Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd over verblijf in San Francisco.
Tips gevraagd over verblijf in San Francisco.
Hoi, in juli verblijven we 3 dagen in san fransisco. We dachten met de fiets de golden gate op te rijden, is dit te doen met kids van 6 en 8? Misschien een fiets huren met aanhangfiets en met de ferry terug? Dan aan de overkant Sausalito ook bezichtigen.
Sowieso staat ook Alcatraz op de planning. Hoeveel tijd spendeer je daar? Er zijn nog zoveel leuke dingen te doen maar wat combineer je best samen? Kunnen we veel te voet doen of met een hop on hop off bus?
Ben benieuwd naar jullie tips!
Sowieso staat ook Alcatraz op de planning. Hoeveel tijd spendeer je daar? Er zijn nog zoveel leuke dingen te doen maar wat combineer je best samen? Kunnen we veel te voet doen of met een hop on hop off bus?
Ben benieuwd naar jullie tips!
Re: san fransisco tips!
Ha, leuke plannen. SF is een gezellige stad die op veel delen prima te voet te doen is. Met kids erbij durf echter niet te zeggen of dat handig is. Het hop/hop off bus-systeem werkt ook prima en is een populaire manier van verplaatsen. Mocht je wat meer info willen over de stad kun je eens naar dit artikel kijken.
Voor Alcatraz is het raadzaam ruim op voorhand de tickets te boeken overigens, zeker in het hoogseizoen.
Voor Alcatraz is het raadzaam ruim op voorhand de tickets te boeken overigens, zeker in het hoogseizoen.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hadden een tour naar Alcatraz om 15u20, dan moet je er al zijn om 14u50. Wij waren na zes uur terug. Voldoende tijd gehad om de volledige audiotour te doen. Maar geen tijd meer om nog wat extra te bekijken. Een boot later had misschien nog fijner geweest, maar wij hadden nog tickets voor Ripley's Believe It Or Not! en om 20u00 werden wij verwacht in de Stinking Rose. Dus reken toch minimaal 3 1/2 uur voor Alcatraz.
Hou er wel rekening mee dat je met zo een audiotour wel even in een eigen leefwereld zit. Je kan wel elk moment pauseren om misschien wat aan uw kinderen uit te leggen en/of te laten zien. Maar soms kan het moeilijk zijn om de draad dan weer op te nemen! In het begin heb ik een paar keer verkeerd gegaan omdat ik teveel tegen mijn vriend bezig was en dan net de richtingaanwijzing had gemist! Hij had de Nederlandstalige versie genomen en die was blijkbaar niet altijd goed vertaald, wat soms ook misverstanden opleverden. Nadien zijn we elk onze weg gegaan en dat ging stukken beter! In ieder geval vonden wij Alcatraz een héél leuke ervaring en ik denk dat het voor kinderen ook wel leuk kan zijn als je vooraf goed afspreekt wie zich over wie ontfermt. En dan op tijd op pauze drukken! Terugspoelen kan je nooit volledig.
Voor de Golden Gate brug over te fietsen tot in Sausalito en daar de boot terug te nemen, hadden wij toch een dikke 4 uur nodig. Wij zijn vertrokken vanaf Hyde Street (tssn Fisherman's Wharf en Fort Mason) en dit met electrische fietsen. In Sausalito zelf hebben wij niet echt rondgekeken. Enkel iets gedronken en dan al onmiddellijk de ferry terug genomen. Als je er echt van wilt genieten, plan je voor die fietstocht toch beter een volledige dag in. Zeker met kinderen. Dan kan je paar leuke stops inlassen onderweg en is het minder vermoeiend. Wat het huren van een fiets met aanhangwagen betreft, heb ik geen ervaring. Weet niet hoe dat precies zit voor op de brug en op de boot. Met onze 'electrische' fiets mochten wij niet op gelijk welke ferry en op de brug mocht die niet in electrische modus staan. Dus misschien dat je met zo een aanhangwagentje ook wel wat beperkingen hebt.
Hop-on-hop-off in afwisseling met wat te wandelen, is een leuke manier om je te verplaatsen. Wij hadden enkel de downtown tour genomen en die duurt 90 min. zonder af te stappen. Die hadden wij via de vieuwpon aanbieding. Voor alleen downtown met stops inbegrepen, denk ik dat een halve dag tot een dag wel voldoende is (afhankelijk van wat je wilt bezichtigen). Als je de 4-in-1 tour neemt, reken dan toch 2 dagen.
Fijne vakantie alvast!
