Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis christa&john: keuzes voor de 4de USA trip
Re: Reis christa&john: keuzes voor de 4de USA trip
Wij sliepen in Page in de plaatselijk Motel 6 voor een zeer schappelijke prijs. September 2013 betaalden we €45 p.n. Het hotel ligt heel goed, op 5 mins van Horseshoe Bend, 15 van Antelope Canyon, een paar minuten van Glen Canyon Dam en om de hoek ligt een Denny's, Wal Mart en verschillende benzinestations. Verwacht niet te veel luxe bij een Motel 6, maar een prima basic kamer met dito badkamer. Zwembad is wat klein maar ach. Ik weet niet hoe de prijzen nu liggen maar wij vonden het het geld meer dan waard.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Heeft iemand toevallig een correct e-mail adres van Lo Lo Mai in Sedona ? Op het adres : 'lolomaisprings@sedona.net' krijg ik geen reactie na 3 reminders .... 

Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ze zijn daar niet zo snel met hun reacties
Ik heb destijds gebeld en kreeg een reserveringsbevestiging op dit email adres:
lolomaisprings1@aol.com
Er stond echter wel het volgende bij vermeld:
If you have questions, call 928-634-4700
PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL
Dus of je iets aan dit emailadres hebt betwijfel ik
Ik heb overigens daarna ook nog mailcontact met hen gehad op het door jou genoemde adres.
Ik zou gewoon even bellen.
Elly

Ik heb destijds gebeld en kreeg een reserveringsbevestiging op dit email adres:
lolomaisprings1@aol.com
Er stond echter wel het volgende bij vermeld:
If you have questions, call 928-634-4700
PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL
Dus of je iets aan dit emailadres hebt betwijfel ik

Ik heb overigens daarna ook nog mailcontact met hen gehad op het door jou genoemde adres.
Ik zou gewoon even bellen.
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikakenner
Bedankt Elly, en ondertussen hebben ze geantwoord via mail 

Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
-
- Amerikakenner
Wie kan me helpen met tips, leuke dingen voor onderweg te doen, te overnachten :
1) Ik ben op zoek om op een Ranch te overnachten waar de kinderen kunnen helpen met het voederen van de dieren, meerijden met de tractor bv (ervaring zoals Tipsy in Texas) ; maar ik vind alleen maar enorm dure plekken.
2) Ergens waar we een klein tochtje te paard of mules kunnen doen waar ook de kinderen van 6 jaar dit mogen doen - niemand heeft ervaring met paardrijden bij ons !
3) Een plaats waar we een rodeo kunnen bijwonen in de specifieke periode dat we daar zijn.
4) Een evenement genre de Taos Pueblo Pow Wow (is in 2015 jammer genoeg begin juli).
5) Een origineel verblijf(Wig Wam Motel of Posada Hotel --> daar moeten we nog een keuze maken & Great Sand Dunes Lodge hebben we al geboekt ; Shady Dell niet voor kinderen) ; een verblijf midden in de natuur, boomhutten, langs een meer, ... (de cabins langs Million Dollar Hw die ik van Elly als tip kreeg heb ik op lijstje staan en ik hield ook erg van de Inn at Halona waar Elly was, maar die ligt een beetje uit de weg - misschien anders rijden en El Moro meepikken).
6) Iets anders, leuk, origineel, amerikaans ...
Nog enkele extra vragen mbt indeling Springdale - Page :
Vanuit Springdale eerst in stoppen aan de Canyon Trail Overlook
Coral Pink Sand Dunes beter laten vallen, we hadden al Great Sand Dunes.
Welke weg nemen ex Zion om richting Page ? Waar ligt Paria Road & Cottonwood Canyon Road te nemen, Toadstool Hoodoos of Wahweap Hoodoos liggen die op weg naar Page. Welke plaatsen zijn makkelijk bereikbaar vanaf de grote weg ?
Cottonwood Canyon Rd kunnen we niet helemaal rijden omdat we richting Page uitmoeten. Waar kunnen we best omdraaien en toch mooie dingen gezien hebben ?
Bedankt
Christa
1) Ik ben op zoek om op een Ranch te overnachten waar de kinderen kunnen helpen met het voederen van de dieren, meerijden met de tractor bv (ervaring zoals Tipsy in Texas) ; maar ik vind alleen maar enorm dure plekken.
2) Ergens waar we een klein tochtje te paard of mules kunnen doen waar ook de kinderen van 6 jaar dit mogen doen - niemand heeft ervaring met paardrijden bij ons !
3) Een plaats waar we een rodeo kunnen bijwonen in de specifieke periode dat we daar zijn.
4) Een evenement genre de Taos Pueblo Pow Wow (is in 2015 jammer genoeg begin juli).
5) Een origineel verblijf(Wig Wam Motel of Posada Hotel --> daar moeten we nog een keuze maken & Great Sand Dunes Lodge hebben we al geboekt ; Shady Dell niet voor kinderen) ; een verblijf midden in de natuur, boomhutten, langs een meer, ... (de cabins langs Million Dollar Hw die ik van Elly als tip kreeg heb ik op lijstje staan en ik hield ook erg van de Inn at Halona waar Elly was, maar die ligt een beetje uit de weg - misschien anders rijden en El Moro meepikken).
6) Iets anders, leuk, origineel, amerikaans ...
Nog enkele extra vragen mbt indeling Springdale - Page :
Vanuit Springdale eerst in stoppen aan de Canyon Trail Overlook
Coral Pink Sand Dunes beter laten vallen, we hadden al Great Sand Dunes.
Welke weg nemen ex Zion om richting Page ? Waar ligt Paria Road & Cottonwood Canyon Road te nemen, Toadstool Hoodoos of Wahweap Hoodoos liggen die op weg naar Page. Welke plaatsen zijn makkelijk bereikbaar vanaf de grote weg ?
Cottonwood Canyon Rd kunnen we niet helemaal rijden omdat we richting Page uitmoeten. Waar kunnen we best omdraaien en toch mooie dingen gezien hebben ?
Bedankt
Christa
-
- Amerika-ontdekker
Chiricahua NM heeft inderdaad maar 1 ingang, bereikbaar via weg 181; maar net voor de ingang kan je de Pinery Canyon Road nemen oostwaards richting Portal. (en daar via de 80 ri. Lordsburg)
Portal kent een onbekende maar prachtige omgeving. Het is vrij toeristisch, met veel campings.
Ook in het Chiricahua NM is een simpele camping. Heel handig om 's ochtends vroeg de (enige) shuttle te nemen die je diep en hoog in in het park brengt, waardoor je gemakkelijker het hele park kan zien en terug kan lopen naar het visitor centre.
kaartje vd omgeving: http://www.classbrain.com/artmonument/u ... irmap2.pdf
shuttle informatie: http://www.nps.gov/chir/upload/shuttle%20flyer.pdf
Portal kent een onbekende maar prachtige omgeving. Het is vrij toeristisch, met veel campings.
Ook in het Chiricahua NM is een simpele camping. Heel handig om 's ochtends vroeg de (enige) shuttle te nemen die je diep en hoog in in het park brengt, waardoor je gemakkelijker het hele park kan zien en terug kan lopen naar het visitor centre.
kaartje vd omgeving: http://www.classbrain.com/artmonument/u ... irmap2.pdf
shuttle informatie: http://www.nps.gov/chir/upload/shuttle%20flyer.pdf
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je wat aan de site van Kalaman voor wat betreft Paria Movie set en Cottonwood Canyon road. Je kan Canyon overlook trail doen als je vanuit Zion naar de 89 gaat net achter de tunnel. Maar misschien als je dit al een dag eerder kunt doen zou ik denk ik de hele dag bezig zijn met Cottonwood Cayon rd en dan naar Page komen.
http://kalaman0032maa2014.blogspot.nl/2 ... lante.html
De afslag naar Paria townside/historical marker staat aangegeven op de 89. Als je van Kanab richting Page rijd is het na zo'n 55km. Op de kaart loopt de weg langzaam steeds noordelijker en zit er op he hoogste punt ineens een bocht naar beneden. Ongeveer in die bocht begint de weg.
Cottonwood Canyon road begint zeg maar 20km later. Wel eerst even langs het BLM -kantoor in Kanab om te checken of de weg te doen is die dag.
