Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Tickethulp deel 6 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door Harry »

JvdV schreef:Wij hebben vluchten geboekt via American Airlines. Echter wordt het meerendeel van onze vluchten uitgevoerd door British Airways, opzich niet erg natuurlijk. Maar bij American Airlines kan je je stoel nu al uitzoeken maar bij BA lukt dat vooralsnog niet. Ik kan met mijn booking revérence van AA ook niet inloggen bij BA om de stoelen uit te zoeken. Iemand die weet hoe dat wel moet en daar meer ervaring mee heeft?

Je moet bij BA betalen voor je stoel, pas bij het inchecken is het gratis. Wil je dus je stoel kiezen moet je ervoor betalen.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij hebben 2 jaar terug ook gewoon 1 dag van tevoren ingechecked, wij waren wel automatisch al naast elkaar geplaatst( met 5) dus hoefden de plekken niet te veranderen, ik weet niet of dat altijd zo is dat je als boeking bij elkaar wordt geplaatst ?
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Na zo een 10x Florida vakanties willen we nu eindelijk eens naar Californië.
Nu zoek ik tickets voor het hoogseizoen ergens tussen half juli tot eind aug +- 3 weken.
Helaas lukt het mij niet om tickets te vinden onder de 1000 euro (meer dan 20 uur onderweg is geen optie)
Ik zou willen vliegen vanaf AMS naar San Diego of LAX.
Heeft iemand tips om de ticket kosten een beetje te drukken normaal naar Miami was ik altijd zo een 4000 kwijt voor 6 personen
is deze prijs ondenkbaar?Vliegen vanaf DUS of BRU? of heeft iemand onlangs nog een leuke prijs voorbij zien komen. Hoor het graag even, alvast bedankt.
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
mathnuyt
Amerika-ontdekker

Bericht door mathnuyt »

Hoi Angelique,

Ikzelf ben ongeveer al een maand aan het uitkijken naar tickets voor dezelfde periode (25 juli t.e.m. 15 augustus) en dit voor BRU/AMS/DUS/CDG -> LAX/SFO/LAS/PHX.
Alles + 1000,- tenzij via Moskou (Aeroflot) met lange en slechte vluchttijden.
Vandaag melding gekregen via Skyscanner (alarm) van volgende "interessante" vluchtroute voor €973 pp (daling van €150 ten opzichte van gisteren):
- 25/7 10u40 BRU -> YUL Montreal
20u00 YUL -> LAS (aankomst 22u28)
- 15/8 11u00 LAS -> YUL
19u45 YUL -> BRU (aankomst 16/8 om 8u35)

Ga toch voorlopig nog wat wachten.

Mvg,

Mathieu
Afbeelding
pevadijk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door pevadijk »

Een week of 2-3 geleden was Virgin Atlantic even goedkoop, met een prijs van 875pp (vertrek op 16 juli), maar nu begint het inderdaad allemaal rond 1000+.
Wij hebben 3 tickets nodig en dan zou het toch fijn zijn als ze wat goedkoper te krijgen zijn, maar tot hoe lang moet he wachten? Ik ben geneigd om te wachten tot eind Januari en dan zal ik moeten accepteren wat ze op dat moment kosten, denk ik :-(
Printje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Printje »

Morgen de laatste dag acties bij Connections, ik was binnen geweest in een ander filiaal ( Antwerpen) dan ik gewoon ben. Volgens één van de medewerkers gingen de prijzen zeker niet mee naar beneden en zijn de actie's in januari niet zozeer voor in de grote vakantie...
2015: NY + Zuid-West
2016: New York Marathon
2017: Seattle-Olympic NP-West Canada-Glacier NP-Yellowstone NP
2018: Oost-USA
2018: Chicago Marathon
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nogmaals: dat zeggen ze alleen om de klant onder druk te zetten om nu tickets te kopen. Ook zij kunnen de prijsontwikkeling van vliegtickets niet voorspellen. Wij ook niet maar je moet je niet onder druk laten zetten!
eaglebeast
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door eaglebeast »

via Momondo eerst DUS-NY (NY 4 dgn) binnenlandse vlucht naar LAS (21 dgn toeren) en dan terug voor via NY. Totaalprijs 838 euro in juli Tussendoor dus overnachten in NY (heen en terug via London Heatrow)
Matan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matan »

Mijn geboekte vluchten van in oktober werden recentelijk allemaal gewijzigd door BA waardoor ik te korte connection time had.
Gelukkig heeft Vayama het wel willen aanpassen.. Dankzij Twitter een goed contact gevonden binnen Vayama
http://www.frankdochy.be/2015/denver-la ... ification/

€721 betaald voor deze vluchten. De wijzigingen met de langere layovers was gelukkig gratis
angelique100
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door angelique100 »