Hou er wel rekening mee dat je met zo een audiotour wel even in een eigen leefwereld zit. Je kan wel elk moment pauseren om misschien wat aan uw kinderen uit te leggen en/of te laten zien. Maar soms kan het moeilijk zijn om de draad dan weer op te nemen! In het begin heb ik een paar keer verkeerd gegaan omdat ik teveel tegen mijn vriend bezig was en dan net de richtingaanwijzing had gemist! Hij had de Nederlandstalige versie genomen en die was blijkbaar niet altijd goed vertaald, wat soms ook misverstanden opleverden. Nadien zijn we elk onze weg gegaan en dat ging stukken beter! In ieder geval vonden wij Alcatraz een héél leuke ervaring en ik denk dat het voor kinderen ook wel leuk kan zijn als je vooraf goed afspreekt wie zich over wie ontfermt. En dan op tijd op pauze drukken! Terugspoelen kan je nooit volledig.
Voor de Golden Gate brug over te fietsen tot in Sausalito en daar de boot terug te nemen, hadden wij toch een dikke 4 uur nodig. Wij zijn vertrokken vanaf Hyde Street (tssn Fisherman's Wharf en Fort Mason) en dit met electrische fietsen. In Sausalito zelf hebben wij niet echt rondgekeken. Enkel iets gedronken en dan al onmiddellijk de ferry terug genomen. Als je er echt van wilt genieten, plan je voor die fietstocht toch beter een volledige dag in. Zeker met kinderen. Dan kan je paar leuke stops inlassen onderweg en is het minder vermoeiend. Wat het huren van een fiets met aanhangwagen betreft, heb ik geen ervaring. Weet niet hoe dat precies zit voor op de brug en op de boot. Met onze 'electrische' fiets mochten wij niet op gelijk welke ferry en op de brug mocht die niet in electrische modus staan. Dus misschien dat je met zo een aanhangwagentje ook wel wat beperkingen hebt.
Hop-on-hop-off in afwisseling met wat te wandelen, is een leuke manier om je te verplaatsen. Wij hadden enkel de downtown tour genomen en die duurt 90 min. zonder af te stappen. Die hadden wij via de vieuwpon aanbieding. Voor alleen downtown met stops inbegrepen, denk ik dat een halve dag tot een dag wel voldoende is (afhankelijk van wat je wilt bezichtigen). Als je de 4-in-1 tour neemt, reken dan toch 2 dagen.
Fijne vakantie alvast!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben met onze dochters in 2008 gefietst in San Francisco en dat was erg leuk. Wij zijn zelfs naar Tiburon gefietst en hebben daar de ferry terug genomen. Zie daarvoor ons 2008-verslag. Het laatste stuk naar Tiburon is niet interessant dus ik zou in Sausalito de boot pakken. waarom zouden de kinderen dat niet kunnen, ik neem aan dat ze hier ook fietsen?
In 2002 zijn we met de kinderen naar Alcatraz geweest. Er waren toen nog geen audiotours in het Nederlands dus daar heb ik geen ervaring mee.
Marianne
In 2002 zijn we met de kinderen naar Alcatraz geweest. Er waren toen nog geen audiotours in het Nederlands dus daar heb ik geen ervaring mee.
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
De Nederlandstalige audiotour is inderdaad soms wat lastig te volgen, maar voor kinderen denk ik toch wel het makkelijkst en vooral als de ouders daar wat begeleiding bij kunnen geven. Ik weet niet of de meeste kinderen het leuk vinden om daar uren rond te dwalen, maar het is wel een aparte ervaring om daar rond te lopen.
Voor de kleinere kinderen is misschien ook het aquarium bij fishermans wharf nog leuk om te doen. Ik zou iig zeker wel een bustour maken, bepaalde highlights van de stad liggen niet aan de kust en daar moet je toch over een paar flinke heuvels die ik een 6-jarige niet op de fiets zou laten doen (of het moet een wielrentalent zijn). Het laaggelegen deel van de stad en ook de GG bridge is goed met de fiets te doen overigens en vooral voor ons als fietsland moet dat geen problemen opleveren. Ik denk wel dat je kinderen verplicht worden om een helm te dragen trouwens.
Verder een beetje oppassen in Tenderloin, niet dat er volgens mij echt veel met toeristen gebeurd, maar eigenlijk ook geen gebied om (met je kinderen) doorheen te lopen.
