Heel veel succes en geluk met jullie nieuwe woon/werkomgeving in Buffalo. En heel veel sterkte gewenst met je moeder.
Kunnen wij eventueel ook een keertje met ons tentje op jullie camping staan? Ik zie dat nl niet vermeld op de site. We vinden Texas een geweldige Staat en zullen daar zeker nog een keer op bezoek gaan.
Succes!
Marjan
We houden een plekje voor jullie vrij Op de site staat wel info over tentjes:
Tentveld
Op diverse plekken is het straks mogelijk om je tent neer te zetten, dit gebeurt in overleg en waar op dat moment plek is. In de schaduw of in het bos, je zal zeker een geschikt plekje vinden.
a4plus schreef:
We houden een plekje voor jullie vrij Op de site staat wel info over tentjes:
Tentveld
Op diverse plekken is het straks mogelijk om je tent neer te zetten, dit gebeurt in overleg en waar op dat moment plek is. In de schaduw of in het bos, je zal zeker een geschikt plekje vinden.
Ik heb het nu gevonden hoor! Leuk dat dat ook mogelijk is. En bedankt voor het "vrijhouden".......
Heel veel plezier en succes en een goede reis.
Ik ga in feb voor de 3e keer naar Texas.......wie weet komt er nog een 4e keer en slapen we bij jullie op de camping!
We hebben geen telefoon meer, maar blijkbaar nog wel Internet (ADSL) dus kan nog even berichtjes plaatsen tussen alle organisatorische dingen door. Iedereen bedankt voor de goede wensen en met mijn moeder gaat het de goede kant op sinds ze eergisteren aan de nierdialyse ligt, dus een hele opluchting.
Fijn dat het weer wat beter met je moeder gaat!!
Veel succes in Texas, en met het opzetten van Holland Ranch
Je bent net optijd weg, volgens mij zal de winter niet lang meer op zich laten wachten
even een update, ik ben helaas weer even 5 dagen in Nederland omdat mijn moeder afgelopen woensdag is overleden. Het ging goed toen we vertrokken, maar opeens is het toch verkeerd gegaan. Woensdag is de begrafenis en donderdag vlieg ik weer naar Texas. De opstart in Texas verloopt goed, mijn vrouw Bianca is in Texas gebleven om te zorgen dat alles gewoon doorgaat.
Hans, toen ik zag dat je hier een berichtje had gepost, was ik blij, maar nu ik zie wat je schrijft... Spijtig dat je moeder hier niet door gekomen is...
Veel sterkte aan jou en je familie!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.