Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Ervaringen National Emerald Club (autoverhuur)
Kom er maar door Hinko....
Fotootje erbij....
Fotootje erbij....
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Jaja komt later. Carlijn wilde eerst met hoge spoed naar de Target
- bedeve
- Amerika-expert
Hinko schreef:Jaja komt later. Carlijn wilde eerst met hoge spoed naar de Target

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Net aangekomen bij de National Emerald Club in Washington Dulles werden we meteen vriendelijke begroet en de vraag gesteld Emerald or Executive?
De Greeter wees ons vriendelijke waar de Executive rij stond en kiezen kon beginnen.
Veel SUV's. Heel veel SUV's in Executive. Vaak standaard of hoger. Maar eigenlijk viel mijn oog op mooi Ford Edge LT. Mooie velgen als er op en eraan.
Nog even gekeken of er nog meer leuks stond maar toch maar besloten om de Edge te nemen. Koffers erin en klaar....dacht Carlijn en ik ook...
Maar toen...ik draaide mijn nog een keer en zag diezelfde Greeter, die ons zo vriendelijk begroette, reed nu een Ford Explorer de Exectuvie rij binnen.
Hooo hooooo, ik op een draf erheen. Deze was nog mooier en met maar 379 miles. Dus splinternieuw. Ik Carlijn gebaren, deze wordt het, koffers eruit!
Daarna toch maar besloten om Carlijn te helpen met de koffers
De gebruikelijke pasjes laten zien en gaan. Heerlijke bak, die Ford Explorer 2015 LT
Bye vanuit Arlington, va
De Greeter wees ons vriendelijke waar de Executive rij stond en kiezen kon beginnen.
Veel SUV's. Heel veel SUV's in Executive. Vaak standaard of hoger. Maar eigenlijk viel mijn oog op mooi Ford Edge LT. Mooie velgen als er op en eraan.
Nog even gekeken of er nog meer leuks stond maar toch maar besloten om de Edge te nemen. Koffers erin en klaar....dacht Carlijn en ik ook...
Maar toen...ik draaide mijn nog een keer en zag diezelfde Greeter, die ons zo vriendelijk begroette, reed nu een Ford Explorer de Exectuvie rij binnen.
Hooo hooooo, ik op een draf erheen. Deze was nog mooier en met maar 379 miles. Dus splinternieuw. Ik Carlijn gebaren, deze wordt het, koffers eruit!
Daarna toch maar besloten om Carlijn te helpen met de koffers

De gebruikelijke pasjes laten zien en gaan. Heerlijke bak, die Ford Explorer 2015 LT