Voor de kleinere kinderen is misschien ook het aquarium bij fishermans wharf nog leuk om te doen. Ik zou iig zeker wel een bustour maken, bepaalde highlights van de stad liggen niet aan de kust en daar moet je toch over een paar flinke heuvels die ik een 6-jarige niet op de fiets zou laten doen (of het moet een wielrentalent zijn). Het laaggelegen deel van de stad en ook de GG bridge is goed met de fiets te doen overigens en vooral voor ons als fietsland moet dat geen problemen opleveren. Ik denk wel dat je kinderen verplicht worden om een helm te dragen trouwens.
Verder een beetje oppassen in Tenderloin, niet dat er volgens mij echt veel met toeristen gebeurd, maar eigenlijk ook geen gebied om (met je kinderen) doorheen te lopen.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik ben nu al meerdere malen met mijn zoon in SF geweest, eerste keer was hij 12.
Dit is een lijstje van dingen die leuk waren om met hem te doen:
(staat ook op mijn blog met links, zie: tips - reizen met tieners)
Musée Mécanique (bij Pier 45) - oude arcade machines (voorlopers van computerspelletjes)
USS Pampanito (duikboot) (bij Pier 45)
Exploratorium (bij Pier 15 - Embarcadero)
Alcatraz : tickets vooraf reserveren: Alcatraz Cruises (kan vanaf 90 dagen voor datum bezoek)
USS Hornet (vliegdekschip) (in Alameda, aan de overkant van de baai)
China Town : Golden Gate Fortune Cookies : in Ross Alley : de oudste Chinese gelukskoekjes-bakkerij van de stad
Cable Car Museum
fietsen huren (vb bij Blazing Saddles) en over de Golden Gate Bridge naar Sausalito rijden (terug met de fiets of met de ferry - Golden Gate Ferry of Blue and Gold Fleet)
Golden Gate Park:
reken toch op minstens 3,5 u (de boottocht H+T is ook al 2x 30 minuten)
de ned audiotour is iets minder goed dan de eng, maar nog best te doen hoor
spreek vooraf een teken af en dan drukt iedereen samen op pauze, zo blijven alle bandjes gelijk lopen
Groetjes,
Ingrid
Dit is een lijstje van dingen die leuk waren om met hem te doen:
(staat ook op mijn blog met links, zie: tips - reizen met tieners)
Musée Mécanique (bij Pier 45) - oude arcade machines (voorlopers van computerspelletjes)
USS Pampanito (duikboot) (bij Pier 45)
Exploratorium (bij Pier 15 - Embarcadero)
Alcatraz : tickets vooraf reserveren: Alcatraz Cruises (kan vanaf 90 dagen voor datum bezoek)
USS Hornet (vliegdekschip) (in Alameda, aan de overkant van de baai)
China Town : Golden Gate Fortune Cookies : in Ross Alley : de oudste Chinese gelukskoekjes-bakkerij van de stad
Cable Car Museum
fietsen huren (vb bij Blazing Saddles) en over de Golden Gate Bridge naar Sausalito rijden (terug met de fiets of met de ferry - Golden Gate Ferry of Blue and Gold Fleet)
Golden Gate Park:
- Koret Playground & Carousel : SPEELTUIN
Bison Paddock : kleine kudde bisons
California Academy of Sciences (vond ik wel duur)
reken toch op minstens 3,5 u (de boottocht H+T is ook al 2x 30 minuten)
de ned audiotour is iets minder goed dan de eng, maar nog best te doen hoor
spreek vooraf een teken af en dan drukt iedereen samen op pauze, zo blijven alle bandjes gelijk lopen
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Ik zou de 6-jarige achterop nemen hoor als je gaat fietsen over de Golden Gate brug. Ik vond dat best spannend. Je fietst of over het rechter of over het linker deel van de brug, afhankelijk van de tijd van de dag. Maar de fietsers fietsen dan dus 2 kanten op en ook de voetgangers gaan over datzelfde pad. Dit pad is niet heel erg breed, en met name de voetgangers maken soms onverwachte bewegingen. Die maken dan bijvoorbeeld een foto en lopen opeens naar achteren terwijl jij net langs fietst. Je moet dus echt heel erg op letten. Het is wel een leuk uitje om met kinderen te doen denk ik en inderdaad kinderen moeten verplicht een helm op.
-
- Amerikakenner
- Partner van: Elskey
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Eten bij Chachacha vond ik heel leuk en lekker. Dit ligt in de wijk Haight Ashbury.
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij waren deze zomer en vorige zomer in San Francisco.
