Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Contract In Amerika (Hulp gevraagd voor onderhandeling)

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
TwentseGijs
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Contract In Amerika (Hulp gevraagd voor onderhandeling)

Bericht door TwentseGijs »

Hey Allemaal...

Nou ik heb een reactie terug gekregen.

Ze willen dat ik kom op een L1 visum
Ze brengen mij in contact met een accounting firm voor mijn Taxes. En zij betalen die kosten.
Ik kan meedoen met het 401K&Retirement plan, waar mijn werkgever tot 6% betaald van de max 15% (moet dat nog even verder uitzoeken).
Ze hebben een benefits plan, waar de Health insurance per maand, voor 1 persoon, in de duurste vorm $200,- kost. (ik heb een copy van het plan)

Ben nog in afwachting van de loonsverhoging ;-) en de maandelijke huurtoeslag haha. Maar merk dat mn manager daar niet blij is dat het zolang duurt.

Groeten,
Gijs
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
TwentseGijs
Amerikafan

Hey allemaal!

Goed nieuws!!! Ze zijn akkoord gegaan met de loonsverhoging gheghe alles ziet er goed uit!
Ik moet voor vrijdag beslissen of ik het doe... maar het antwoord weet ik al ;-)!

Nog even bellen met een beetje familie en vrienden en dan ga ik zeggen dat ik het DOE! :blob5:

Ik houd jullie op de hoogte... uiteraard
Het leven is als een boek, en mensen die niet reizen stoppen na het eerste hoofdstuk.
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Gefeliciteerd!

Wanneer plan je je daar te vestigen? Is dat echt een geval van zo snel mogelijk? En duurt de L1-aanvraag lang?
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Proficiat.

Ga je nog een blog bijhouden?
Groet,

Old Faithful
TwentseGijs
Amerikafan

Old Faithful schreef:Proficiat.

Ga je nog een blog bijhouden?
Dat weet ik eigenlijk niet... Heb ik nog niet over nagedacht. maar misschien wel een leuk idee.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Veel plezier met de verdere voorbereiding, en natuurlijk nog meer plezier gewenst eenmaal je ginder bent!
Een blog zou leuk zijn! Je gaat alvast heel wat lezers hebben vanuit AA!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Haldon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Haldon »

Gefeliciteerd Gijs!
TwentseGijs
Amerikafan

Hey Allemaal!

Nou, het process begint te lopen. Krijg al allemaal vragenlijsten toegestuurd etc etc haha.
Ik ga begin november nog 2 weken naar Houston en dan is het de bedoeling dat ik in begin januari daar start :-)!

Maar volgende week eerst nog naar Zanzibar haha

Groetjes,
Gijs
Haldon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Haldon »

Leuk om te horen Gijs!

Ik ga zelf begin november naar Dallas en start daar ook begin January :)
TwentseGijs
Amerikafan

Misschien een leuk verhaal over afgelopen donderdag...

Mn vader en ik zijn de hele dag auto's wezen testen voor in amerika :P. Nissan juke, Lexus RX350, VW Touareq, Volvo XC70, Mercedes ML... Maar ik kreeg in de avond bezoek. Dus ik zei dat ik naar huis wilde... maar mn vader moest nog een cadeau halen... en de hond uitlaten. En dat duurde maar. om 20.00 zou mijn bezoek er zijn. Dus ik had al een wzapje gestuurd "sorry, ik kom mssn wat later". En ineens had mn vader haast om naar huis te komen. Dus toen kwamen we hier aan. en ik kwam boven in mn appartement en mn broer en moeder waren er... "gezellig". Dus ik kwam de woonkamer binnen. En de eettafel stond over dwars VOL met eten. "zucht... alleen mn oom en tante komen, dan hoef je dat toch niet allemaal te doen. en we gaan toch niet naar buiten... das veeeelste koud". Dus ik naar buiten. Stonden daar 2 camera mensen en 30 vrienden&Familie.... SUPRISE! Was zo gaaf! Maar ik dacht al... "wat overdreven die grote camera's, een kleintje was toch ook goed geweest". Waarop mn zus zei: "Beste Gijs, we hebben nog een verassing voor je.... een meisje die hier is speciaal voor jou. Hier is Miss Montreal!"
Dus Miss Montreal was er... (Sanne Hansen) en die had met iedereen gesproken en een liedje gemaakt voor mij, over mij. Met als hoofdzin "Gijs, Ga en Geniet". Was echt echt tof! Tranen in mn ogen (damnit haha).

Dus mijn afscheidsfeestje was al erg goed!
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Mooi verhaal. Leuk dat jij dat met ons wil delen.
Goede reis en succes.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Old Faithful »

Leuk. :clap: :clap:
TwentseGijs schreef: Nissan juke, Lexus RX350, VW Touareq, Volvo XC70, Mercedes ML...
Het is duidelijk wat voor soort auto jouw voorkeur heeft. Ik vind alleen de Nissan Juke een beetje een vreemde eend in de bijt. :shock: :wink:

Ik wens je een voorspoedige reis en veel succes in Amerika.
Groet,

Old Faithful
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Wow, Gijs, dat is echt gaaf :thumbup:
Wat super dat ze Miss Montreal daarvoor hebben kunnen strikken. :clap:
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

kastelke schreef::offtopic: : Haldon, ik vind je forumnaam zo grappig aangezien het me steeds doet denken aan het antipsychoticum Haldon (van mijn vroegere werkgever, Janssen Pharmaceutica). :lol:
:offtopic:
Volgens mij heet dat middel haldol :wink:

Ontopic:
Succes Gijs! :)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Terralinda, ik dacht dat ik Haldol geschreven had. Niet dus. Dank je om me op die fout te wijzen, ik heb het recht gezet in mijn originele bericht.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Wat cool!

Dat betekent vast dat je heel binnenkort vertrekt. Wanneer ga je?
TwentseGijs
Amerikafan

Dag Allemaal,

Ja ik vertrek al snel.. 4 januari ga ik over.

De Nissan Juke was inderdaad een vreemde eend haha met als toppunt dat ik er niet eens in paste. Het is een iets hogere auto maar heel erg zuinig. Leek me een goede auto om weer mee terug naar nederland te nemen (tenminste, dat is nu nog het plan).
De Lexus was echt verbluffend... rijd ongeveer 1:12 en vol met luxe.
Maargoed... is nog maar afwachten tot ik daar ben.

Het afscheidsfeestje was fantastisch!
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Hallo Gijs veel succes daar en tevens met de reis ...aftellen geblazen nu.

Maar wat me wel verbaast zijn je auto keuzes, er zijn zat leukere (lees Amerikaanse) auto's te koop hier.
Waarom Japans/Duits gaan rijden in the USA dat kon je in NL ook al , think out of the box!
Laat me wat voorbeelden noemen :
Laatste modellen Chevrolet Impala / Tahoe / Corvette C7 ZO6 /Camaro ZL1/Z28 / Dodge Charger/Challenger Hellcat (707pk!!) (Je bent nog alleen geniet !!) Caddi CTS-V / ATS , Jeep Grand Cherokee veeel mooier als een ML/Touraruk net als de Tahoe trouwens en beiden goedkoper in onderhoud ook nog eens ,2015 Ford Mustang GT 350 komt binnenkort uit ...kwijlen ..dit zijn stuk voor stuk plaatjes van auto's zijn ook nog eens veel goedkoper en hebben betere prestaties als vergelijkbare Euro/Jap/Ital auto's.
Lincoln MKC ipv zo'n Nissan Jukki bv ! of een Ford Explorer Sport enz enz.
En bij terugkomst rij je ook nog eens exclusiever dan wie dan ook. :geek: open your eyes ! :lol:
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Ik woon hier nu 3 jaar, en heb in allerlei verschillende auto's gereden. De enige Amerikaanse auto-maker die in de buurt komt van de kwaliteit van Europese auto's vind ik, persoonlijk, Tesla! En daar van komt het grootste gedeelte van Mercedes-Benz, haha! Ik begrijp wel waarom je een Europese auto wilt. Ik zou alleen geen SUV willen in Texas, maar zou liever gaan voor een Audi A6/E-klasse/5-serie.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
kaap koraal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door kaap koraal »

Kwaliteit hoe jij het noemt is zwaar overrated, die duitse merken die jij noemt hebben net zoveel (zo niet meer) problemen met motoren/electronica.
De duitse 3 zijn hun motor ook zo aan het redesignen/downsizen om ze als maar zuinger te maken (vooral voor Europa) met alle gevolgen van dien.
Kleinere motoren slijten nou éénmaal sneller en ook meer electronica zorgt voor meer problemen zie vorige E-klasse/BMW 7 enz enz.
Mensen op autosites zeuren ook vaak over het vele plastic in USA cars maar hetzelfde plastic zit ook in de duitse auto's maar dan iets meer weekmakers erin en een beter printje. Buiten dat het vaak zwaar achterhaalde uitspraken zijn (bron : zie de laatste Impala/Tahoe/C7 maar eens in van binnen)
Ik heb gewoon graag veel bang for the buck en dan moet je dus niet bij de duitsers zijn en je kan me altijd wakker maken voor een goed V8 geluid heerlijk.
En laat er een naadje scheef zitten boeien.
Nog wat voorbeelden die zich makkelijk kunnen meten (verslaan) met hun veeel duurdere duitse concurenten.
Vorige CTS-V vs M5, vorige Mustang GT vs M3, Corvette ZO6 vs Porsche. En al deze modellen zijn nog eens veel beter geworden
De Amerikaanse auto's zijn bezig met een geweldige opmars en verdienen meer credit dan dat jij ze wil geven, jammer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer