Misschien een leuk verhaal over afgelopen donderdag...
Mn vader en ik zijn de hele dag auto's wezen testen voor in amerika

. Nissan juke, Lexus RX350, VW Touareq, Volvo XC70, Mercedes ML... Maar ik kreeg in de avond bezoek. Dus ik zei dat ik naar huis wilde... maar mn vader moest nog een cadeau halen... en de hond uitlaten. En dat duurde maar. om 20.00 zou mijn bezoek er zijn. Dus ik had al een wzapje gestuurd "sorry, ik kom mssn wat later". En ineens had mn vader haast om naar huis te komen. Dus toen kwamen we hier aan. en ik kwam boven in mn appartement en mn broer en moeder waren er... "gezellig". Dus ik kwam de woonkamer binnen. En de eettafel stond over dwars VOL met eten. "zucht... alleen mn oom en tante komen, dan hoef je dat toch niet allemaal te doen. en we gaan toch niet naar buiten... das veeeelste koud". Dus ik naar buiten. Stonden daar 2 camera mensen en 30 vrienden&Familie.... SUPRISE! Was zo gaaf! Maar ik dacht al... "wat overdreven die grote camera's, een kleintje was toch ook goed geweest". Waarop mn zus zei: "Beste Gijs, we hebben nog een verassing voor je.... een meisje die hier is speciaal voor jou. Hier is Miss Montreal!"
Dus Miss Montreal was er... (Sanne Hansen) en die had met iedereen gesproken en een liedje gemaakt voor mij, over mij. Met als hoofdzin "Gijs, Ga en Geniet". Was echt echt tof! Tranen in mn ogen (damnit haha).
Dus mijn afscheidsfeestje was al erg goed!
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.