Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Shutdown
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Shutdown
Daar moest ik ook erg hard om lachen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Er staat tot September. Hoe zit het voor mensen die in September gaan?
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dan komt er weer een nieuwe begroting. Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Is dat dan tot september, of tot en met september? Ik lees in het artikel van Reuters "Administration officials from President Barack Obama down to staff at the Department of Education were phoning Democrats in the House of Representatives to ask them to set aside objections to a financial provision and pass the measure to fund most of the government through September" en ik dacht altijd dat dat betekende 'tot en met', maar de Telegraaf heeft het over 'tot' september. Misschien handig om zeker te weten voor degenen die een reis plannen voor september en/of oktober...
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Als er weer een shutdown mocht komen (wat met name voor de amerikanen die er dan mee te maken hebben niet te hopen is) dan is dat vanaf 1 okt. Dus september is nog 'veilig'
Gezien onze ervaring in 2013 ga ik voor dit jaar maar vooraf een alternatieve route maken. Vooral omdat zoon en schoondochter volgend jaar meereizen en voor de eerste keer in Amerika zijn.
Gezien onze ervaring in 2013 ga ik voor dit jaar maar vooraf een alternatieve route maken. Vooral omdat zoon en schoondochter volgend jaar meereizen en voor de eerste keer in Amerika zijn.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ik ook :-s bij mij zou het met name death valley zijn dat een probleem KAN worden (want we gaan er van uit dat ze het oplossen he
)
State parks blijven open?

State parks blijven open?
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
State parks blijven open!
Zou het voor mijn zoon en zijn vriendin wel heel erg spijtig vinden mocht er weer een shutdown komen. Zij willen zo graag de Grand Canyon zien, en naar Moab om met een jeep rond te toeren.
We gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurt
Wanneer gaan jullie Leen? en waar naar toe?
Zou het voor mijn zoon en zijn vriendin wel heel erg spijtig vinden mocht er weer een shutdown komen. Zij willen zo graag de Grand Canyon zien, en naar Moab om met een jeep rond te toeren.
We gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurt

Wanneer gaan jullie Leen? en waar naar toe?
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
off topic maar 
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=54102
21 september, Seattle -> Las Vegas.
Wij zijn in oktober normaal gezien in Death Valley.

http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=8&t=54102
21 september, Seattle -> Las Vegas.
Wij zijn in oktober normaal gezien in Death Valley.