Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht uit brussel
- Edman!
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Vlucht uit brussel
Voor 60 euro eens een keer een last minute Sleep, Park & Fly arrangement geboekt bij Crowne Plaza Brussels Airport (via deze site), incl. 15 dagen parkeren. Was wel een erg mooie prijs. In het weekend liggen de prijzen een stuk lager dan doordeweeks (zakenhotel).
Ook eens gebruik gemaakt van de "Discount Parking" van Interparking, prima service. We betaalde 49 euro voor een week.
Vanaf mijn woonplaats Breda, is Brussel Airport zeker een goede optie!
Ook eens gebruik gemaakt van de "Discount Parking" van Interparking, prima service. We betaalde 49 euro voor een week.
Vanaf mijn woonplaats Breda, is Brussel Airport zeker een goede optie!
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Weet iemand hoe je laat nu precies van tevoren aanwezig moet zijn? Ik vlieg met BA via londen vanaf Zaventem naar Chicago. Moet je dan 2 of 3 uur van tevoren aanwezig zijn? Voorgaande keren stonden wij altijd veel te vroeg op het vliegveld bij een gesloten balie.
Bij europese vluchten is anderhalf uur van te voren ruim voldoende. Drie uur van te voren heeft geen zin want dan is de balie nog dicht, denk ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3716 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-
- 7 Reacties