Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wondertol stelt zich voor

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Wondertol
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Wondertol stelt zich voor

Bericht door Wondertol »

Hallo forumleden :) ,

Ik heb me een tijdje terug aangemeld op dit forum, omdat ik me voorbereid op onze reis naar Zuid West Amerika in 2015.
Ik ben inmiddels 2 keer in Florida geweest. 1 keer in Miami en we zijn toen met een groep op 1 locatie gebleven, en wat kleinere stukken gereden met als uitschieter de Florida Keys.
Dit jaar ben ik voor de 2e keer in Florida geweest en hebben dit keer in 3 weken tijd een rondreis gemaakt in deze staat. Toen zat ik op een ander forum, dus ben nu nieuw hier :wink: .
Het rondreizen in Florida proefde naar meer, maar ik wil wel graag mijn Amerika ervaring uitbreiden i.p.v. alleen Florida.
Daarom hebben we besloten om in juni 2015 een rondreis van 4 weken te doen door Zuid West Amerika. We beginnen in California (LA) en gaan via Nevada naar Utah, naar Arizona en weer terug naar Nevada.
Inmidels heb ik bij het onderwerp Reisschema's een opzetje geplaatst, want ik kan alle hulp gebruiken!
Verder over mij en mijn partner: wij zijn twintigers en gek op Amerika, de natuur, het lekkere eten, de (gemaakte hehe) vriendelijkheid van Amerikanen, en ook het shoppen!!! :clap:
2012 - Florida
2014 - Florida
2015 - CF, NV, UT, AZ
2016 - Florida
2020 - CF, NV, UT, AZ, WY
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Wondertol stelt zich voor

Bericht door Mrvanilla »

Hoi en welkom, leuk dat je je hebt aangemeld op dit forum. Jullie gaan een prachtige reis maken. West amerika heeft een hoop te bieden,dus je gaat je niet vervelen.

Veel plezier met rondneuzen en voorbereiden. En oh ja, ik ervaar die ' gemaakte' vriendelijkheid overigens als heel oprecht ( in de meeste gevallen), maar goed, das een andere discussie!
Groetjes,
Daniel
Wondertol
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Wondertol stelt zich voor

Bericht door Wondertol »

Thanks!
Is inderdaad een andere discussie :offtopic: maar het is wel een leuke :D .
Ik vind het niet altijd oprecht, maar vaak wel en het maakt mij een stuk vrolijker. Als je terug komt van vakantie en je staat weer bij een Nederlandse cassiere ipv een Amerikaanse baal ik altijd, want hier komt er nauwelijks een "goedemiddag" vanaf :blink: .
2012 - Florida
2014 - Florida
2015 - CF, NV, UT, AZ
2016 - Florida
2020 - CF, NV, UT, AZ, WY
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer