Ik heb me een tijdje terug aangemeld op dit forum, omdat ik me voorbereid op onze reis naar Zuid West Amerika in 2015.
Ik ben inmiddels 2 keer in Florida geweest. 1 keer in Miami en we zijn toen met een groep op 1 locatie gebleven, en wat kleinere stukken gereden met als uitschieter de Florida Keys.
Dit jaar ben ik voor de 2e keer in Florida geweest en hebben dit keer in 3 weken tijd een rondreis gemaakt in deze staat. Toen zat ik op een ander forum, dus ben nu nieuw hier

Het rondreizen in Florida proefde naar meer, maar ik wil wel graag mijn Amerika ervaring uitbreiden i.p.v. alleen Florida.
Daarom hebben we besloten om in juni 2015 een rondreis van 4 weken te doen door Zuid West Amerika. We beginnen in California (LA) en gaan via Nevada naar Utah, naar Arizona en weer terug naar Nevada.
Inmidels heb ik bij het onderwerp Reisschema's een opzetje geplaatst, want ik kan alle hulp gebruiken!
Verder over mij en mijn partner: wij zijn twintigers en gek op Amerika, de natuur, het lekkere eten, de (gemaakte hehe) vriendelijkheid van Amerikanen, en ook het shoppen!!!