Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstaptijd
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Overstaptijd
Hallo,
Wij willen volgend jaar naar LA vliegen, ik heb nu een vlucht op het oog met twee overstappen.
De tijden voor de tussenstops zijn ongeveer 2 uur , is dat voldoende of te krap?
De eerste overstap is in londen, de tweede in denver.
Wij willen volgend jaar naar LA vliegen, ik heb nu een vlucht op het oog met twee overstappen.
De tijden voor de tussenstops zijn ongeveer 2 uur , is dat voldoende of te krap?
De eerste overstap is in londen, de tweede in denver.
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Overstaptijd
London kan krap zijn. Denver is je port of entry in Amerika. Je moet daar dus door de hele reutemeteut van immigrations en douane. Normaal gesproken moet 2 uur ook hier genoeg voor zijn, maar je kunt pech hebben. Maar dan word je op een volgende vlucht gezet.
-
- Amerika-ontdekker
Word je dan gratis omgeboekt?
Ik dacht dat dat allen bij business class geldt.
Ik dacht dat dat allen bij business class geldt.
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
Als het dezelfde reservatie is zorgen ze voor je 
Ik heb net geboekt. Brussel - Londen en Londen - Denver. In Londen 1u40 layover. Beide vluchten met BA en dezelfde terminal.

Ik heb net geboekt. Brussel - Londen en Londen - Denver. In Londen 1u40 layover. Beide vluchten met BA en dezelfde terminal.
http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
Wij hadden destijds een overstap in Atlanta en hadden 1,5u tijd, en was meer dan genoeg, hebben zelfs nog paar winkeltjes gedaan.
-
- Amerika-ontdekker
Via welke site heb je geboekt?
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
reactie is verwijderd, blijf aub ontopic.
Als je in London op dezelfde luchthaven blijft en dezelfde terminal zie ik niet direct een probleem.
In Denver hangt het af van immigrations, maar dat is altijd gokken.
Als je in London op dezelfde luchthaven blijft en dezelfde terminal zie ik niet direct een probleem.
In Denver hangt het af van immigrations, maar dat is altijd gokken.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
- Amerika-ontdekker
niet van toepassing op het onderwerp. Hou het topic overzichtelijk aub
1999 LA - las Vegas
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
2015 zuid-west USA
2017 Florida - Miami
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Hallo Pabloxl
Ik heb deze vraag begin dit jaar ook voorgelegd aan onze nationale luchtvaart mij voor een vlucht van amsterdam naar denver.
Zij gaven het volgende antwoord: "het is raadzaam om de hele reis op 1 ticket te boeken. De onderstaande minimum overstaptijd is niet van toepassing wanneer u aparte tickets boekt. De minimum tijd is afhankelijk van een aantal factoren. Voor een vlucht van Amsterdam naar Denver gelden de volgende minimum overstaptijden: via minneapolis 1 uur en 15 min; via detroit 1 uur en 20 min; via atlanta 1 uur en 25 min en via New York 1 uur en 30 min
Op de terugweg kan het indedaad sneller: via minneapolis, detroit of atlanta: 40 min en via New York 45 min." Einde citaat.
Ik trek hier de conclusie uit, dat er per bestemming andere overstaptijden van toepassing kunnen zijn.
Advies: leg deze vraag voor als je met een andere mij etc.vliegt.
NB in het verleden had ik een vlucht geboekt van Las Vegas naar amsterdam met een overstaptijd van 55 min. Dat vonden ze toen niet genoeg en ben ik op een andere latere vlucht overgeboekt. Daar was ik echter niet blij mee.
Succes
Groeten
Ton Workel
Ik heb deze vraag begin dit jaar ook voorgelegd aan onze nationale luchtvaart mij voor een vlucht van amsterdam naar denver.
Zij gaven het volgende antwoord: "het is raadzaam om de hele reis op 1 ticket te boeken. De onderstaande minimum overstaptijd is niet van toepassing wanneer u aparte tickets boekt. De minimum tijd is afhankelijk van een aantal factoren. Voor een vlucht van Amsterdam naar Denver gelden de volgende minimum overstaptijden: via minneapolis 1 uur en 15 min; via detroit 1 uur en 20 min; via atlanta 1 uur en 25 min en via New York 1 uur en 30 min
Op de terugweg kan het indedaad sneller: via minneapolis, detroit of atlanta: 40 min en via New York 45 min." Einde citaat.
Ik trek hier de conclusie uit, dat er per bestemming andere overstaptijden van toepassing kunnen zijn.
Advies: leg deze vraag voor als je met een andere mij etc.vliegt.
NB in het verleden had ik een vlucht geboekt van Las Vegas naar amsterdam met een overstaptijd van 55 min. Dat vonden ze toen niet genoeg en ben ik op een andere latere vlucht overgeboekt. Daar was ik echter niet blij mee.
Succes
Groeten
Ton Workel
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1319 Weergaves
-