http://kalaman0032maa2014.blogspot.nl/2 ... lante.html
De afslag naar Paria townside/historical marker staat aangegeven op de 89. Als je van Kanab richting Page rijd is het na zo'n 55km. Op de kaart loopt de weg langzaam steeds noordelijker en zit er op he hoogste punt ineens een bocht naar beneden. Ongeveer in die bocht begint de weg.
Cottonwood Canyon road begint zeg maar 20km later. Wel eerst even langs het BLM -kantoor in Kanab om te checken of de weg te doen is die dag.
-
- Amerikakenner
Bisti Badlands toch laten vallen ?
Sinds enkele dagen begin ik echt te twijfelen aan de laatste dagen in onze planning. Zoals hieronder heb ik het nu staan. Maar ik zou het toch liever wat rustiger hebben de laatste dagen.
Woensdag 26/08 : Chinlé (Canyon de Chellly) – via North Rim Drive -& Buffalo Pass naar Bisti Badlands – Farmington of Durango overnachten Farmington of Durango
• Chinlé – North Rim Drive (Indian Rte 7) - Buffalo Pass – Bisti Badlands (linkse kant vr korte indruk) : 244 km – 3 u 27 min
• Bisti Badlands – Farmington : 67 km – 52 min (tot Durango : 149 km – 1u 54 min
Donderdag 27/08 : Farmington – Durango – Million Dollar Highway via Silverton & Ouray overnachten Ouray
• Farmington - Durango – Silverton – Ouray : 198 km – 2u 42 min
Vrijdag 28/08 : Ouray – Black Canyon of the Gunnison – Crested Butte overnachten Crested Butte
• Ouray – BcotG – Crested Butte : 224 km – 2 u 46 min
Zaterdag 29/08 : Crested Butte - Denver – Bxl
• Crested Butte – Denver : 367 km – 4 u 13 min
Ik had het idee om de Bisti Badlands daarom te laten vallen. Ik weet dat het één zeer mooi park schijnt te zijn. En de foto's ZIJN werkerlijk prachtig. En het stond als één van de eerste parken om mijn to-visit lijstje toen de route werd uitgewerkt. Maar de wandelingen zijn lang, het is heet, we zijn met kinderen en we hebben niet zo veel tijd over die dage ex Chinlé.Wellicht hebben we dan al zoveel droog gebied doorkruist dat we misschien snakken naar wat groen en bergen. Want ook daar houden we van !
Daarom komt het idee op om toch wat meer tijd nog te besteden aan het eindstukje Colorado :
Woe 26/8 : Chinlé - overnachten in Durango of Silverton (of ergens daar tussenin)
Do 27/8 : Durango /Silverton - via Ouray naar Black Canyon of the Gunnison - Crested Butte
Vrij 28/08 : Crested Butte
Zat 29/08 : Crested Butte - Denver
Of
2 nachten in de regio van Durango & Silverton en dan 1 nacht in Crested Butte ?
Graag wat meningen hierover ...
Note mod (Mrvanilla): Onderwerpen samengevoegd daar ze over dezelfde reis gaan.
Woensdag 26/08 : Chinlé (Canyon de Chellly) – via North Rim Drive -& Buffalo Pass naar Bisti Badlands – Farmington of Durango overnachten Farmington of Durango
• Chinlé – North Rim Drive (Indian Rte 7) - Buffalo Pass – Bisti Badlands (linkse kant vr korte indruk) : 244 km – 3 u 27 min
• Bisti Badlands – Farmington : 67 km – 52 min (tot Durango : 149 km – 1u 54 min
Donderdag 27/08 : Farmington – Durango – Million Dollar Highway via Silverton & Ouray overnachten Ouray
• Farmington - Durango – Silverton – Ouray : 198 km – 2u 42 min
Vrijdag 28/08 : Ouray – Black Canyon of the Gunnison – Crested Butte overnachten Crested Butte
• Ouray – BcotG – Crested Butte : 224 km – 2 u 46 min
Zaterdag 29/08 : Crested Butte - Denver – Bxl
• Crested Butte – Denver : 367 km – 4 u 13 min
Ik had het idee om de Bisti Badlands daarom te laten vallen. Ik weet dat het één zeer mooi park schijnt te zijn. En de foto's ZIJN werkerlijk prachtig. En het stond als één van de eerste parken om mijn to-visit lijstje toen de route werd uitgewerkt. Maar de wandelingen zijn lang, het is heet, we zijn met kinderen en we hebben niet zo veel tijd over die dage ex Chinlé.Wellicht hebben we dan al zoveel droog gebied doorkruist dat we misschien snakken naar wat groen en bergen. Want ook daar houden we van !
Daarom komt het idee op om toch wat meer tijd nog te besteden aan het eindstukje Colorado :
Woe 26/8 : Chinlé - overnachten in Durango of Silverton (of ergens daar tussenin)
Do 27/8 : Durango /Silverton - via Ouray naar Black Canyon of the Gunnison - Crested Butte
Vrij 28/08 : Crested Butte
Zat 29/08 : Crested Butte - Denver
Of
2 nachten in de regio van Durango & Silverton en dan 1 nacht in Crested Butte ?
Graag wat meningen hierover ...
Note mod (Mrvanilla): Onderwerpen samengevoegd daar ze over dezelfde reis gaan.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Bisti Badlands toch laten vallen ?
Misschien inderdaad laten vallen.
Bisti is mooi maar je "moet je tijd pakken" om het echt te zien en het lijkt mij eerlijk gezegd ook minder geschikt voor de meisjes (hoewel ik weet dat ze behoorlijk wat pit hebben en wandelen gewoon zijn).
Bisti is mooi maar je "moet je tijd pakken" om het echt te zien en het lijkt mij eerlijk gezegd ook minder geschikt voor de meisjes (hoewel ik weet dat ze behoorlijk wat pit hebben en wandelen gewoon zijn).
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik ben het eigenlijk wel met Tipsy eens. Ik herken ook wel het gevoel dat je ernaar snakt om lekker de bergen in te gaan. Dat hadden wij afgelopen zomer ook. We bezochten nog wel de De-Na-Zin wilderness maar waren eigenlijk niet meer vooruit te branden. De dagen daarna (vooral in de skihut
) konden we weer helemaal opladen! Of je dan voor 2 nachten Ouray kiest of 2 nachten Crested Butte zal dan niet zoveel uitmaken. Wij hadden pech met het weer in Crested Butte maar vonden het verder wel erg mooi. Dat gold ook voor de omgeving Silverton.

