Is dit ook een aangenaam stadje ? Mooie ligging ?
Ook nog graag tips mbt het inkorten. Ik heb 2 nachten Tuscon, 2 nachten Sedona, 2 nachten Las Vegas, 2 nachten Zion en 2 nachten Page in het schema.
Maar door het feit dat ik niet voldoende vakantie kreeg van de werkgever moet ik het schema inkorten.
Alleen, ik heb geen idee van wat te schrappen.
Alle plaatsen die ik voor 2 dagen had gepland zijn, behalve Tuscon, plaatsen waar we eerder waren.
Heb je voor Tucson 2 overnachtingen nodig of zou 1 voldoende zijn ? Vanuit Bisbee zullen we via Tombstone en Kartchner Caver en Mission Xavier del Bac naar Tucson rijden. Is er dan nog tijd voor Saguara NP (1 deel is voldoende). Zijn er nog andere zaken die je absoluut daar niet mag missen ? Sonoran Desert Museum ? The Old Studios zijn blijkbaar niet open in augustus, dus dat valt weg.
Sedona hebben wij vorige reis niet Slide Rock kunnen doen, ook niet de omgeving van WestCreek Fork, vandaar de extra dag in Sedona en vanwege de mooie omgeving.
Las Vegas wil ik 2 avonden behouden. (1 avond Cirque du Soleil show, 1 avond Fremont Street)
Zion : hebben vorige keer enkel de River Side Walk gedaan, zouden nu graag Emerald Pool en of Narrows doen en de omgeving is prachtig om te blijven
Page : mijn eerste idee is hier een dag te schrappen alhoewel daar blijkbaar nog héél veel te zien is.
Ondertussen ook van mening dat Crested Butte ook uit de weg ligt en we dat dus beter laten vallen

Er is dus nog wel wat werk aan de winkel