Onze oudste zoon (nu 8 jaar) fietste 2X zelf over de Golden Gate. De eerste keer tot in Sausalito en de tweede keer tot in Tiburon. Onze jongste (nu 5 jaar) zat telkens op een Kidz tandem. Hier zit de volwassene achteraan en het kind vooraan (je moet maar eens googelen voor een afbeelding). Op die manier ziet het kind alles en zit het niet verstopt achter de rug van de volwassene. De helm was inderdaad verplicht en volgens mij niet alleen voor de kinderen ... (of waren we gewoon solidair met hen - dat weet ik niet meer). We konden ook op alle ferries terug. Het fietsen werd twee keer ervaren als een van de hoogtepunten van onze reis.
We zijn vorige zomer ook met hen allebei naar Alcatraz geweest. Ze vonden dit allebei heel leuk omdat je een headset krijgt die je een rondleiding geeft in het Nederlands. De kinderen kunnen dus perfect volgen en als je hen wat begeleid kan je perfect op hen inspelen (zie de tip over het pauzeteken dat je op voorhand afspreekt).
Ook daar spreekt de kleinste nog steeds over (de gevangenis en de boeven die ontsnapten met een lepel).
We waren er een halve dag.
Ook tof zijn de boten die je kan bezichtingen. Behalve de USS Pampanito liggen er nog een paar dicht bij de duikboot.
Onze kinderen vonden ook de shows die 's avonds op straat gegeven werden aan Fishermens Warf geweldig.
De kabeltrammetjes zijn ook leuk, maar vooral heel druk. Als je hiermee wil meerijden, vertrek dan niet helemaal in het begin van de lijn. Je schuift er uren aan! Een paar haltes verderop kan je vaak gewoon opstappen op het eerste trammetje dat voorbij rijdt.
Wij kochten een dagpas voor het openbaar vervoer. Zo konden we behalve met de trammetjes ook met de gewone bussen en de BART rijden.
Met hop-on-hop-off heb ik geen ervaring.
Onze oudste zoon (nu 8 jaar) fietste 2X zelf over de Golden Gate. De eerste keer tot in Sausalito en de tweede keer tot in Tiburon. Onze jongste (nu 5 jaar) zat telkens op een Kidz tandem. Hier zit de volwassene achteraan en het kind vooraan (je moet maar eens googelen voor een afbeelding). Op die manier ziet het kind alles en zit het niet verstopt achter de rug van de volwassene. De helm was inderdaad verplicht en volgens mij niet alleen voor de kinderen ... (of waren we gewoon solidair met hen - dat weet ik niet meer). We konden ook op alle ferries terug. Het fietsen werd twee keer ervaren als een van de hoogtepunten van onze reis.
We zijn vorige zomer ook met hen allebei naar Alcatraz geweest. Ze vonden dit allebei heel leuk omdat je een headset krijgt die je een rondleiding geeft in het Nederlands. De kinderen kunnen dus perfect volgen en als je hen wat begeleid kan je perfect op hen inspelen (zie de tip over het pauzeteken dat je op voorhand afspreekt).
Ook daar spreekt de kleinste nog steeds over (de gevangenis en de boeven die ontsnapten met een lepel).
We waren er een halve dag.
Ook tof zijn de boten die je kan bezichtingen. Behalve de USS Pampanito liggen er nog een paar dicht bij de duikboot.
Onze kinderen vonden ook de shows die 's avonds op straat gegeven werden aan Fishermens Warf geweldig.
De kabeltrammetjes zijn ook leuk, maar vooral heel druk. Als je hiermee wil meerijden, vertrek dan niet helemaal in het begin van de lijn. Je schuift er uren aan! Een paar haltes verderop kan je vaak gewoon opstappen op het eerste trammetje dat voorbij rijdt.
Wij kochten een dagpas voor het openbaar vervoer. Zo konden we behalve met de trammetjes ook met de gewone bussen en de BART rijden.
Met hop-on-hop-off heb ik geen ervaring.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Tip! Die draaipunten van die Cable Cars zijn vaak erg druk. Leuk om te zien, maar vaak een lange rij om in te stappen. Je staat daar zo 3 kwartier te wachten. Loop dan even een stukje de route omhoog naar de 1e of 2e halte, vaak kan je dan zo instappen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ga naar een wedstrijd van de San Francisco Giants, dit is echt een aanrader, vooral voor al het publiek dat in het stadion zit. Qua restaurants kan ik The Cheesecake Factory aanraden, boven Macy’s, het heeft een schitterend uitzicht.
Re: Tips gevraagd over verblijf in San Francisco.
