Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verliefd op Amerika

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Verliefd op Amerika

Bericht door kastelke »

Willy, door de manier waarop jij je bericht plaatst, en de inhoud van dat bericht, kom je irritant over. Je lijkt een spammer die andere mensen hun topic kaapt in de hoop dat anderen een conversatie met jou beginnen. Terwijl het effect net zal zijn dat ze niet met je in gesprek willen gaan want je komt dan niet vriendelijk over, maar drammend.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Bericht door willy usa 71 »

Hallo Astrid en Raoul,
Volgend jaar ga ik richting West Coast, ben zelf nu al een beetje aan het plannen voor 2016, dan ben ik van plan om 6 weken naar DC te gaan en naar Philladelphia , Baltimore en Boston, in DC heb ik het Lewis hotel op het oog, voor de andere 3 steden ben ik nog op zoek naar cheap hotels. Groetjes Willy USA 71
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Hallo Elke, de manier hoe ik van iemand een topic krijg is ook niet om te zeggen vriendelijk, toch. Ik ben nieuw zoals ik al schreef, en het is ff wennen. Mbt tot de spelregels, en ik ben zeker geen drammer, of what ever. Overigens Ontario is een mooie provincie, zeker Toronto en Niagara ben er pas geleden geweest Groetjes Willy USA 71.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Laten we nieuwe leden het voordeel van de twijfel geven, alsjeblieft. Niet iedereen heeft 10 jaar ervaring met forumcommunicatie.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Hallo Dennis, bedankt voor wat je zojuist schreef, dit waardeer ik heel erg, overigens ben op zoek naar cheap hotels in Philladelphia, Boston en Baltimore. Groeten van Willy USA 71
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@willy usa 71, als je specifieke vragen hebt, open dan a.u.b. jouw eigen topic, in het juiste subforum. Dan zullen ze mensen hier je graag willen helpen.
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Hallo Hockey
Bedankt, voor de tip.
Gr Wiily USA 71
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Willy, voor alle duidelijkheid: ik heb niet geschreven dat je een drammer bent, maar dat de manier waarop je je berichten plaatst die indruk geeft. Dat was een tip voor je om het anders te doen, ter aanvulling van de tip die je al gekregen had om de forumregels eens na te lezen.

In vergelijking met de US denk ik dat de meeste mensen Ontario maar een saaie provincie vinden. Veel groen en een mooi meer (moet daar nog altijd aan wennen, een meer is voor mij iets waarvan ik de contouren kan zien).
Maar wij wonen hier heel graag, in een van de mooiste plaatsjes aan Lake Ontario, als ik het zelf zeggen mag. ;-)
Toronto ligt op een fijne afstand om te bezoeken, maar ver genoeg weg om niet het gevoel te hebben dat ik in een megastad woon.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

kastelke schreef:Willy, voor alle duidelijkheid: ik heb niet geschreven dat je een drammer bent, maar dat de manier waarop je je berichten plaatst die indruk geeft. Dat was een tip voor je om het anders te doen, ter aanvulling van de tip die je al gekregen had om de forumregels eens na te lezen.
En ik reageerde ook niet abnormaal of onbeschoft....
willy usa 71
Amerika-ontdekker

Ik ga hier verder NIET over in discussie want dat heeft geen enkele zin, ik heb daar GEEN zin in en mijn tijd is daarvoor te kostbaar, ik kom hier NIET verder mee. Ik ben iemand die geen blad voor de mond , maar nu stop ik met zinloze discussies voeren, nogmaals ik ben nieuw op dit forum, zoals ik al zei, wat je schreef was zeker niet onbeschoft, maar beschaafd was het ook niet.
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

:o
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Back to the basics. Ik heb ook altijd heimwee naar Amerika. Een van de redenen om op dit forum rond te hangen, terwijl we pas over een paar jaar weer kunnen gaan: zo ben ik toch een beetje daar :) . Ik wist (onbewust) al vroeg dat Amerika mijn land was. Als kind wilde ik geen zuster of juf worden, maar cowboy en in mijn jeugd heb ik me suf gekeken naar Westerns. Toen we in 1995 eindelijk echt naar Amerika konden was het hek was echt van de dam. Er is altijd wel iets waar ik een associatie met Amerika bij heb (of kan verzinnen). Na 5 Amerikareizen en 1 Canadareis is het er bepaald niet beter op geworden, eerder erger. Afgelopen zomer hebben we een maand rondgetrokken en aan het eind had ik bepaald nog geen zin om naar huis te gaan, er had zo nog een maand bij gemogen. Het enige wat thuis dan trekt zijn de hond en de poezen.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

RiverCola schreef::o
:tongue3:
(was eigenlijk op zoek naar een 'hug' smiley, maar die hebben we blijkbaar niet. Of ik heb nog niet genoeg koffie gehad, kan ook.)
RiverCola
Amerika-expert

Bericht door RiverCola »

Die is er wel, alleen mag je op dit forum enkel met z'n drietjes huggen :3some:

:lol:
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »