Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wel of niet vooraf boeken
Wel of niet vooraf boeken
Eind mei 2015 vertrekken we voor 5 weken naar de USA. We huren een auto en gaan zonder verder iets te boeken vanuit Wisconsin ( familiebezoek ) naar NewYork en zakken dan af naar Miami. Tijdens eerdere trip in het westen hebben we geen enkele nacht hotels van te voren geboekt. Nu is mijn vraag of het wijs is dat voor new York wel te doen? wat is jullie ervaring? is er voldoende beschikbaar op de Bonnefooi? Wij overnachten voornamelijk in budget vriendelijke motels/hotels.
Daarnaast graag advies over waar te overnachten. In Manhattan of daarbuiten, wat zijn goede plekken.We zijn met de auto dus die moeten we parkeren, verder zullen we veel met de metro doen.
Wie heeft ervaring of tips? ik hoor het graag.
Daarnaast graag advies over waar te overnachten. In Manhattan of daarbuiten, wat zijn goede plekken.We zijn met de auto dus die moeten we parkeren, verder zullen we veel met de metro doen.
Wie heeft ervaring of tips? ik hoor het graag.
Re: Wel of niet vooraf boeken
New York en Miami zou ik zeker vooraf boeken. New York gaat niet goedkoop worden, zeker niet als je in manhattan zit. Overweeg voor New York wijken als Long Island City, Queens of Brooklyn. Voor de rest vind je wel wat al kan het zijn dat je flink moet zoeken of dat je boven je budget betaald.
Kijk nu eens wat er voor bijvoorbeeld morgen beschikbaar is in New York. Dan heb je een beetje een idee hoeveel er 'last-minute' te verkrijgen is..
Als je niet teveel eisen stelt moet het lukken, maar zul je wel wat meer tijd kwijt zijn aan het zoeken van een hotel.
Als je niet teveel eisen stelt moet het lukken, maar zul je wel wat meer tijd kwijt zijn aan het zoeken van een hotel.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Als je je data voor NY al weet, zou ik wel bijtijds iets boeken, maar er goed op letten dat het gratis opzegbaar is .... dan kun je altijd nog switchen als je wat goedkopers vindt, maar niets hebben en dan misschien duur uit komen, dat schiet ook niet op ....
Kun je tegen toilet op de gang? Waar ik ga zitten is dat zo, maar het is een onwijs mooie prijs ....
http://sihnyc.org/guest-house/
(ze hebben trouwens wel kamers met een toilet, ik weet niet hoe duur die zijn > rond de 145$ in mei, zie ik. Dat is dan incl alles, want dit is geen commercieel instituut en je hoeft geen extra belasting meer te betalen ...)
Hotels in LIC, Queens zijn vaak een stuk betaalbaarder. (kijk bijvoorbeeld eens naar het Country Inn & Suites, of andere vergelijkbare hotels in die buurt ....
Kun je tegen toilet op de gang? Waar ik ga zitten is dat zo, maar het is een onwijs mooie prijs ....
http://sihnyc.org/guest-house/
(ze hebben trouwens wel kamers met een toilet, ik weet niet hoe duur die zijn > rond de 145$ in mei, zie ik. Dat is dan incl alles, want dit is geen commercieel instituut en je hoeft geen extra belasting meer te betalen ...)
Hotels in LIC, Queens zijn vaak een stuk betaalbaarder. (kijk bijvoorbeeld eens naar het Country Inn & Suites, of andere vergelijkbare hotels in die buurt ....
Wij logeerden in de http://www.hiexpress.com/hotels/us/en/n ... /hoteldeta.
Ze hebben een eigen shuttlebus heen en terug naar Times square .Aan de overzijde van de weg is ook een park en ride te bereiken als je de weg oversteekt ,en een beetje klauterwerk doet . Via google maps zie je PR liggen .
wij hebben dit hotel reeds 2 keer aangedaan voor bezoek aan NY .voordeel is gratis parkeren en redelijk normale prijzen . Vorig jaar hebben wij dit hotel enkele dagen vooraf geboekt. ter plaatse een nacht bijboeken kon dan niet omdat het vol was .
Ze hebben een eigen shuttlebus heen en terug naar Times square .Aan de overzijde van de weg is ook een park en ride te bereiken als je de weg oversteekt ,en een beetje klauterwerk doet . Via google maps zie je PR liggen .
wij hebben dit hotel reeds 2 keer aangedaan voor bezoek aan NY .voordeel is gratis parkeren en redelijk normale prijzen . Vorig jaar hebben wij dit hotel enkele dagen vooraf geboekt. ter plaatse een nacht bijboeken kon dan niet omdat het vol was .
