Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

MyVegas deel IV

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: MyVegas deel IV

Bericht door boonens »

Is het nog altijd mogelijk om met het aanschaffen van chips een vierde reward voor 30 dagen te ontvangen? Ik heb ge-Googled en op het forum gezocht, maar kon hier verder geen recente berichten (met een antwoord) over vinden.

Overigens zal ik nog voor het eind van het jaar de LP's bij elkaar hebben gesprokkeld voor de 6 rewards die ik op het oog heb...voor de zomer van 2015 :D En dat enkel met de daily spin en de strip (en 1x per maand even een uurtje spelen tegen de hoogste inzet om wat levels te stijgen)! Het blijft toch elke dag weer het meest lucratieve website-bezoek :mrgreen:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Sassya
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sassya »

Ja en nee. Vroeger kreeg je automatisch een 4e reward als je chips kocht, hoe klein het bedrag ook. Dat hebben ze veranderd. Er zijn nog steeds mensen die een 4e en volgens mij zelfs een 5e reward krijgen, maar het is niet te zeggen hoeveel geld je daarvoor prcies moet investeren. In ieder geval niet weinig. Lijkt een combinatie te zijn van speelgedrag en hoeveelheid gekochte chips. Zou daar mijn geld niet in steken als ik jou was. Op facebook heb ik mensen zien langskomen die een aantal keer chips voor bv. 19 of 39 dollar hebben gekocht en nog steeds geen 4e reward hebben. Geen garantie dat je een 4e krijgt en dan moet je je ook afvragen of je dan nog geld bespaart.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Het is inderdaad niet te zeggen wanneer je die 4e reward krijgt.

Maar denk dat als je hem echt wil, best wat kan spenderen voor je het idee hebt dat je geen voordeel meer hebt. Reken het eens uit wat je allemaal voor die eerste 3 rewards krijgt en wat het waard is.
Het is natuurlijk de hobby om zo min mogelijk uit te geven. En dat zal ik ook volhouden. Deze 3 reward zijn meestal genoeg. Als je er 4 hebt wil je er liever 5 etc etc.

Wij hebben beide een account en kunnen zo samen 6 rewards verzilveren. Dat is toch mooi meegenomen.

Dan zijn er ook mensen die hier zo veel mogelijk willen voor zo min mogelijk, maar uiteindelijk in vegas een kwak geld vergokken.

Doe wat je wil, het is allemaal goed. Geef die extra 100 dollar uit aan chips op de gok dat je die 4e krijgt. Je hebt waarschijnlijk toch voor meer dan dat aan korting.
boonens
Amerikakenner

Bericht door boonens »

OK, dank voor de reactie! Het is kennelijk nog een altijd een wat schimmig aspect van het spel. In dat geval ga ik het er maar niet op gokken en ben ik gewoon blij met wat ik gratis kan vrijspelen.

Als dank voor de hulp een linkje naar 1000 Loyalty Points :D https://apps.facebook.com/playmyvegas/C ... m/392PNM73, voor wie deze nog niet heeft gescoord.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
Anton007
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Anton007 »

Goedemorgen allemaal.

Me vriendin en ik verschillen van mening omtrent de auto-spin.
Zij beweert dat je minder punten verdient met het gebruiken van de auto-spin.
Ik ben het daar niet mee eens. Het voelt niet zo iig.

Wat is jullie ervaring hierin?

Mvg,
Anton
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Ik heb daar ook wel eens over nagedacht.

Ik had ooit het idee dat als je veel chip links verzamelde en vaak "impressed" raakt je ook minder chips op de daily spin en op de strip krijgt.
Maar ik kan het niet echt aantonen.
Ik ben dagelijks impressed en krijg veel lage getallen op de spin, maar af en toe ook de 15k.

Weet wel dat je email links vaak hoger zijn als je een tijdje niet speelt, maar elke dag spelen levert mijns inziens het meest op.
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Heb gisteren 4 nachten in Monte Carlo geboekt voor $0,00 (hopelijk doen ze de resort fee ook compen)
En twee keer twee dinner buffetten voor $0,00

Jammer dat de hoger prijzen niet interessant zijn. Wilde veel uitgeven aan chips. Ik had 1.3 miljoen LP's staan en heb er nog ruim 1 miljoen over. Helaas zitten er aan veel rewards eisen of addertjes.
Voor ons was het ook een beetje pech dat we daar op Thanksgiving zijn en en dan veel black out dates zijn.

En ook veel rewards zeggen dat je iets krijgt bij aankoop van.... Dus eigenlijk meer een 2 halen 1 betalen.
Emootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Emootje »

Anton007 schreef:Goedemorgen allemaal.

Me vriendin en ik verschillen van mening omtrent de auto-spin.
Zij beweert dat je minder punten verdient met het gebruiken van de auto-spin.
Ik ben het daar niet mee eens. Het voelt niet zo iig.

Wat is jullie ervaring hierin?

Mvg,
Anton
Dat heb ik soms ook idd. Waarbij ik dan weer denk dat je met 25x auto-spin meer wint dan met 10x. Maar dat kan ook tussen de oren zitten...
Raziel
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Raziel »

ik speel nu een tijdje met 1 account maar heb me nog niet zo verdiept in de regeltjes..
maar als ik het goed begrijp kan ik bijv. 3 nachten verblijf claimen en that's it, ook al heb ik genoeg genoeg punten om ook nog een show of buffet bij te boeken...?
Emootje
Amerikafan

Bericht door Emootje »

Je kunt 3 rewards claimen. Dus wanneer er bijvoorbeeld 3 nachten voor de prijs van 1 wordt aangeboden, dan is dat 1 reward. Maar totaal 3 per account, per 30 dagen. Dat klopt.
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Net terug van een weekje Las Vegas en dankzij MyVegas hebben we vier keer heerlijk, gratis, gegeten! Redeemen van de rewards was te simpel. We hebben de volgende bufetten gehad:
- ontbijt bij MG: heerlijk!
- lunch bij Bellagio: heerlijk!
- diner bij Aria: Heerlijk!!!!

