Tot op heden is het nog geen topic wat gesloten hoeft te worden, zolang het beleefd blijft. Het is gewoon een onderwerp waar de meningen nogal over verdeeld liggen op dit (en andere) amerikafora. En een onderwerp waar we nooit uit gaan komen totdat ze de passen eruit gooien en iedereen de volle entreeprijs per park gaan laten betalen, wat nooit meer gaat gebeuren. Dan krijg je een beetje van dit soort reacties.
De verkoop van de america the beautifulpassen draagt mee aan het beheer van de nationale parken:
One hundred percent of the revenue derived from passes sold at federal recreation sites will directly benefit the selling agency and no less than 80 percent of the revenue will remain at the site where the pass was sold.
Some specific examples of projects funded with fee revenues include: rehabilitating the Yellowstone National Park Canyon Visitor Center and creating new exhibits at Yellowstone National Park, enhancing boat launch facilities on the Tonto National Forest in Arizona, building an accessible boardwalk at Medicine Bow-Routt National Forest in Wyoming, and improving the museum at Desoto National Wildlife Refuge in Iowa.
Onze 'Beautiful Pass' kopen we altijd in het eerste bezochte Park, ongeacht of de aanschaf nou echt voordelig is.
Die pas is zo beautiful, dat 'ie in ons plakboek gaat.
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nee hoor, dit is (nog) niet het einde van de discussie. Op de officiële website staat n.l. ook (het rood is van mij):
Passes are non-refundable, non-transferable and cannot be replaced if lost or stolen.
Ik lees daaruit dat twee personen in een reisgezelschap kunnen tekenen, waarbij één van hen aanwezig moet zijn als ze een park in willen. En ja, ik weet dat rangers soms andere informatie geven. Het is in mijn ogen onduidelijk, en dus is er discussie mogelijk.
Deze discussie is al heel vaak gevoerd. Omdat de regels onduidelijk zijn eindigd dit altijd in dezelfde lange discussie. In de voorwaarden staat dat de pas non-tranferable is. Vandaar dat de AA-website (inclusief forum) het voordeel van de twijfel geeft aan de parken. Dat is altijd zo geweest en zal ook zo blijven.
Hier is alles al gezegd dus dit topic gaat dan ook op slot
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.