Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvragen routekaartjes 2014
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Aanvragen routekaartjes 2014
Zaterdag 4 juli - Dusseldorf / Miami
Zondag 5 Juli - Miami / Miami
Maandag 6 Juli - Miami / Nassau Bahama’s
Dinsdag 7 Juli - Nassau Bahama’s / Cococay Bahama’s
Woensdag 8 Juli - Cococay Bahama’s / Key West
Donderdag 9 Juli - Key West / Miami
Vrijdag 10 Juli - Maimi / Fort Myers
Zaterdag 11Juli - Fort Myers / Fort Myers
Zondag 12 Juli - Fort Myers / Venice
Maandag 13 Juli - Venice / Clearwater
Dinsdag 14 Juli - Clearwater / Clearwater
Woensdag 15 Juli - Clearwater / Orlando
Donderdag 16 Juli - Orlando / Orlando
Vrijdag 17 Juli - Orlando / Orlando
Zaterdag 18 Juli - Orlando / Orlando
Zondag 19 Juli - Orlando / Orlando
Maandag 20 Juli - Orlando / Orlando
Dinsdag 21 Juli - Orlando / Miami
Woensdag 22 Juli - Miami / Miami
Donderdag 23 Juli - Miami / Dusseldorf
Zou ook wel graag zo'n leuk kaartje willen (inclusief km) kijk maar of het lukt. Thanks alvast
Zondag 5 Juli - Miami / Miami
Maandag 6 Juli - Miami / Nassau Bahama’s
Dinsdag 7 Juli - Nassau Bahama’s / Cococay Bahama’s
Woensdag 8 Juli - Cococay Bahama’s / Key West
Donderdag 9 Juli - Key West / Miami
Vrijdag 10 Juli - Maimi / Fort Myers
Zaterdag 11Juli - Fort Myers / Fort Myers
Zondag 12 Juli - Fort Myers / Venice
Maandag 13 Juli - Venice / Clearwater
Dinsdag 14 Juli - Clearwater / Clearwater
Woensdag 15 Juli - Clearwater / Orlando
Donderdag 16 Juli - Orlando / Orlando
Vrijdag 17 Juli - Orlando / Orlando
Zaterdag 18 Juli - Orlando / Orlando
Zondag 19 Juli - Orlando / Orlando
Maandag 20 Juli - Orlando / Orlando
Dinsdag 21 Juli - Orlando / Miami
Woensdag 22 Juli - Miami / Miami
Donderdag 23 Juli - Miami / Dusseldorf
Zou ook wel graag zo'n leuk kaartje willen (inclusief km) kijk maar of het lukt. Thanks alvast
2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
hoi ik zou graag een kaartje willen , het gaat mij voornamelijk over de te volgen route voor het gedeelte route 66 . het liefst rijden we over mooie wegen , niet de saaie hoofdwegen .
aankomst phoenix 5-9 2015
van phoenix via saguaro np en tombstone naar siera vista.
van siera vista via chiricahua nm naar las cruces als er tijd is deze dag nog naar whites sands np.
van las cruces via guadalupe mountains naar white,s city indien mogelijk deze dag nog naar de grotten .
van white,s city via fort stockton naar alpine , hier zijn we drie nachten en word de uitvals basis voor big bend np. ik weet het is een hele rit , ivm iets meer comfort .
van alpine naar san antonio liefst binnen door . hier blijven we twee nachten .
van san antonio via san marcos (groot winkelcentra ) en eventueel een duits dorpje naar austin .
van austin naar fort worth naar de stock yard .
van fort worth via dallas en southfork ranch naar little rock.
van little rock naar memphis deze dag naar baele street .
van memphis eerst natuurlijk grace land naar gassville .
van gassville naar tulsa we hopen op een mooie route over de 66
van tulsa naar elk city.
van elk city via caprock canyon naar amarilo hier blijven we twee nachten en bezoeken ook nog palo duro sp .
van amarilo naar santa fé hier blijven we twee nachten dag twee bezoeken we bandalier nm.
van santa fé via kasha - katuwe nm naar albuquerque ( als het kan via een kleine omweg via turquoise trail )
van albuquerque via petrofied nf naar payson hier blijven we twee dagen ( tono nf )
van payson via de apache trail terug naar phoenix hier zijn we nog drie nachten . morgen denk ik nog naar de sonoran dessert nm.
aankomst amsterdam 2-10 2015
dat is het zo,n beetje ik hoop dat je er een beetje weg mee weet te maken . ik hoop op een mooie route.
mijn dank is groot groetjes jack
graag met km vermelding..
aankomst phoenix 5-9 2015
van phoenix via saguaro np en tombstone naar siera vista.
van siera vista via chiricahua nm naar las cruces als er tijd is deze dag nog naar whites sands np.
van las cruces via guadalupe mountains naar white,s city indien mogelijk deze dag nog naar de grotten .
van white,s city via fort stockton naar alpine , hier zijn we drie nachten en word de uitvals basis voor big bend np. ik weet het is een hele rit , ivm iets meer comfort .
van alpine naar san antonio liefst binnen door . hier blijven we twee nachten .
van san antonio via san marcos (groot winkelcentra ) en eventueel een duits dorpje naar austin .
van austin naar fort worth naar de stock yard .
van fort worth via dallas en southfork ranch naar little rock.
van little rock naar memphis deze dag naar baele street .
van memphis eerst natuurlijk grace land naar gassville .
van gassville naar tulsa we hopen op een mooie route over de 66
van tulsa naar elk city.
van elk city via caprock canyon naar amarilo hier blijven we twee nachten en bezoeken ook nog palo duro sp .
van amarilo naar santa fé hier blijven we twee nachten dag twee bezoeken we bandalier nm.
van santa fé via kasha - katuwe nm naar albuquerque ( als het kan via een kleine omweg via turquoise trail )
van albuquerque via petrofied nf naar payson hier blijven we twee dagen ( tono nf )
van payson via de apache trail terug naar phoenix hier zijn we nog drie nachten . morgen denk ik nog naar de sonoran dessert nm.
aankomst amsterdam 2-10 2015
dat is het zo,n beetje ik hoop dat je er een beetje weg mee weet te maken . ik hoop op een mooie route.

mijn dank is groot groetjes jack

- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Note mod: Jack, je post je aanvraag in het 2014 topic. Je moet dit in het 2015 topic doen. Op dit moment is dat topic, vanwege de vakantie van Marianne die de kaarjes maakt, tijdelijk gesloten en zullen er geen aanvragen worden verwerkt. Ik raad je aan om als deze weer open gaat een nieuwe aanvraag in dat topic te maken. Zou je dat dan aub ook iets leesbaarder kunnen maken, zoals andere routes opgeschreven zijn. Dat maakt het allemaal wat duidelijker en dan is het voor haar ook wat sneller te verwerken.
Bij deze is om de onduidelijkheid misschien weg te nemen dit topic ook gesloten.
Bij deze is om de onduidelijkheid misschien weg te nemen dit topic ook gesloten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2315 Weergaves
-
Laatste bericht door SCOMMT
-
- 3 Reacties