Bye vanuit Arlington, va
- bedeve
- Amerika-expert

Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik ben me ook aan het verdiepen in de wondere wereld van de Emerald Club.
Ben ondertussen netjes lid geworden van het clubje, ging er makkelijk via de website.
Volgende stap was een auto uitzoeken, kwam er achter dat de goedkoopste manier via de engelse (National.co.uk.flyingblue) flying blue ging. €367,16 (prepaid) voor een Midsize.
Daarna contact opgenomen (mail) met de Emerald Admin in engeland om mijn boeking aan mijn Emerald Club te laten koppelen. Zoals verwacht kreeg ik netjes een mailtje terug met de volgende tekst.
Vrij duidelijk allemaal. Maar de vraag is nu kan ik nu gewoon in Orlando direct naar de garage. En bij EC Aisle een auto gaan uitzoeken en bij wegrijden EC pasje en voucher laten zien. ?? Of verwachten jullie dat hier "gezeur van komt".
Ben ondertussen netjes lid geworden van het clubje, ging er makkelijk via de website.
Volgende stap was een auto uitzoeken, kwam er achter dat de goedkoopste manier via de engelse (National.co.uk.flyingblue) flying blue ging. €367,16 (prepaid) voor een Midsize.
Daarna contact opgenomen (mail) met de Emerald Admin in engeland om mijn boeking aan mijn Emerald Club te laten koppelen. Zoals verwacht kreeg ik netjes een mailtje terug met de volgende tekst.
Thank you for your Email.
Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations. Unfortunately we can not add your Emerald Club number in your booking.
To book with the Emerald Club Membership number please go to the http://www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’. Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
Be informed that certain online offers can not be booked in conjunction with the Emerald Club number. For example you can not choose the prepayment option and add the Emerald Club number.
For any queries relating to your Emerald Club profile, please do not hesitate to contact us.
Kind regards.
Teresa
Vrij duidelijk allemaal. Maar de vraag is nu kan ik nu gewoon in Orlando direct naar de garage. En bij EC Aisle een auto gaan uitzoeken en bij wegrijden EC pasje en voucher laten zien. ?? Of verwachten jullie dat hier "gezeur van komt".
2005 CA, AZ, NV, UT
2006 CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT
2008 NV, UT, WY, MT, SD, CO
2009 FL en CA, AZ, NV
2012, 2014, 2014, 2015 en 2017 FL
2019 FL, GA, SC
2022 UT, ID, WY, SD, NE, CO
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2024 DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA
2025 NV,CA,AZ,UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
- bedeve
- Amerika-expert
Mijn advies voor een regenachtige namiddag : lees deze thread eens door.jacko1972 schreef:Ik ben me ook aan het verdiepen in de wondere wereld van de Emerald Club.
.
Dan zie je jouw vraag tig keer gesteld en met voorbeelden beantwoord.
Gewoon auto uitzoeken , daarmee naar de exit booth.
Je pasjes laten zien en wegrijden.
Een Emerald Club lid houdt zich verre van vouchers !
Er is immers dat pasje in giftige kleurstelling.
Maar zoals gemeld; lees je in dat krijg je ook antwoord op een vervolgvraag; hoe krijg ik mijn reward punten?
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-ontdekker
Had al een hoop gelezen, ondertussen ben ik door hele thread heen. En het begint steeds duidelijker te worden.
Oh ja, ik ben EC lid geworden door bij via de website aan te melden, met mijn Nederlandse adres..
Nog drie vragen.
1. Zie de reservering niet op national.com maar wel op national.co,uk. Zijn deze systemen niet aan elkaar gekoppeld.
2. Hoe maak ik gebruik van save time..
3. tijdens het boeken, kreeg ik na het invoeren van credit card gegevens ineens een one way fee (ter plaatse te betalen) te zien. Gaan komen aan op Orlando en terug via Tampa. Boeking gestopt en nog een keer gedaan, en toen was de one way fee weer weg.. Wat denken jullie krijg ik straks nog een one way fee ..
In Mei hebben we hetzelfde gedaan ophalen on Orlando en terug op Tampa bij Alamo en daar was geen one way feee.
Alvast bedankt
Oh ja, ik ben EC lid geworden door bij via de website aan te melden, met mijn Nederlandse adres..
Nog drie vragen.
1. Zie de reservering niet op national.com maar wel op national.co,uk. Zijn deze systemen niet aan elkaar gekoppeld.
2. Hoe maak ik gebruik van save time..
3. tijdens het boeken, kreeg ik na het invoeren van credit card gegevens ineens een one way fee (ter plaatse te betalen) te zien. Gaan komen aan op Orlando en terug via Tampa. Boeking gestopt en nog een keer gedaan, en toen was de one way fee weer weg.. Wat denken jullie krijg ik straks nog een one way fee ..
In Mei hebben we hetzelfde gedaan ophalen on Orlando en terug op Tampa bij Alamo en daar was geen one way feee.
Alvast bedankt
2005 CA, AZ, NV, UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
De wondere wereld van Emerald....
Heb via de UK site gezocht zonder en met Emerald nummer.
Pick up
Miami, International Airport
18 Jul 2015 12:00
Drop off
New York, Manhattan W 40th St
08 Aug 2015 12:00
Rental Period: 21 Days
Vehicle: Midsize SUV 5-Door/Automatic/Air
Prijs zonder Emerald: $1,209.31
Prijs met Emerald: $5,278.40
Schiet mij maar lek.....
Heb via de UK site gezocht zonder en met Emerald nummer.
Pick up
Miami, International Airport
18 Jul 2015 12:00
Drop off
New York, Manhattan W 40th St
08 Aug 2015 12:00
Rental Period: 21 Days
Vehicle: Midsize SUV 5-Door/Automatic/Air
Prijs zonder Emerald: $1,209.31
Prijs met Emerald: $5,278.40
Schiet mij maar lek.....