Zit er niets anders op dan afwachten...
2006 Orlando 2007 Napels+Orlando 2008 Cape Coral+Orlando 2009 Keys+Orlando 2010 Orlando+Marco Island 2011 Keys+Cape Coral 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim 2016 Keys
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Matan schreef: http://www.frankdochy.be/2015/denver-la ... ification/
€721 betaald voor deze vluchten. De wijzigingen met de langere layovers was gelukkig gratis
"Much Ado About Nothing"

Zit jij aan de gate.
Blijkt het om je oorspronkelijk geboekte vlucht te zijn .
Ga jij niet meer mee.
Dan maar even terug naar Starbucks .
Laatst gewijzigd door Mrvanilla op 16 dec 2014, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote werkend gemaakt
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Voor poëzie ga ik wel naar een ander forum. Reservatie is effectief gewijzigd naar de andere vluchten.
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door M&MgoesUSA »

700e LA in apr/mei KLM. Niet heel goed volgens mij, maar ook niet verkeerd..
VinMor
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door VinMor »

Ben op zoek naar 2 vliegtickets, van rond 6 t/m 13 juni, om mijn vriendin te verassen met een reis naar Las Vegas..
Kom alleen maar tickets van rond €750 en €800 tegen, iemand anders nog wat leuks tegengekomen of die mee wil kijken? :)

wensen zijn: in iedergeval 1 week, en liefst 1 á 2 dagen langer...vertrekken vanuit Brussel, Rotterdam ook geen probleem!
2007: Miami/Orlando • 2009: West Coast(SFO, LA, LAS)
2009: New York • 2010: New York, Philadelphia, Washington
2011: Miami • 2011: Las Vegas • 2013: Orlando
2015: New Yok • 2015: Las Vegas
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Op welke sites heb je gekeken?
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Ben op zoek naar 2 vliegtickets, van rond 6 t/m 13 juni, om mijn vriendin te verassen met een reis naar Las Vegas..
Tot een 4-tal weken terug kon je die voor +/- 640 euro vinden, daarna zijn de prijzen overal gevoelig gestegen.
2 Weken later terug even gezakt tot iets boven het niveau van voorheen en op dat moment heb ik dan ook geboekt zodat ik mijn route kon beginnen te plannen.

Als ik jou was zou ik nog even wachten en om de paar dagen kijken op sites zoals momondo, jetcost, skyscanner, cheoptickets, kayak, cheapoair, ebookers, connections (ook even bellen!), budgetair, tix, schipholtickets, ....

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Matan schreef:Mijn geboekte vluchten van in oktober werden recentelijk allemaal gewijzigd door BA waardoor ik te korte connection time had.
Gelukkig heeft Vayama het wel willen aanpassen..
Mijn vluchten met BA waren ook gewijzigd, ik had origineel een overstap van 1u15min in Londen, maar er zijn wel 2 vluchten per dag. Dus ik was positief. Maar dan wijziging en een e-mail van Ebookers dat de overstap nu slechts 45min was. Dus schema aangepast en nu in London 4 uur overstap naar de latere vlucht.

Ieder jaar heb ik het voor, toch ambetant die schemawijzigingen.
Matan
Amerikafan

Bericht door Matan »

Dag Stan, ik heb het vooral voor met vluchten binnen OneWorld, dus bv BA of AA. Telkens als ik via hen vlieg heb ik wel prijs, en dan meestal in de zin dat het een slechter schema wordt. Ik wou het niet riskeren met 1u20min laover, zeker niet met maar 1 vlucht per dag naar Denver.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Stan, Ambetant ??

Maar wel goed dat je nu al zorgt dat je overstaptijden "normaal c.q. te doen" zijn. Natuurlijk heeft een luchtvaartmaatschappij te zorgen dat je op de plaats van bestemming komt, maar dat betekent niet dat er voor jou zomaar een betalende passagier van die volgende vlucht wordt gehaald. Is de volgende vlucht vol, dan zal er gekeken woorden naar stoelen bij een maatschappij uit dezelfde alliantie en zelfs bij de concurrent. Ook kan je route aanzienlijk langer worden dan je denkt. Als je echt niet dezelfde dag weg kan, zal je wel een hotelovernachting krijgen en misschien ook nog wel een vergoeding. De volgende dag begint het gezeur opnieuw.

Mijn advies; Gok bij een "ongunstige" schemawijziging niet op de volgende vlucht, maar probeer je overstap voor vertrek goed te regelen. Als die volgende vlucht ook vol zit kan je het slecht treffen !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Ruud, ik leer je wat Vlaams bij ;) http://www.encyclo.nl/begrip/ambetant

Ik gokte eigenlijk niet, ik heb al veel overstaps gehad in London, en vind 1h15min best haalbaar. Maar goed 45min dus niet.
Ik vraag me eigenlijk af waarom ze ieder jaar, zo rond nieuwjaar, de vluchttijden een beetje aanpassen.

PS: Volgens een mail, is er nu sale voor vluchten naar USA bij British Airways, maar ik weet de details niet.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer