Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Elkmont "abandoned" town "discovered"

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
rijocaer
Amerikakenner

Elkmont "abandoned" town "discovered"

Bericht door rijocaer »

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -Park.html

https://m.roadtrippers.com/blog/hiker-d ... ional-park

Bovenste twee links gaan nu al een paar dagen hun ronde over het internet. Dit is een minuut of 45 rijden bij mij vandaan en één van mijn favoriete plekjes in de GSMNP. De schrijver van dit artikel doet net alsof het pas ontdekt is, een 100 jaar oud, lang verlaten en moeilijk bereikbaar is. het ligt aan een verharde weg, is gemakkelijk bereikbaar en de laatste bewoners (zomerhuisjes) zijn nog geen 15 jaar geleden weg. Als iemand het eens leuk vind om hier een wandeling te maken en uitleg over dit gebied te krijgen, laat het maar horen.
rijocaer
menoxie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Elkmont "abandoned" town "discovered"

Bericht door menoxie »

als het in de winter mogelijk is wil ik er begin januari wel even rondkijken.
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

In mei zou ik dit ook wel eens willen bezichtigen, is er een betere routeomschrijving ergens te vinden?
rijocaer
Amerikakenner

Bericht door rijocaer »

pelsmaker schreef:In mei zou ik dit ook wel eens willen bezichtigen, is er een betere routeomschrijving ergens te vinden?

Tussen Gatlinburg en Cades Cove is maar 1 weg door GSMNP, vanuit Gatlinburg eerste weg links, eerste open onverharde weg links gaat langs Wonderland. Net voor camping links, verharde weg, gaat naar Daisy Town, Millionair's Row en Society Hill (allemaal Elkmont Community)
rijocaer
pelsmaker
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door pelsmaker »

Bedankt voor de routebeschrijving.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer