Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is Texas het echte Amerika?
Re: Is Texas het echte Amerika?
Altijd fijn zo'n wetenschappelijke verhandeling 

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Tipsy_1 schreef:Mijn reisverslag is af, misschien haal je er wat ideetjes uit.
Via de link hieronder (en dan natuurlijk bij Noord-amerika reizen)
of hier de rechstreekse link
http://reisverhalen6.webs.com/texas-new-mexico-okt2014
Hier heb ik zeker wat aan!
Zie al genoeg tips in het verslag!En het stukje New Mexico brengt me ook weer op nieuwe ideeën.
Bedankt voor de link!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
dat stukje New Mexico vond ik zeker de moeite!!!!
White Sands moet je zeker proberen mee te pakken.
En nog iets wat je zeker niet mag overslaan: Guadeloupe Mountains NP. Landschappelijk misschien het mooiste dat we gezien hebben!!!!
White Sands moet je zeker proberen mee te pakken.
En nog iets wat je zeker niet mag overslaan: Guadeloupe Mountains NP. Landschappelijk misschien het mooiste dat we gezien hebben!!!!
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Yeehaw dat ging toch niet over mijn reisverslag hoop ikYeehaw schreef:Altijd fijn zo'n wetenschappelijke verhandeling

Natuurlijk niet Tipsy.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Texas is niet te vergelijken met de rest van Amerika. Mijn voorkeur ligt sowieso in het zuiden; Texas en Louisiana maar je moet een beetje weten waar je zijn moet.
- chippie777
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Eigenlijk geldt dat voor heel veel bestemmingen. Het “voordeel” van de bekendere bestemmingen is dat je er makkelijker wat over kunt vinden, het “nadeel” is dat “iedereen” er heen gaat. Gelukkig hebben we fora zoals deze waardoor je juist die dingen kunt vinden die je anders niet zo snel zou vinden.
Ik vind dat echt van toegevoegde waarde, het Alles Amerika Forum, ik heb er al veel tips uitgehaald en vind het ook heel leuk om mijn ervaringen hier te delen.
Ik vind dat echt van toegevoegde waarde, het Alles Amerika Forum, ik heb er al veel tips uitgehaald en vind het ook heel leuk om mijn ervaringen hier te delen.
Voor onze reisverslagen ga je naar:
http://chippie777.wordpress.com
http://chippie777.wordpress.com
chippie777 schreef:Ik vind dat echt van toegevoegde waarde, het Alles Amerika Forum, ik heb er al veel tips uitgehaald en vind het ook heel leuk om mijn ervaringen hier te delen.

Bianca
Sorry dat mijn Texas/New Mexico verslag van oktober dit jaar nog niet online staat. Ik had er de hele dag aan gewerkt- er gebeurde iets met de PC- en al mijn werk was verdwenen.Het was nog niet gesaved nl. Het kost even moeite overnieuw te beginnen. BALEN!!!!
Ik beloof niet meer wanneer. Inmiddels ben ik weer op dag 12.Nog de helft te gaan dus.
Ik beloof niet meer wanneer. Inmiddels ben ik weer op dag 12.Nog de helft te gaan dus.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
O da's ontzettend balen! Ik ben op dit moment het verslagje van onze citytrip naar Athene aan het maken. Meteen maar even gesaved
Succes met de nieuwe versie, ik ben erg benieuwd
Elly

Succes met de nieuwe versie, ik ben erg benieuwd

Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen, mijn verslag van Texas en New Mexico 2014 staat sinds gisteren op de verslagensite.
De beste wensen en een reislustig 2015 gewenst trouwens voor iedereen die dit leest.
Het verslag is best lang geworden maar de info, wat betreft de afstand per dag, de parken en de motels kan je er zo uithalen. Ik heb geen uitgebreide recente info over de betreffende parken geschreven, die vindt zelf wel op je PC. De schitterende site van Henriette geeft je verder alles wat je weten wilt.
Ik ben alleen ingegaan op andere zaken. Mijn verslag is ook voor onszelf dus als het voor jullie te lang is, tja, jammer dan, ik heb m'n best gedaan. De extra FOTO'S zijn nog niet klaar. Ik ben pas bij chip 2 en er zijn er 7.
Ik heb er maar ......................3500 foto's dus het duurt even voor ik die doorgewerkt heb en van alles iets bij het verslag gevoegd heb.
Veel plezier ermee.
De beste wensen en een reislustig 2015 gewenst trouwens voor iedereen die dit leest.
Het verslag is best lang geworden maar de info, wat betreft de afstand per dag, de parken en de motels kan je er zo uithalen. Ik heb geen uitgebreide recente info over de betreffende parken geschreven, die vindt zelf wel op je PC. De schitterende site van Henriette geeft je verder alles wat je weten wilt.
Ik ben alleen ingegaan op andere zaken. Mijn verslag is ook voor onszelf dus als het voor jullie te lang is, tja, jammer dan, ik heb m'n best gedaan. De extra FOTO'S zijn nog niet klaar. Ik ben pas bij chip 2 en er zijn er 7.
Ik heb er maar ......................3500 foto's dus het duurt even voor ik die doorgewerkt heb en van alles iets bij het verslag gevoegd heb.
Veel plezier ermee.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ha Jody,
Misschien suf, maar waar kan ik je verslag vinden?
# edit: gevonden. Ik had niet doorgeklikt op de verslagenpagina op de site. Zag alleen de nieuwe verslagen die Dennis noemde. Door door te klikken naar de verslagen kwam ik die van jou tegen. Nu lezen!
Misschien suf, maar waar kan ik je verslag vinden?
# edit: gevonden. Ik had niet doorgeklikt op de verslagenpagina op de site. Zag alleen de nieuwe verslagen die Dennis noemde. Door door te klikken naar de verslagen kwam ik die van jou tegen. Nu lezen!
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Mooi dat je het verslag gevonden hebt bij de reisverslagen bovenin in de balk.
Ik ben zelf altijd jaloers op mensen die zelf zo'n mooi liveverslag bijhouden daar zou ik nooit tijd voor hebben. Ook is mijn computerkennis 0,0 om er zoiets moois van te maken als sommig anderen. Ik moest het doen met de opmaak van deze site. Wel hoop ik dan dat de droge opsomming van feiten in ieder geval nut heeft voor mensen die in dit geval richting Texas en new Mexico willen afreizen. Wil je nog meer weten vraag het dan gerust via een PB. Foto's worden dus nog vervolgd.
Ik ben zelf altijd jaloers op mensen die zelf zo'n mooi liveverslag bijhouden daar zou ik nooit tijd voor hebben. Ook is mijn computerkennis 0,0 om er zoiets moois van te maken als sommig anderen. Ik moest het doen met de opmaak van deze site. Wel hoop ik dan dat de droge opsomming van feiten in ieder geval nut heeft voor mensen die in dit geval richting Texas en new Mexico willen afreizen. Wil je nog meer weten vraag het dan gerust via een PB. Foto's worden dus nog vervolgd.
Ik vergat nog iets te melden:
Zoals jullie kunnen lezen in mijn verslag is september/ oktober, net als hier dus, DE tijd van festivals en fairs. Vindt je dat leuk kijk dan bij de plaatsen waar je heen reist of er op "jouw" datum toevallig iets leuks te doen is. Bij ons was dat in Austin puur toeval maar wel leuk meegenomen. DeTribleday in Albuquerque hadden we wel zo ingepland. Dat het balloonfestival tegelijkertijd was , was toeval maar leuk meegenomen.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor rodeo's en sportwedstrijden. Helaas voor ons, was dat net niet aan de orde. Daarom vonden wij american football wedstrijden die we per ongeluk zagen zo leuk. Een mens kan natuurlijk ook niet alles in 1 vakantie hebben. Je moet wel een reden hebben om weer terug te gaan toch????????!!!!
Zoals jullie kunnen lezen in mijn verslag is september/ oktober, net als hier dus, DE tijd van festivals en fairs. Vindt je dat leuk kijk dan bij de plaatsen waar je heen reist of er op "jouw" datum toevallig iets leuks te doen is. Bij ons was dat in Austin puur toeval maar wel leuk meegenomen. DeTribleday in Albuquerque hadden we wel zo ingepland. Dat het balloonfestival tegelijkertijd was , was toeval maar leuk meegenomen.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor rodeo's en sportwedstrijden. Helaas voor ons, was dat net niet aan de orde. Daarom vonden wij american football wedstrijden die we per ongeluk zagen zo leuk. Een mens kan natuurlijk ook niet alles in 1 vakantie hebben. Je moet wel een reden hebben om weer terug te gaan toch????????!!!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2743 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie
-
- 22 Reacties