En we hebben nog gegeten bij de Nine Fine Irishmen in NYNY met twee keer 25 dollar credit. Is ook een aanrader!
Omdat ik volgend jaar weer een paar dagen in Vegas ben, blijf ik rustig doorsparen!
Loves Vegas!
Dommel
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Dommel »

Pipo Chris schreef:Voor ons was het ook een beetje pech dat we daar op Thanksgiving zijn en en dan veel black out dates zijn.
Hahaha, wat een pech Chris, ik zou willen dat ik er met Thanksgiving was. :wink:

@Marieke
Altijd fijn zo'n positieve ervaring!

Niemand ervaring met de 4-daagde cruise? Ik zou die volgend jaar wel willen maar hij is sowieso altijd 'sold out'.

Els
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Tja, het altijd erg vervelend om in Amerika te moeten vertoeven, zeker op Black Friday!!
Laat staan Black Friday in Vegas met 3 outlet malls in de buurt en nog een aantal andere malls.

Koffer extra kopen. :lol:
Paeperi
Amerika-ontdekker

Bericht door Paeperi »

Even een vraagje ik ben er nog niet zo bekend mee, indien ik een overnachting wil boeken voor 2 dagen kost me dat dan 2 Rewards ik heb begrepen dat je maar 3 Awards kan gebruiken per Account toch?
Christian
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Christian »

Elke reward is er 1 en daarvan mag je er maar 3 in totaal hebben.

Vroeger waren er rewards die twee nachten gratis gaven. In dat geval zou je dus 2 nachten verblijven voor 1 reward.
Nu zijn er geen rewards meer voor meerdere dagen. Dus in feite 3 nachten = 3 rewards.

Er zijn een aantal uitzonderingen.
Verblijf ook in een van de hotels van Palace Station en je kan er weer twee nachten bij krijgen. Deze zijn gelimiteerd tot 2 rewards per speler. ( als ik het goed begrijp/lees)

Met een partner die ook speelt zou je dus 10 nachten in Vegas kunnen zijn voor niks (lees: obv Resort fee).
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Wij zijn ook zopas terug van de V.S. en hebben uiteraard ook gebruik gemaakt van onze verdiende rewards in Vegas. Wij hadden 2 tickets voor Tournaments of the Kings in Excalibur wat voor ons heel goed was bevallen. Mijn vriend zat al volledig in zijn rol als ridder! Daarna zijn we direct naar MGM Grand gegaan voor onze show van Cirque de Soleille, KA. Fantastisch! Zoveel techniek, nog nooit gezien! Dat kan dan alleen in Vegas volgens ons! Verder hadden we ook ontbijtbuffet voor bij MGM Grand. Heel erg lekker! Lunch bij Aria. Dat is ons jammer genoeg tegengevallen. Wij hadden de indruk dat niet alles vers was en veel zaken hadden ofwel te weinig smaak ofwel waren ze overkruid. Dikke tegenvaller, zeker na zoveel goeds hierover te lezen op het forum. Wellicht waren wij er op de verkeerde moment. Als laatste hadden wij een 2 for 1 ontbijtbuffet bij Bellagio waar we eveneens van de lunch hebben meegeprofiteerd. Dit was fenomenaal! Wij gaan vaak op restaurant, maar slechts zelden zo lekker gegeten! Sterrenniveau! Alles was kraakvers, perfect gegaard en gekruid. Bovendien werd alles continu bijgevuld. Heb heel veel verschillende zaken geprobeerd en moet zeggen dat er niets bij was dat is tegengevallen! Pure smaakbommetjes! Bediening was top! Je hoefde het nog maar te denken en ze stonden er al mee. En dit voor slechts $ 20,53! Voor ons is dit een reden om ooit nog eens terug te keren!
Kurt10
Amerikakenner
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Kurt10 »

:thumbup:
Laatst gewijzigd door Aricon op 23 okt 2014, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd!
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Nou wij zijn er klaar voor, we hebben met 2 accounts onze 6 MyVegas rewards als volgt verdeeld:

3 rewards: 3 overnachtingen in Mandalay Bay
1 reward : 2 persoons Diner Buffet Mandalay Bay
1 reward : 2 persoons Entree Mandalay Bay Shark Reef
1 reward : 2 persoons Ontbijt/Lunch Buffet Aria

We hebben tevens nog 3 nachten Mandalay Bay bijgeboekt, het weekje Vegas kan beginnen, maar eerst trappen we volgende week af in Miami waar we weer met KISS gaan Kruisen........

Theo
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

De laatste tijd speel ik het iets minder, ik heb wel nog genoeg punten om een aantal rewards te claimen en aangezien ik volgend jaar waarschijnlijk toch weer ga, zal ik het weer op gaan pakken :)
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Iemand een goede tip om wat sneller LPs te verdienen?

Op het moment speel ik altijd op 1500, heb op mn laptop 460.000 chips dus daar kan ik wel wat mee. Mobiel doe ik zeker 2-3x per dag collecten, ik doe op beide platformen men daily spins, volg links voor extra speelchips, collect men striphotels, doe de opdrachten op mn smartphone waar je bonussen mee krijgt enz..

Zie ik iets over het hoofd of is er maar weinig extras dat ik kan doen om sneller LPs te krijge?

Heb na een tweetal maanden nu bijna 60.000 LP
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht