Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Campinggear hergebruik

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Loes80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Campinggear hergebruik

Bericht door Loes80 »

Forum vrienden,

Inmiddels ben ik een redelijk ervaren USA-kampeerder geworden en ik zou op geen enkele andere manier meer door het land willen reizen. Nu heb ik twee jaar geleden mijn gear achter kunnen laten voor familieleden die een paar weken na ons vertrek uit Vegas onze spullen ergens ophaalde en konden hergebruiken. Met gear bedoel ik een koelbox, luchtbed, hamer, bbq-grill, stoelen, maar ook kleine troepjes die je niet mee naar huis gaat sjouwen. In de voorgaande jaren heb ik het altijd afgestaan aan daklozenopvangtehuizen en dergelijke.
Onder het mom: Niet geschoten is altijd mis.. Zijn er mensen die ook met de tent gaan rondreizen in september, vanuit Las Vegas, die net als ik, met een flinke zooi rommel blijft zitten na een camping-trip? Wie weet kunnen we een mooie deal maken.

Exacte data in september zijn nog niet bekend overigens, ik ben gewoon even hardop aan het denken, kijken of ik hier nog meer kampeerliefhebbers kan bereiken met vakantie plannen aankomend jaar.

Ik hoor wel! Of niet, dat kan ook natuurlijk. :thumbup:
1991, 1993, 1995, 1998, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Campinggear hergebruik

Bericht door Marenko »

HIer is zelfs al een heel topic voor ;)
Loes80
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Campinggear hergebruik

Bericht door Loes80 »

Oh echt?? Wat suf zeg.. Niet goed opgelet, excuus! Ik ga mijn bericht verhuizen.
1991, 1993, 1995, 1998, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer