In maart, maar vooral april, gaat het voor mij en mijn beste vriend gebeuren; we gaan voor het eerst naar Amerika! Ons startpunt wordt Miami (hier hebben we alles geregeld), dan Chicago en vanaf hier moet alles nog gepland worden. Omdat wij verder geen enkele ervaring met reizen hebben wil ik graag jullie adviezen inwinnen.
Dit is natuurlijk niet de juiste plek om vragen te stellen over Chicago, maar misschien zijn er wel mensen die van Chicago naar het zuidwesten zijn gereden (route 66?). Wij zijn er nog niet helemaal over uit wat we gaan doen. Of we pakken ook de auto en gaan dus een weekje touren, maar welke route nemen we dan? We zouden bijvoorbeeld Mount Rushmore kunnen pakken, maar dan moeten we een streep door Route 66 zetten. Ik heb net een eerste schets gemaakt en hoor graag jullie feedback!
25 maart: Amsterdam - Miami
25 - 31 maart: Miami
31 maart: Miami - Chicago (vlucht, aankomst 15:00 uur)
01 april: Chicago
02 april: Chicago
03 april: Vertrek uit Chicaco --> 500 km rijden (stop niet bekend)
04 april: Plek onbekend - plek onbekend (weer +- 500 km)
05 april: Plek onbekend - South Dakota (Mount Rushmore)
06 april: South Dakota - Denver
07 april: Denver - plek onbekend (Valley City? +-500 km)
08 april: (Valley City?) - Grand Canyon
09 april: Grand Canyon
10 april: Grand Canyon - Las Vegas
11 april: Las Vegas
12 april: Las Vegas
13 april: Las Vegas
14 april: Las Vegas - Death Valley
15 april: Death Valley - Los Angeles
16 april: Los Angeles
17 april: Los Angeles
18 april: Los Angeles - Santa Barbara
19 april: Santa Barbara - Yosemite NP (wellicht ergens nog een tussenstop?)
20 april: Yosemite NP
21 april: Yosemite NP - San Francisco
22 april: San Francisco
23 april: San Fransisco
24 april: San Francisco - Amsterdam
Ik hoor graag jullie feedback, zodat we kunnen gaan schaven. Misschien moeten we er zelfs voor kiezen om de route van Chicago naar het zuidwesten niet te maken met de auto, maar een binnenlandse vlucht boeken. Kom maar op