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikakenner
Oef gelukkig volgen jullie mijn gedachtegang een beetje Anders ging ik weer aan het twijfelen raken.
Denk dat we dan gewoon via Four Corners passeren en via Shiprock richting Durango rijden.
Mesa Verde hebben we 2 jaar geleden bezocht – dus dat hoeft niet meer.
Denk dat we dan gewoon via Four Corners passeren en via Shiprock richting Durango rijden.
Mesa Verde hebben we 2 jaar geleden bezocht – dus dat hoeft niet meer.
-
- Amerikakenner
Heeft iemand ervaring met het Hotel Encanto in Las Cruces ? Op foto's ziet het er veelbelovend uit maar hier en daar lees ik over behangpapier van de muren, worn-out impressure, needs to be renovated or updated....
dus weet ik het niet zo goed.
Had ook Dreamcatcher B&B bekeken in de buurt van de Organ Mountains en qua setting in de natuur sprak dit me ook aan. alleen zag ik dat het te koop stond op een of andere immobilien site
Ik heb nog enkel Las Cruces, Springdale, Las Vegas en dan regio Durango/Silverton/Ouray/Crested Butte te boeken.
Dus tips daar zijn nog welkom. (de cabins van Michelly heb ik reeds genoteerd maar ik vergelijk graag het een en ander.)

