Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisschema LA-YELLOWSTONE-LV
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reisschema LA-YELLOWSTONE-LV
Hey Brenda,
Die overnachting in Cameron geeft je wat meer mogelijkheden voor de volgende dag.
Cedar Breaks: heb ik geen ervaring mee
Ik keek nog even naar je route en je vraag voor dag 9-10-11
Als het mijn reis was, zou ik via Rock Springs gaan en dan naar Cody.
In Cody ligt een mooi museum (5 onder 1 dak), je kan er naar Old Trail Town en 's avonds kan je er naar de rodeo.
Met jullie beperkte tijd voor Yellowstone zou ik dan wel van Cody rechtstreeks naar YS rijden en niet via de Beartooth Highway, dit neemt veel meer tijd in beslag.
(in 2011 deden wij het ook zonder Beartooth Highway, wel in de andere richting, zie dag 12 van onze blog)
Groetjes,
Ingrid
Die overnachting in Cameron geeft je wat meer mogelijkheden voor de volgende dag.
Cedar Breaks: heb ik geen ervaring mee
Ik keek nog even naar je route en je vraag voor dag 9-10-11
In Cody ligt een mooi museum (5 onder 1 dak), je kan er naar Old Trail Town en 's avonds kan je er naar de rodeo.
Met jullie beperkte tijd voor Yellowstone zou ik dan wel van Cody rechtstreeks naar YS rijden en niet via de Beartooth Highway, dit neemt veel meer tijd in beslag.
(in 2011 deden wij het ook zonder Beartooth Highway, wel in de andere richting, zie dag 12 van onze blog)
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hoi Ingrid, ik zag idd je site met tips voor tieners (leuke siteingrid14 schreef:Ik keek nog even naar je route en je vraag voor dag 9-10-11

We overwegen trouwens om in Cedar City toch maar 1 dag te blijven en de extra dag bij L.A, te stoppen en daar ipv een hotel een appartement met fietsen te huren zodat we nog ff lekker kunnen relaxen, shoppen en genieten van de laatste uurtjes USA. We hebben in L.A. op onze vorige reis alleen Venice beach, de walk of fame en wat door Hollywood gereden maar vond dat toen eigenlijk al te kort.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb al regelmatig pre-paid reservaties geannuleerd. Altijd mooi het bedrag teruggestort gekregen.
Groetjes,
Ingrid
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3825 Weergaves
-
Laatste bericht door Bloedhond
-