Neem voor SF een dik vest of jas mee !! Toen wij er waren was het 13 graden en na de hitte in Las Vegas en Death Valley was dit erggggg koud 

hey allemaal!
Wauw, super bedankt voor de vele tips! We gaan ze allemaal eens naast elkaar leggen en kijken wat voor ons het leukste is!
Fijn dat jullie je ervaringen willen delen!
Thx!
Ellen
Wauw, super bedankt voor de vele tips! We gaan ze allemaal eens naast elkaar leggen en kijken wat voor ons het leukste is!
Fijn dat jullie je ervaringen willen delen!
Thx!
Ellen
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Het is al meerdere malen geschreven maar vergeet zeker niet om Alcatraz tijdig te boeken.
Ik was voor m'n werk in SF dit weekend en toen ik op vrijdagavond langs de pieren naar Fisherman's Warf liep hing er al een bordje met "next tour on Monday" bij Alcatraz Cruises (het hele weekend was blijkbaar uitverkocht). Wij hebben Alcatraz enkele jaren geleden gedaan en onze kids waren toen iets van 11 en 7. De audiotour vonden ze helemaal geweldig!
Veel plezier, SF is geweldig!
Ik was voor m'n werk in SF dit weekend en toen ik op vrijdagavond langs de pieren naar Fisherman's Warf liep hing er al een bordje met "next tour on Monday" bij Alcatraz Cruises (het hele weekend was blijkbaar uitverkocht). Wij hebben Alcatraz enkele jaren geleden gedaan en onze kids waren toen iets van 11 en 7. De audiotour vonden ze helemaal geweldig!
Veel plezier, SF is geweldig!
Wij hebben een 4 in een tour genomen daar ik met een kruk moest lopen . Deze was dan geldig voor 2 dagen . Moet zeggen dat we veel gezien hebben zonder al te veel te moeten lopen ( wel regelmatig uitgestapt om dingen te bekijken). Wat we erg leuk vonden was de avondtour ( mooie tocht in een sfeervol verlicht San Fran). Deze kan je ook apart boeken . Daar zit ook nog een fiets bij ( niet gedaan). Geboekt bij Big Bus tours .
En voor Alcatraz ... op voorhand kaartjes kopen!! . Ik dacht nog ....eind oktober zal wel rustig zijn . Toen we ter plekke kwamen kon je ook pas een paar dagen later terecht. Gelukkig had ik 2 dagen voor vertrek ( op aanraden van mijn dochter) toch nog kaartjes online gekocht .
En voor Alcatraz ... op voorhand kaartjes kopen!! . Ik dacht nog ....eind oktober zal wel rustig zijn . Toen we ter plekke kwamen kon je ook pas een paar dagen later terecht. Gelukkig had ik 2 dagen voor vertrek ( op aanraden van mijn dochter) toch nog kaartjes online gekocht .
- Karin1989
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb nog een vraag over de fietstocht vanaf San Francisco over de GGB. Ik heb namelijk op dit forum tips gelezen om aan het eind van de brug naar links te gaan, dit ivm een mooi uitzicht. Nu probeerde ik dit te vinden op Google Maps, wordt met die weg naar links de Conzelman Road bedoeld? Dit lijkt mij namelijk geen prettige weg om te fietsen (geen fietspad, veel auto's). Of is het een ander weggetje?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Links ligt Spencer Battery wat inderdaad een mooi uitzicht op de brug geeft. Rechts ligt ook een prachtig uitzichtpunt, maar daar kijk je eigenlijk recht de brug over. Daar zie je wel veel meer van de stad.
Je moet de grote Conzelman road hebben ja. Daar ligt als je van de brug afkomt (als je vanaf de stad aan de linkerkant fietst) eerst een parkeerplaatsje en dan een 200m iets omhoog zonder fietspad. Dan kom je op een wat bredere Conzelman road die wel aan de rechterkant een breed fietspad heeft. Die heb je daar ook wel nodig want het klimt redelijk en veel mensen zullen daar dus met de fiets aan de hand lopen. Naar beneden wel even opletten met de remmen dus
Je moet de grote Conzelman road hebben ja. Daar ligt als je van de brug afkomt (als je vanaf de stad aan de linkerkant fietst) eerst een parkeerplaatsje en dan een 200m iets omhoog zonder fietspad. Dan kom je op een wat bredere Conzelman road die wel aan de rechterkant een breed fietspad heeft. Die heb je daar ook wel nodig want het klimt redelijk en veel mensen zullen daar dus met de fiets aan de hand lopen. Naar beneden wel even opletten met de remmen dus
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1577 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 7 Reacties