rond aan het kijken op verschillende sites maar kan
niet echt iets vinden onder de 1000 euro. Of is dit gewoon een normale prijs in het hoogseizoen?
Succes met boeken iedereen!
Mira
Prijzen zijn idd erg hoog
Vorig jaar omstreeks deze tijd tickets las vegas voor 525 geboekt. Denk niet dat dat er nu inzit
Vorig jaar omstreeks deze tijd tickets las vegas voor 525 geboekt. Denk niet dat dat er nu inzit
De aanbiedingen voor Amsterdam- Londen (zelfde vliegveld) - Los Angeles retour zijn een maandje geleden geweest, rond E650,00 retour.
- eekje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Klopt, maar dan moest je boeken via minder gekende sites zoals tripair of budgetair. (En die hebben niet echt goeie recensies).toetjero schreef:De aanbiedingen voor Amsterdam- Londen (zelfde vliegveld) - Los Angeles retour zijn een maandje geleden geweest, rond E650,00 retour.
Wij hebben vorige maand geboekt voor juli/aug 2015 aan 850pp. Momenteel vind ik ook geen prijzen onder 1000 euro pp, behalve met Aeroflot (Russische maatschappij) maar met die goedkopere vlucht (965pp) kom je een dag later op je bestemming aan.
Budgetair is wel degelijk bekend en betrouwbaar.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wij willen volgend jaar graag naar het noordwesten van Amerika en het zuidwesten van Canada in het hoogseizoen, eind juli.
Is 770,- euro p.p. een goede vliegticketprijs voor deze periode?
Bedankt alvast.
Is 770,- euro p.p. een goede vliegticketprijs voor deze periode?
Bedankt alvast.
- Mirav5410
- Amerikafan
- Contacteer:
Als ik hem voor die prijs in Augustus kon vinden zou ik het zeker doen, ik kan vind nog geen tickets onder 1000 pp.
Dus eind juli 770 is geen slechte prijs denk ik.
Mira
Mira
ik zie vandaag voor het eerst prijzen van 720 voor eind juli en augustusMirav5410 schreef:Als ik hem voor die prijs in Augustus kon vinden zou ik het zeker doen, ik kan vind nog geen tickets onder 1000 pp.
Mira
- Mirav5410
- Amerikafan
- Contacteer:
ONYX666
Waar vindt je die prijzen, op welke site?
Ik zal eens zoeken.
Hoe krijg je trouwens een stukje van iemand anders in je bericht gekopieerd waar je antwooord op wil geven?
Mira
Ik zal eens zoeken.
Hoe krijg je trouwens een stukje van iemand anders in je bericht gekopieerd waar je antwooord op wil geven?
Mira
op citeer drukkenMirav5410 schreef:ONYX666
Ik zal eens zoeken.
Mira
http://matrix.itasoftware.com/
hier kun je zoeken bijvoorbeeld "See calendar of lowest fares"
als je dan je aantal dagen dat je wilt blijven invuld zie je de goedkoopste mogelijkheden
las vegas is voor 710 te vinden en denver voor 690
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2889 Weergaves
-
Laatste bericht door roverdijk
-