Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooie autohuurtarieven!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

MattRob schreef:En nee Theo, helaas nog geen reactie. Ik zal er eens achteraan gaan, maar ben bang dat ik niet een heel uitgebreid antwoord ga krijgen .... Maar ik boek in ieder geval voor 31 december, die 10% vroegboekkorting scheelt me dan al snel rond de 100 euro.
Ik was gewoon benieuwd naar de gelijkwaardige auto's , maar ik ga denk ik ook wel bij usareisen.de die luxury SUV boeken en hopen dat we een ESCALADE met een 3rd row mee krijgen!

Theo
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

Ook ik heb via USAreisen een SUV geboekt zojuist.Heb maar Midsize aangeklikt, scheelde slechts 14 euro met een Equinox voor 17 dagen.Zo'n Jeep leek me wel grappig, en als ze die niet hebben is een Trailblazer ook altijd goed natuurlijk :D .Ik heb nergens anders goedkopere prijzen kunnen vinden.

gr
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Color01 schreef:
MattRob schreef: ik twijfel nog tussen Equinox en Escalade .... .

Daar zit nog wel een Heel groot verschil in.
Maar ook in prijs, dat is dan ook de twijfel :lol:
meerhoven
Amerika-ontdekker

Bericht door meerhoven »

ik ga voor de Mid-SUV via USAREISEN.DE. Wat een mooie prijs, nog geen 600 euro voor 3 weken.... :D
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Tokheim schreef:
Pete.Z schreef: Let ook op dat die hele luxe auto's niet op alle verhuurlocaties ook daadwerkelijk verhuurd worden.
Vorig jaar wilde ik zo'n Cadillac huren in Phoenix,hadden ze gewoon daar niet.
Vandaar dat je deze via de Alamo site niet kan boeken met Phoenix als ophaal locatie en San Diego als inlever locatie, en dan krijg je opzeker een ander model, maar ja welke zal je dan meekrijgen........

Theo
Gisteren een mailtje gestuurd naar usareisen.de en keurig antwoord gekregen maar..... helaas kan je in Phoenix geen LUXURY SUV catagorie boeken met Alamo. Dus daar gaat mijn ESCALADE..... :( Dan gaan we maar weer voor een MINIVAN kijken.....

Theo
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Tokheim schreef: Dus daar gaat mijn ESCALADE..... :( Dan gaan we maar weer voor een MINIVAN kijken.....

Theo
dat is het zelfde, als je van een Mercedes in een opel kadet stapt.. :)
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Color01 schreef:
Tokheim schreef: Dus daar gaat mijn ESCALADE..... :( Dan gaan we maar weer voor een MINIVAN kijken.....

Theo
dat is het zelfde, als je van een Mercedes in een opel kadet stapt.. :)
Ja wrijf het er nog maar even in...... :(

Theo

PS.
Op usareisen worden nu ook bij verschillende catogorieen andere auto's genoemd!!!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Tokheim schreef:PS.
Op usareisen worden nu ook bij verschillende catogorieen andere auto's genoemd!!!
Hoe bedoel je dit? Ik zie hier de klasses met de auto's:

http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Njit schreef:
Tokheim schreef:PS.
Hoe bedoel je dit? Ik zie hier de klasses met de auto's:

http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm
Ik bedoel dat de voorbeelden veranderd zijn van welke auto je mee "kan" krijgen.

Luxury SUV : is nu Chevrolet Tahoe i.p.v. Cadillac Escalade
Midsize SUV IW : is nu Jeep Liberty i.p.v. Chevrolet Equinox
Minivan 7p LX : is nu Chevrolet Venture i.p.v. Chevrolet Uplander

Theo
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Contacteer:

Bericht door Njit »

Tokheim schreef:Luxury SUV : is nu Chevrolet Tahoe i.p.v. Cadillac Escalade
Als de Equinox een aparte klasse is dan zetten ze die niet bij de Midsize SUV. Lijkt me logisch :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Njit schreef:
Tokheim schreef:Luxury SUV : is nu Chevrolet Tahoe i.p.v. Cadillac Escalade
Als de Equinox een aparte klasse is dan zetten ze die niet bij de Midsize SUV. Lijkt me logisch :)
Was inderdaad verwarrend twee verschillende klasses en 1 auto :roll:

Theo
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Verbruik

Bericht door Milan »

Weet iemand een goede site waar je het verbruik van auto's kunt lezen? Hoewel een 4x4 mij wel prettig lijkt (vooral omdat je hoger zit) zou ik wel graag willen weten wat het verbruik is. Alvast bedankt.
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Karinita
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Ik wilde ook nog voor eind december de auto('s) vastleggen voor komende zomer bij usareisen.
Wij beginnen in Seattle en eindigen in Phoenix. Voor het laatste deel van de vakantie hebben we een SUV nodig. Nu willen we voor het eerste deel van de reis een fullsize bij Hertz huren en voor het tweede deel van de reis een SUV bij Alamo (die SUV in ieder geval via usareisen.de). Niet dus voor de hele periode een SUV bij Alamo omdat we dan hoge dropoffkosten hebben.

We willen een midsize SUV dus bij Alamo via usareisen huren. Van 22/7 tot 6/8 komt dat op € 479,37 . Mij is niet duidelijk of daar de hoogseizoentoeslag al bij zit. Zie je dit van te voren of pas als je alle gegevens incl. creditcardgegevens hebt ingevoerd?