dus weet ik het niet zo goed.
Had ook Dreamcatcher B&B bekeken in de buurt van de Organ Mountains en qua setting in de natuur sprak dit me ook aan. alleen zag ik dat het te koop stond op een of andere immobilien site

Ik heb nog enkel Las Cruces, Springdale, Las Vegas en dan regio Durango/Silverton/Ouray/Crested Butte te boeken.
Dus tips daar zijn nog welkom. (de cabins van Michelly heb ik reeds genoteerd maar ik vergelijk graag het een en ander.)

-
- Amerikakenner
Vorige week kreeg ik een promotie binnen via MYTI van het TI hotel in Las Vegas.
Ik vond het een goede promotie dus ik boekte de kamer. Er stond bij de boeking vermeld dat we een e-mail retour zouden krijgen met informatie ivm het hotel. Deze mail kwam echter niet binnen. Ondertussen heb ik reeds 2x een aparte mail verzonden met de kopie van de boekingspagina, maar ik kreeg tot nu toe echter geen reactie. Begin me nu wat zorgen te maken eerlijk gezegd
Iemand nog ervaring met lange wachten op confirmatie via het TI hotel ?
Ik vond het een goede promotie dus ik boekte de kamer. Er stond bij de boeking vermeld dat we een e-mail retour zouden krijgen met informatie ivm het hotel. Deze mail kwam echter niet binnen. Ondertussen heb ik reeds 2x een aparte mail verzonden met de kopie van de boekingspagina, maar ik kreeg tot nu toe echter geen reactie. Begin me nu wat zorgen te maken eerlijk gezegd

Iemand nog ervaring met lange wachten op confirmatie via het TI hotel ?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ja, ik pas nog. En op de mail reageerden ze ook niet erg snel, maar uiteindelijk heb ik wel een confirmation gekregen. Welke aanbieding kreeg je trouwens?
-
- Amerikakenner
Hoi Vito, het was de aanbieding "Buy 1 get 1 free room night". We hopen maar dat we niet "in het zak werden gezet" 

-
- Amerikakenner
Oef, finally , de bevestiging van Treasure Island Hotel is binnnen 

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Mooi Christa
Ik kreeg die aanbieding uiteindelijk toch niet te zien, dus hopelijk komt er nog een nieuwe flashsale.

Ik kreeg die aanbieding uiteindelijk toch niet te zien, dus hopelijk komt er nog een nieuwe flashsale.
-
- Amerikakenner
Welke plaats is het leukste om 2 nachten te spenderen : Ouray of Crested Butte ?
Lastig te kiezen. Afgelopen zomer twee nachten gelogeerd in Crested Butte en een uurtje of twee in Ouray rondgelopen.
Ouray ligt tussen steile rotsachtige bergwanden. Prachtige victoriaanse huizen, overwegend van steen in mijn herinnering. Echt een mooi, historisch plaatsje.
Crested Butte ligt in een veel bredere vallei. De hoge bergen zijn wat verder weg. De omgeving is groener, minder ruig dan de omgeving van Ouray. In Crested Butte heb je veel gebouwen met vrolijk gekleurde houten voorgevels.
Best verschillend dus, maar beide erg leuk. Ik zou het er van af laten hangen wat je overdag daar wilt doen.
Ouray ligt tussen steile rotsachtige bergwanden. Prachtige victoriaanse huizen, overwegend van steen in mijn herinnering. Echt een mooi, historisch plaatsje.
Crested Butte ligt in een veel bredere vallei. De hoge bergen zijn wat verder weg. De omgeving is groener, minder ruig dan de omgeving van Ouray. In Crested Butte heb je veel gebouwen met vrolijk gekleurde houten voorgevels.
Best verschillend dus, maar beide erg leuk. Ik zou het er van af laten hangen wat je overdag daar wilt doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1194 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 66 Reacties