In 2016 hebben wij in een Executive valley rim cabine gelogeerd voor 1 nacht.
Wij vonden het in ieder geval super leuk om op zo een schitterende locatie te verblijven.
Prachtig uitzicht, waar je vanop het terras een prachtige zonsondergang en als je tijdig opstaat ook een zonsopkomst kan meemaken.
Het zijn toch wel vrij ruime cabins, wij waren toen met 2 volw en 3 kids van 11,14 en 17 jaar.
Er is een stapelbed een dubbel bed en een uitklap zetel aanwezig.
Ook het keukentje en de badkamer waren voor ons dik in orde.
Voor ons toch wel een unieke ervaring, wel prijzig inderdaad, 249$ + taxen, kwam in totaal op 281$ denk ik. Maar de $ koers is op dit moment gunstig dus dat scheelt ook weer een beetje.
Wat juist het verschil is tussen beide, ik denk dat het gewoon om de ligging gaat, dus eigenlijk met een vrij zicht of met de voorste rij cabins in het zicht.
We kunnen ook niet vergelijken met het hotel, omdat we daar nog niet verbleven hebben. Het klopt wel denk ik dat het zicht vanuit het hotel iets centraler is t.o.v. de buttes.
Voor ons was de cabine de beste optie omdat we met 5 zijn en anders 2 kamers nodig hadden.
Je kan hier ook zelf iets klaarmaken om te eten wat ook wel leuk is.
Ik had graag nog een fotootje van het interieur willen plaatsen maar dat is me niet gelukt, maar deze kan je ook makkelijk op google terugvinden.
Groetjes
Kurt