Voor het eerste deel van de reis willen we een Fullsize huren bij Hertz. Als je op de site van usareisen kijkt, zeggen ze dat er geen dropoffkosten zijn tussen (o.a.) Washington en California. Ik kom daar op een bedrag van € 704 uit. Ik wilde die prijs vergelijken met de anwb-prijs voor Hertz (we zijn lid) maar het vreemde is dat de basisprijs daar een stuk lager is, maar ze rekenen wel 300 dollar dropoff kosten! Dit vind ik vreemd. Is het niet zo dat je bij Hertz nooit dropoff kosten hebt tussen Washington en California? Wie heeft hier ervaring mee?

Karin
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Omdat we nu weer in de Minivan catogorie zijn beland, heb ik usareisen.de en de Holland International Amerika reisgids 2007 naast elkaar gelegen. Wat blijkt, deze catogorie is met Alamo en Avis net zo duur!!!!! En Alamo is €100 goedkoper dan Avis voor onze 26 dagen, net als bij usareisen.de. We wachten nog op de andere gidsen maar hebben besloten dat wij de auto dan maar gewoon bij het reisbureau boeken, waar wij ook niet meteen moeten betalen :)
Theo
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Wij komen zojuist van het reisburo en hebben daar de prijzen van de gidsen van Holland Int, Hotelplan en Kuoni bekeken wb. de autohuur. We hadden al eerder een mailtje van het reisburo gehad dat de tarieven van Holl. Int. bekend waren. Dit zou voor ons 1586 euro worden (voor 5 weken, minivan, Alamo gold).
Dit blijkt nu niet te kloppen en het moet iets van 1635 euro zijn. Ook de tarieven van Hotelplan en Kuoni zijn niet goedkoper.
Ik denk dat het bij ons dan toch Usareisen wordt (1505 euro)
Het verschil is dan toch 135 euro.
Het reisburo zou nog proberen iets te regelen en bellen morgen terug.
Maar als het verschil zo groot blijft dan gaan we toch voor Usareisen.

Ook ik zit nog een beetje met die hoogseizoentoeslag. Er staat op hun site dat vanaf 15 juli 23 euro per week aan toeslag gerekend wordt maar ik kan dit in het tarief niet terug vinden. Ik heb Usareisen gebeld en het antwoord was dat de aangegeven prijs (dus 1505 euro) incl alles is.
Heeft iemand hier ervaring met die hoogseizoentoeslag? Moet die alsnog betaald worden?

Elly
rosaki
Amerika-ontdekker

Bericht door rosaki »

Hoi Elly,

wij hebben ook via USAreisen gehuurd, SUV in hoogseizoen 2007.
De prijs die je op het scherm krijgt bij het boeken is ook inderdaad de uiteindelijke prijs die je moet betalen.

gr,

robert
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

michelly schreef:Wij komen zojuist van het reisburo en hebben daar de prijzen van de gidsen van Holland Int, Hotelplan en Kuoni bekeken wb. de autohuur. We hadden al eerder een mailtje van het reisburo gehad dat de tarieven van Holl. Int. bekend waren. Dit zou voor ons 1586 euro worden (voor 5 weken, minivan, Alamo gold).
Dit blijkt nu niet te kloppen en het moet iets van 1635 euro zijn. Ook de tarieven van Hotelplan en Kuoni zijn niet goedkoper.
Ik denk dat het bij ons dan toch Usareisen wordt (1505 euro)
Het verschil is dan toch 135 euro.
Het reisburo zou nog proberen iets te regelen en bellen morgen terug.
Maar als het verschil zo groot blijft dan gaan we toch voor Usareisen.

Ook ik zit nog een beetje met die hoogseizoentoeslag. Er staat op hun site dat vanaf 15 juli 23 euro per week aan toeslag gerekend wordt maar ik kan dit in het tarief niet terug vinden. Ik heb Usareisen gebeld en het antwoord was dat de aangegeven prijs (dus 1505 euro) incl alles is.
Heeft iemand hier ervaring met die hoogseizoentoeslag? Moet die alsnog betaald worden?

Elly
Het Mysterie is opgelost m.b.t. de prijzen van Alamo bij Holland International:

In de prijslijst staat dat het vooreizoen eindigd op 14-06-2007 dit moet 14-07-2007 zijn. Dit is ook zo in de computers geprogrammeerd. Dus vanaf 15-06-2007 wordt al de hoogseizoens toeslag berekend i.p.v. 15-07-2007!! Dus 4 euro per dag teveel..... reken maar uit.
Vanaf 27-12-2007 kan dit pas door ons reisburo worden rechtgetrokken via het hoofdkantoor die nu dicht is.

En met de €75 vroegboekkorting eraf is dit net zo duur voor de Minivan als bij usareisen.de, alleen met dit verschil dat we nu alleen de boekingskosten moeten betalen en pas 6 weken van tevoren de rest en bij de oosterburen nu al alles!!

Theo
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Bij ons was het verschil tussen usareisen.de en holland int. toch 135 euro.Ondanks die korting van 75 euro.
Voor 5 weken dan.
Is er bij jullie dan minder verschil?
Die drukfout hadden we ook gezien en bij het reisburo hadden ze naar holl. inter. gebeld en kregen deze prijs.

Elly
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Wij hebben gisteren de prijs van Jetair gekregen (grote Belgische touroperator), en dat was 1150 euro voor een SUV bij Alamo, terwijl het bij usareisen maar 913 euro is voor dezelfde periode (22 dagen full size suv). Maar ik vertrouw het nog niet echt :oops: en heb ook nog nooit iets in Duitsland online besteld (en mijn Duits is echt slecht), dus probeer me er over te zetten ;). Maar ruim 200 euro verschil is al wel veel geld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer