Ik weet niet wat de beste taktiek is.
Ik speel dagelijks. En Bedrock heeft mij altijd erg goed gedaan. Heb ooit van 3000 XP 10 miljoen xp gemaakt en weer naar 0 gebracht.
De berekening van hierboven kloppen natuurlijk niet helemaal aangezien er ook regelmatig coupons met LP's langs komen. Er komen ook bonus spellen langs waarbij je meer lp's kan winnen. En elke level up geeft je lp's. En het kan zijn dat je niet elke week een level hoger gaat.
Het scheelt ook in welk level je zit. Ben je net begonnen en zit je in de lagere levels zoals onder level 100, dan gaat het wat langzamer. Hoe hoger je zit hoe meer je kan winnen met bonus spelletjes etc.
Na een bepaald level maakt het niet meer uit. Dan zit je op je max.
Ik heb in 1 jaar minimaal 1 miljoen LP"s verzameld, dus dat moet een ander ook kunnen. En aangezien er niet veel kamers zijn die zo duur in lp's zijn heb je waarschijnlijk zat aan 500k. Veel rewards hebben een 2 for 1 of iets waardoor je het niet geheel gratis krijgt.Vandaar dat ik nog 1 miljoen over heb. Ik zit nog te azen op de race experience die 250k kost, maar is nog steeds uitverkocht.
En anders gaan we volgend jaar toch weer terug.
Ik heb ooit in een van deze MyVegas threads een berg tips uitgeschreven. Weet alleen niet precies welke pagina van welk deel.
Uiteraard daily spin. Deze mag je doen om de 22 uur. Dus als je heel veel voordeel wil hebben kun je elke 22 uur deze laten draaien en heb je na een aantal dagen 1 keer draaien extra verdient.
De strip regelmatig collecten.
Zorg dat je veel vrienden hebt die het spel spelen. Daarom is het eigenlijk ook het fijnst als je speelt op een account dat je alleen voor dit spel hebt zodat je veel vrienden kan maken en veel chips kan delen en ontvangen en je echte vrienden er geen last van hebben.
Zorg dat je vrienden wordt met James Hite en Aaron Madjam Myvegas, zij zorgen er bijna dagelijks voor dat je alle coupons krijgt. Dan hoef je ze niet te zoeken, ze komen vanzelf naar jou toe. Als je geen vrienden kan worden, kun je ze wel volgen. Ik geloof nl dat ze al aan hun 5000 vrienden zitten en dat is de max. Ja kan ook dagelijks naar hun fb pagina gaan en de post zoeken waar alle coupons in staan. Staat bijna altijd bovenaan.
Zorg dat je zoveel chiplinks aanklikt tot je dagelijkse max. Ik bereik dagelijk mijn maximale chiplinks. Vroeger was dat 50k per dag, daarna is het aangepast naar 20k per dag. Toevallig was het vorige maand weer naar 40 en toen naar 30 en volgens mij nu weer op 20k. Ik heb nu 3560 vrienden die dit spel spelen en krijg dus veel chip links. Deze haal ik op met een speciaal programma dat Game Feeds heet en ook via facebook werkt.
Je kan hiermee automatisch de links binnen halen. MAAR!!!! Dit is verboden door Play Studios (de makers van MyVegas). Maar je mag het wel gebruiken om ze te verzamelen. Daarna is het redelijk eenvoudig om ze dus handmatig aan te klikken. Hierdoor haal ik in 10 minuten tijd mijn 20k aan chips binnen. Gebruik die automatische stand dus nooit, aangezien dat programma dan ook automatisch een bericht uit stuurt naar jou vrienden dat je dit programma gebruikt en hun vraagt het ook te gaan gebruiken, hierdoor kan MyVegas zien dat je het gebruikt alsmede door de constante tijd die tussen elke chiplink zit. nl elke 5 seconden collect hij 1 chiplink. Myvegas computer ziet dat en dan heb je kans dat ze jou Myvegas spel blokkeren en je kan geen rewards meer kopen. Alles voor niks gespeeld. Niet het risico waard. Ik verzamel zo al meer dan een jaar mijn chips en ben dagelijks impressed (=max bereikt). Een chiplink/coupon krijgen geeft je een vrouwtje met een rode balk, als je hem al eens eerder gehad hebt is het een ooops met blauw, is hij verlopen krijg je een aaaww met oranje balk en zit je aan je max krijg je een "impresssive" met een grijze balk. (Voor de mensen die dit nog nooit gezien hebben)