Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV2014-winnaar: Dude (Nr ...6xx)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: DV2014-winnaar: Dude (Nr ...6xx)
Alvast een dikke proficiat met je nieuwe job! 

A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wow, wat goed voor jullie, zo snel allebei een baan
Super zeg!

Super zeg!
- Color01
- Amerika-expert
gefeliciteerd
.....en dan zeggen mensen hier ook nog, dat werk vinden voor mensen die pas geemigreerd zijn hopeloos is.

- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik vind dat echt enorm STRAF dat jullie allbei zo snel werk hebben. Zo'n emigratie, toch een risico dat je neemt lijkt mij, maar wauw! Jullie hebben dat echt al heel goed gedaan so far! proficiat en veel plezier met de job gewenst!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat goed zeg! Gefeliciteerd!
Marianne
Marianne
- frans&esmé
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wat erg dat er op deze manier een einde komt aan die heerlijke vakantie. Ik wens jullie veel sterkte. (Dikke
)

Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Goede start zo samen 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Merci voor de vele en leuke reacties !
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat meevallen.

Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat meevallen.
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent natuurlijk ook een technische vakman. Ik neem aan dat ze iemand met jouw kwaliteiten niet op elke straathoek kunnen vinden. Dus ga je ook minder lang werkloos zijn dan iemand die ongeschoold is.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Dat klopt ergens wel Elke. Toen ik hier aankwam en gesprekken had met mensen voorspelden ze allemaal dat ik hier niet lang werkloos zou blijven aangezien er hier een tekort is aan goed geschoolde vakmensen. Ik moest het nog allemaal wel zien maar blijkbaar is het ook zo. De lonen die ze dan aanbieden zijn dan ook redelijk goed, vanuit arbeidersmilieu bekeken toch. Ik kreeg 5$/u meer aangeboden dan ik verwacht had en wat ook mijn limiet was. Uiteraard is dat nog geen' vetpot' zoals de meeste hier op het forum maar we trekken onze plan wel 

Grts, Bart
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Kewl Dude! Gefeliciteerd!
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hey Bart, dat is een goed bericht. Gefeliciteerd met je nieuwe job. 

- Beaver
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wat geweldig Bart, een nieuwe baan. Heel veel arbeidsvreugde toegewenst 

Laatst gewijzigd door Beaver op 16 dec 2014, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wat een goed nieuws voor jullie beiden! Proficiat met de banen 

Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Al lang geleden dat ik ook hier nog een update gegeven heb precies?
Inmiddels al bijna 2 maanden aan het werk, ongelooflijk hoe snel de tijd hier vliegt. We zijn beiden nog steeds erg tevreden over onze jobs.
Op onze vrije momenten proberen we altijd wat dingen in de buurt te bezoeken en zo onze nieuwe thuisstad beter te leren kennen, allemaal te lezen op onze blog
Gisteren zijn we in Tubac geweest en hebben we onze vrienden terug gezien en hebben we samen geluncht in Tubac city
Vandaag moest Evy werken en toen ze thuis kwam en de auto parkeerde kwam er een koppel bij op haar. Zij verschrok zich eerst want ze gedroegen zich vreemd. Maar toen vroeg de man om hulp, zijn vrouw voelde zich niet goed en hij was helemaal in paniek. Dus meteen 911 gebeld en die stonden hier binnen de 2 minuten (brandweer). Die dienden de eerste zorgen toe en nadien heeft de ambulance haar meegenomen naar het ziekenhuis. Zij hebben een 5 jarig zoontje en de man vroeg of wij even op hem wilden passen terwijl hij meeging naar het ziekenhuis. Ik ben nog snel terug buiten gelopen om een gsm nummer te geven zodat hij ons kon bereiken. Hij was ons ongelooflijk dankbaar. Inmiddels heeft hij al gebeld om te vragen of zijn zoontje bij ons mag overnachten. Dus is onze eerste gast niet familie die eind maart op bezoek komen, maar een vijfjarig mannetje die hier zonder ouders heel dapper in ons groot gastenbed gekropen is. Hopelijk heeft hij een goede nachtrust. Morgenvroeg komt de papa hem terug oppikken. Zij zijn Zwitsers die pas 2 dagen in ons complex wonen. Hij was blij dat hij zich in het Frans kon uitdrukken want zijn Engels is niet zo goed. De jongen spreekt wel heel goed Engels.
Voor de rest gaat het ons hier prima af in Tucson en hebben we nog geen spijt van onze beslissing. De winter doet hier zijn best maar de zon wint het elke dag. De voorbije weken was het stralend weer met temperaturen boven de 24gr C. Binnenkort zal het wel zweten worden als de echte hitte zijn intrede doet.
Inmiddels al bijna 2 maanden aan het werk, ongelooflijk hoe snel de tijd hier vliegt. We zijn beiden nog steeds erg tevreden over onze jobs.
Op onze vrije momenten proberen we altijd wat dingen in de buurt te bezoeken en zo onze nieuwe thuisstad beter te leren kennen, allemaal te lezen op onze blog
Gisteren zijn we in Tubac geweest en hebben we onze vrienden terug gezien en hebben we samen geluncht in Tubac city

Vandaag moest Evy werken en toen ze thuis kwam en de auto parkeerde kwam er een koppel bij op haar. Zij verschrok zich eerst want ze gedroegen zich vreemd. Maar toen vroeg de man om hulp, zijn vrouw voelde zich niet goed en hij was helemaal in paniek. Dus meteen 911 gebeld en die stonden hier binnen de 2 minuten (brandweer). Die dienden de eerste zorgen toe en nadien heeft de ambulance haar meegenomen naar het ziekenhuis. Zij hebben een 5 jarig zoontje en de man vroeg of wij even op hem wilden passen terwijl hij meeging naar het ziekenhuis. Ik ben nog snel terug buiten gelopen om een gsm nummer te geven zodat hij ons kon bereiken. Hij was ons ongelooflijk dankbaar. Inmiddels heeft hij al gebeld om te vragen of zijn zoontje bij ons mag overnachten. Dus is onze eerste gast niet familie die eind maart op bezoek komen, maar een vijfjarig mannetje die hier zonder ouders heel dapper in ons groot gastenbed gekropen is. Hopelijk heeft hij een goede nachtrust. Morgenvroeg komt de papa hem terug oppikken. Zij zijn Zwitsers die pas 2 dagen in ons complex wonen. Hij was blij dat hij zich in het Frans kon uitdrukken want zijn Engels is niet zo goed. De jongen spreekt wel heel goed Engels.
Voor de rest gaat het ons hier prima af in Tucson en hebben we nog geen spijt van onze beslissing. De winter doet hier zijn best maar de zon wint het elke dag. De voorbije weken was het stralend weer met temperaturen boven de 24gr C. Binnenkort zal het wel zweten worden als de echte hitte zijn intrede doet.
Grts, Bart
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wat een mazzel Dude... dat jullie wel Frans spreken!!
En wat lief van jullie!
En wat lief van jullie!
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Mooi verhaal!
Ik vind het fascinerend om te lezen hoe mensen zich vestigen in de US en alles dat erbij komt kijken. Dank dus aan iedereen die zijn verhalen deelt.

Ik vind het fascinerend om te lezen hoe mensen zich vestigen in de US en alles dat erbij komt kijken. Dank dus aan iedereen die zijn verhalen deelt.
States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Wat een verhaal! Jullie moeten wel vertrouwen uitstralen