-
- Amerika-ontdekker
En als je zoekt op de flying blue site krijg je weer andere prijs (goedkoper).
2005 CA, AZ, NV, UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
2009 FL en CA, AZ, NV
2019 FL, GA, SC
2023 Canada, WA, ID, MT
2024 FL
2025 NV,CA,AZ,UT
Zo weer terug in NL.
Bij het inleveren gewoon een 0-dollar bonnetje gekregen, dus geen probleem. Maar daar staat wel op "External Tour voucher" en EXPEDIA. Mijn National Club nr staat er niet op.
Wel Class Driven SRAR charged: ICAR
Op mijn National account zie ik geen rentals of rental credits. Dus het lijkt erop dat de booth-person het gewoon als voucher heeft afgehandeld. Ach ja, ik kreeg wel de upgrade
Bij het inleveren gewoon een 0-dollar bonnetje gekregen, dus geen probleem. Maar daar staat wel op "External Tour voucher" en EXPEDIA. Mijn National Club nr staat er niet op.
Wel Class Driven SRAR charged: ICAR

Op mijn National account zie ik geen rentals of rental credits. Dus het lijkt erop dat de booth-person het gewoon als voucher heeft afgehandeld. Ach ja, ik kreeg wel de upgrade

Ben jij Executive lid dan? Dan lukt toch nooit als NL-r of heb je een status-match gedaan of heb je gewoon gedaan alsof? Voor de volgende keerHinko schreef:Net aangekomen bij de National Emerald Club in Washington Dulles werden we meteen vriendelijke begroet en de vraag gesteld Emerald or Executive?