- meyem
- Amerika-expert
je link werkt niet, beabert ...
wat ik voor het seafarers nog toe zou willen voegen: prachtige buurt!
wat je later kunt doen, is priceline proberen ..... maar de prijzen voor New York blijven, zeker voor mei, best hoog ...
wat ik voor het seafarers nog toe zou willen voegen: prachtige buurt!
wat je later kunt doen, is priceline proberen ..... maar de prijzen voor New York blijven, zeker voor mei, best hoog ...
http://www.hiexpress.com/North-Bergen
Hopelijk deze wel .
Hopelijk deze wel .
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Wanneer je met de auto naar NY gaat is het “probleem” dat je je auto moet parkeren. Hoe dichter bij het centrum hoe hoger de kosten van het parkeren maar ook hoe duurder de kamer.
Wij hebben vorig jaar in La Quinta in Secaucus gezeten. Hier kun je je auto gratis parkeren en voor de deur van het hotel gaat een bus elke 10 minuten (spits) naar de port authority in Manhattan wat bijna naast Times Square ligt (5 minuten wandelen). In 20 minuten rijdt de bus je er naar toe. (buiten de spits gaat de bus om de 20 minuten) Wij vonden dat een prima hotel, wel wat oud maar grote kamers met uitzicht op NY skyline en “gratis” ontbijt. Daarnaast is het startpunt (eerste halte) van deze bus ook voor het hotel dus je stapt als eerste in hebt dus een zitplaats. De bus is een beetje te vergelijken met de interliner bussen die je hier in NL ook hebt.
https://www.google.nl/maps/place/La+Qui ... 351431f7d3
Wij hebben vorig jaar in La Quinta in Secaucus gezeten. Hier kun je je auto gratis parkeren en voor de deur van het hotel gaat een bus elke 10 minuten (spits) naar de port authority in Manhattan wat bijna naast Times Square ligt (5 minuten wandelen). In 20 minuten rijdt de bus je er naar toe. (buiten de spits gaat de bus om de 20 minuten) Wij vonden dat een prima hotel, wel wat oud maar grote kamers met uitzicht op NY skyline en “gratis” ontbijt. Daarnaast is het startpunt (eerste halte) van deze bus ook voor het hotel dus je stapt als eerste in hebt dus een zitplaats. De bus is een beetje te vergelijken met de interliner bussen die je hier in NL ook hebt.
https://www.google.nl/maps/place/La+Qui ... 351431f7d3
Laatst gewijzigd door chippie777 op 17 nov 2014, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
- meyem
- Amerika-expert
ik ben geen voorstander van hotels in Secaucus of Hoboken ... dan zou ik eerder aanraden om een hotel in Queens te nemen, meestal redelijk betaalbaar, vaak hebben ze een aantal parkeerplaatsen (wie het eerst komt ...) en je kunt met de subway op en neer .... en het is toch wel zo handig om een metrocard te nemen ....
Fijn dat hier zo meegedacht wordt. Ik heb eens gekeken wat er morgen nog vrij is en dat is heel veel. Ik denk dat we de gok maar gaan maken om niet vooraf te boeken. Er zijn zo verschrikkelijk veel hotels dat er ook bijna geen keus te maken is. Ik lees veel recensies maar iedere ervaring kan natuurlijk anders zijn. Parking fees zijn behoorlijk duur dus waarschijnlijk gaan we buiten Manhattan verblijven als er maar een Subway dichtbij is dan is het vast te doen. Brengt me bij een andere vraag.. Ik zal eens kijken of er topics zijn over de Subway.
Dank zo ver.
Dank zo ver.
- meyem
- Amerika-expert
Over die parking fees .... ik zie regelmatig groupons voorbij komen voor parkeergarages .... misschien is het de moeite waard om dat in de gaten te houden?
Wij noteren meestal een aantal hotels die aan onze wensen voldoen op voorhand ( alleen voor steden hoor). Maakt het reserveren ter plaatse een stuk minder tijdrovend als je op voorhand weet hoe je in de stad kunt komen.
Groupon is een goeie tip, ik zal dat eens in de gaten houden. We proberen ook altijd coupon boekjes voor hotels te vinden daarmee besparen we soms behoorlijk wat. ( niet dat het moet maar is wel een leuke hobby en echt amerikaans, toch )
Een paar hotels uitzoeken is ook een goede tip. je ziet door de bomen het bos niet meer, zoveel hotels zijn er in New York.
Nu op zoek naar hotels met goede parkeerruimte, ik denk dat we de auto 4 dagen laten staan en alles met het openbaar vervoer doen, dus een weekkaart voor de subway/metro is niet verkeerd.
Een paar hotels uitzoeken is ook een goede tip. je ziet door de bomen het bos niet meer, zoveel hotels zijn er in New York.
Nu op zoek naar hotels met goede parkeerruimte, ik denk dat we de auto 4 dagen laten staan en alles met het openbaar vervoer doen, dus een weekkaart voor de subway/metro is niet verkeerd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2911 Weergaves
-
Laatste bericht door AnnInBC
-
- 3 Reacties