- bedeve
- Amerika-expert
Ik pak even 2 postings van jou in een;susa schreef:Zo weer terug in NL.
Geen rental history of credits na Expedia huur ??
Als je de auto gisteren hebt teruggebracht snap ik het.
Was het toch eerder even melden ovm je rental agrement nr.:
https://nationalcar.custhelp.com/app/as ... eXc2NG0%3D
Je aanname dat het iets te maken heeft met "afdoen als voucher " is onjuist . Het is gewoon de administratieve verwerking in het systeem.
Ik heb afgelopen weken gehuurd via nationalcar.co.uk/flyingblue.
Daardoor moet ik ook actie ondernemen om mijn punten te krijgen.
Dat doe ik, want die punten wil ik hebben !
Omdat die meetellen voor een eventuele Executive status.
Ook daarover was je aanname onjuist
Zo gaat dat met aannames !
Natuurlijk lukt dat als NL-r .
Door op basis van je huurfrequentie en/of aantal dagen huur aan de voorwaarden te voldoen.
Of door middel van de status match
Van het onderscheid in aanbod tussen de standaard Emerald Aisle en de Executive Aisle ben ik niet overtuigd.
Op sommige plekken zijn die vakken van elkaar gescheiden, op andere niet.
In januari haalde ik in SFO na wat shoppen bij de Executive's toch een auto uit het "gewone " vak.
Zonder het door te hebben ; daar staan de auto's tegenover elkaar.
In Las Vegas koos ik voor de Executive's omdat ik een specifieke auto wilde uitproberen.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ja statusmatch. Ben five star bij Hertz en dank zij een tip van Bedeve statusmatch laten doen bij National.susa schreef:Ben jij Executive lid dan? Dan lukt toch nooit als NL-r of heb je een status-match gedaan of heb je gewoon gedaan alsof? Voor de volgende keerHinko schreef:Net aangekomen bij de National Emerald Club in Washington Dulles werden we meteen vriendelijke begroet en de vraag gesteld Emerald or Executive?
Hoe streng zijn ze op de credit cards? Heb mij net geregistreerd, maar de AMEX is maar geldig tot feb 2015 ( eerste jar is telkens maar 1 jaar geldig), en dus kan ik niet zoeken na die datum.
Mag je credit card ingeven die op andere naam staat? Achternaam en adres is hetzelfde, voornaam niet..
Mag je credit card ingeven die op andere naam staat? Achternaam en adres is hetzelfde, voornaam niet..
http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
heb thread met verbazing en genoegen doorgelezen
Ik wil volgend jaar mei vanaf Lax eigenlijk een full size SUV mee.
zeg je nu, gewoon een midsize huren, daar aangekomen de balie negeren, richting garage en
dan een full size SUV uit het emerald gedeelte vissen, langs booth guy rijden, groene kaartje flashen en tot over 3 weken?
Of, is het risico te groot en staat er misschien geen full size SUV?
Ik wil volgend jaar mei vanaf Lax eigenlijk een full size SUV mee.
zeg je nu, gewoon een midsize huren, daar aangekomen de balie negeren, richting garage en
dan een full size SUV uit het emerald gedeelte vissen, langs booth guy rijden, groene kaartje flashen en tot over 3 weken?
Of, is het risico te groot en staat er misschien geen full size SUV?
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
Ik denk dat de kans dat er een Full Size SUV in de Aisle staat klein is.
In Washington Dulles was er een duidelijk scheiding tussen Aisle en Executive. In beide stonden genoeg auto's. Zag snel wat Mid size Suv's geen Standaard suv's of hoger in de aisle.
In Executive stonden er sowieso 3 full size suv's.
Goed neemt niet weg dat je gewoon met een Full size suv weg kunt rijden. Maar dan zul je zelf moeite voor moeten doen. Gesprekje aan gaan met een greeter ofzo.
Wil je echt zekerheid dan gewoon een full size suv boeken tegen full size suv tarief.
een draadje op het flyertalk forum zodat je een beetje een idee krijgt wat er allemaal staat op LAX.
http://www.flyertalk.com/forum/national ... ax-39.html
In Washington Dulles was er een duidelijk scheiding tussen Aisle en Executive. In beide stonden genoeg auto's. Zag snel wat Mid size Suv's geen Standaard suv's of hoger in de aisle.
In Executive stonden er sowieso 3 full size suv's.
Goed neemt niet weg dat je gewoon met een Full size suv weg kunt rijden. Maar dan zul je zelf moeite voor moeten doen. Gesprekje aan gaan met een greeter ofzo.
Wil je echt zekerheid dan gewoon een full size suv boeken tegen full size suv tarief.
een draadje op het flyertalk forum zodat je een beetje een idee krijgt wat er allemaal staat op LAX.
http://www.flyertalk.com/forum/national ... ax-39.html
Ik heb mij gisteren geregistreerd op Emerald Club. Mijn amex is geldig tot 02/2015, dus heb ik voor een quote te weten nu de periode in oktober genomen.
Ik zoek een rental van 22/08 tem 13/09 ( ophalen in Denver, afleveren Las Vegas). De quote bij national was maar liefst 3200 USD.
Waarom zou je in godsnaam daar boeken? Bij het zoeken van een auto heb ik al verschillende malen National erbij genomen, maar die zijn altijd ongeloofelijk duur vergeleken met de concurrentie.
Momenteel heb ik een (annuleerbare) reservatie bij Alamo co uk / brits voor zo'n 1000 USD incl drop fee.
Ik zoek een rental van 22/08 tem 13/09 ( ophalen in Denver, afleveren Las Vegas). De quote bij national was maar liefst 3200 USD.
Waarom zou je in godsnaam daar boeken? Bij het zoeken van een auto heb ik al verschillende malen National erbij genomen, maar die zijn altijd ongeloofelijk duur vergeleken met de concurrentie.
Momenteel heb ik een (annuleerbare) reservatie bij Alamo co uk / brits voor zo'n 1000 USD incl drop fee.
Of je hebt niet aangeven dat je uit Nederland of België of
je gebruikt een verkeerde code. (8572130 = flying blue, 5005946= int. point of sale) Zie bijlage....
Kijk ook eens bij http://www.nationalcar.co.uk/ en http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
De one way fee bij National is verhoogd naar 399 dollar, niet erg gunstig dus in jouw geval.
In jouw geval met onderstaande uitgangspunten kom ik op 1600 dollar voor een mid size inclusief one way fee
je gebruikt een verkeerde code. (8572130 = flying blue, 5005946= int. point of sale) Zie bijlage....
Kijk ook eens bij http://www.nationalcar.co.uk/ en http://www.nationalcar.co.uk/flyingblue
De one way fee bij National is verhoogd naar 399 dollar, niet erg gunstig dus in jouw geval.
In jouw geval met onderstaande uitgangspunten kom ik op 1600 dollar voor een mid size inclusief one way fee
Heb inderdaad geen code ingevuld.. Maar 1600$ is idd toch wel een mindere deal. Vond het wel vreemd dat je je Alamo reservaties niet kan gebruiken voor je Emerald Club status. Alamo en National sharen vaak locaties, dus je zou denken dat ze het dan sneller doen
.
Zal momenteel mijn reservatie bij Alamo behouden dan maar

Zal momenteel mijn reservatie bij Alamo behouden dan maar
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3324 Weergaves